Το Ariic Gemma 125 υποστηρίζει στο έπακρο το λόγο της δημιουργίας του που δεν είναι άλλος από τη μετακίνηση σε αστικό και ημι-αστικό περιβάλλον. Οι 8,4 ίπποι του κινητήρα κινούν ικανοποιητικά το scooter και θα του προσφέρουν μια τελική κοντά στα 100 χλμ./ώρα, κάνοντας τον αναβάτη να νιώθει άνετα ακόμα και όταν πρέπει να κινηθεί σε μεγάλους λεωφόρους ή εθνικές οδούς. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάζεται 5,3 δλ. για να πιάσει τα 50 χλμ./ώρα από στάση δείχνοντας ότι στο φανάρι θα ξεκινήσει δυναμικά και θα προσφέρει στον αναβάτη το πέταγμα που απαιτείται κατά την εκκίνηση.
Το μικρό φέρινγκ απομακρύνει τον αέρα, και προστατεύει σε περίπτωση βροχής. Μάλιστα είναι ένα από τα λιγοστά μοντέλα της κατηγορίας που διαθέτουν ζελατίνα στο βασικό τους εξοπλισμό. Η σέλα δεν μας κούρασε σε κανένα σημείο και μας πρόσφερε αρκετά καλό κράτημα όταν χρειάστηκε σε παρατεταμένες στροφές, ενώ σε δικάβαλες συνθήκες το μοτέρ ανταποκρίθηκε αξιόμαχα, δίνοντας την ασφάλεια που χρειαζόμασταν στις διαδρομές.
Το μεταξόνιο των 1.270 χλστ είναι η χρυσή τομή μεταξύ σταθερότητας και ευελιξίας, επιτρέποντας στο μοντέλο να κινείται με την ίδια ευκολία τόσο σε χαμηλές, όσο και σε πιο υψηλές ταχύτητες. Το τιμόνι δημιουργεί ένα καλό μοχλό, κάνοντας τους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα πραγματικά αστεία υπόθεση, ενώ το μικρό του πλάτος ,που φτάνει μόλις τα 685 χλστ., του δίνει ακόμα ένα ατού στην κόλαση της αστικής συμφόρησης.
Οι αναρτήσεις έχουν σφιχτή αίσθηση και θα αντιμετωπίσουν με κάποια τραχύτητα τις πιο έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος, όμως δεν επηρεάζουν αρνητικά την πολύ καλή ποιότητα κύλισης του scooter, ενώ θα προσφέρουν την απαραίτητη πρόσφυση στις γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης. ¶ξιος συμπαραστάτης στην απορρόφηση των «αναταράξεων» αποτελεί η άνετη σέλα που προστατεύει τα μαλακά μέρη οδηγού και συνεπιβάτη.
Τα φρένα κρίνονται ικανοποιητικά για τη φύση του μοντέλου και θα το σταματήσουν με ασφάλεια, παρά το γεγονός ότι δεν έχουν αρχικό δυνατό δάγκωμα, με τα όργανα μας να μετράνε 39 μ. πριν ακινητοποιηθεί από τα 80 χλμ./ώρα. ¶κρως βολικό το «χειρόφρενο», όπου επιτρέπει το κλείδωμα της αριστερής μανέτας του φρένου και προσφέρει περισσότερη ασφάλεια όταν το scooter είναι σταθμευμένο σε δρόμους με κλίσεις.