Κάτω από την ιδιαίτερη σχεδίαση του Gemma κρύβεται ένας μονοκύλινδρος, τετράχρονος, 4βάλβιδος κινητήρας χωρητικότητας 117,3 κ. εκ, ο οποίος διαθέτει ένα επικεφαλή εκκεντροφόρο, σύστημα ηλεκτρικού ψεκασμού της Continental και κίνηση βαλβίδων με ρουλεμάν που μειώνουν της μηχανικές απώλειες και αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του μοτέρ.
Η απόδοση του φτάνει τους 8,4 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή σχεδόν στο 1 kg στις 6.000 στροφές, με τη λειτουργία του κινητήρα να είναι στρωτή και ομαλή σε όλο το φάσμα του. Η ισχύς περνάει στον πίσω τροχό μέσω ενός κιβωτίου CVT, το οποίο διαθέτει βελτιωμένο σχεδιασμό που επιδρά θετικά στην μετάδοση της ροπής, ενώ συνεργάζεται και με ένα σύστημα Start & Stop που συμβάλει τα δέοντα ώστε η κατανάλωση να παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα.
Συγκεκριμένα το Ariic Gemma δεν θα κάψει πάνω από 2,4 λτ./100 χλμ. ακόμα κι αν ο αναβάτης κινείται την περισσότερη ώρα σε ανοιχτούς δρόμους όπου οι ταχύτητες είναι υψηλότερες, ενώ χάρη στο ρεζερβουάρ των 4 λίτρων μπορεί να δώσει αυτονομία άνω των 150 χλμ.