Μια KTM 990 Adventure, με το σύστημα μετάδοσης και στον εμπρόσθιο τροχό DT-A του Guido Koch.

Μια KTM 990 Adventure, με το σύστημα μετάδοσης και στον εμπρόσθιο τροχό DT-A του Guido Koch.

Μία Yamaha WR450F με το σύστημα 2-Trac της Ohlins: Προσέξτε τους δύο σωλήνες υψηλής πίεσης, που πηγαίνουν στην πλήμνη του εμπρός τροχού, στην οποία υπάρχει υδραυλικός κινητήρας.

Μία Yamaha WR450F με το σύστημα 2-Trac της Ohlins: Προσέξτε τους δύο σωλήνες υψηλής πίεσης, που πηγαίνουν στην πλήμνη του εμπρός τροχού, στην οποία υπάρχει υδραυλικός κινητήρας.

  • Μια KTM 990 Adventure, με το σύστημα μετάδοσης και στον εμπρόσθιο τροχό DT-A του Guido Koch.
  • Μία Yamaha WR450F με το σύστημα 2-Trac της Ohlins: Προσέξτε τους δύο σωλήνες υψηλής πίεσης, που πηγαίνουν στην πλήμνη του εμπρός τροχού, στην οποία υπάρχει υδραυλικός κινητήρας.

Γιατί δεν υπάρχουν «μπροστοκίνητες» μοτοσυκλέτες;

Έχετε δει ποτέ μοτοσυκλέτα με την κίνηση στον εμπρός τροχό; Η απάντηση είναι, κατά 99%, «όχι». Και υπάρχουν πολλοί σοβαροί λόγοι για αυτό. Όμως, η κίνηση στον εμπρός τροχό ή και στους δύο, είναι μια παλιά ιδέα στην μοτοσυκλέτα.

Κίνηση στον εμπρός τροχό σε μοτοσυκλέτα: Είναι δυνατόν;

Η ίδια η μορφολογία της μοτοσυκλέτας, οδηγεί στην χρήση της μετάδοσης κίνησης στον πίσω τροχό, σχεδόν κατά αποκλειστικότητα εδώ και 140 χρόνια. Κι όμως, η μετάδοση της κίνησης στον εμπρός τροχό σε μοτοσυκλέτα, είναι θεωρητικά δυνατή. Κατά καιρούς, έχει πραγματοποιηθεί με διάφορους τρόπους, όμως ποτέ δεν επικράτησε. Γιατί όμως;
 


Μία Yamaha WR450F με το σύστημα 2-Trac της Ohlins: Προσέξτε τους δύο σωλήνες υψηλής πίεσης, που πηγαίνουν στην πλήμνη του εμπρός τροχού, στην οποία υπάρχει υδραυλικός κινητήρας.

Μία Yamaha WR450F με το σύστημα 2-Trac της Ohlins: Προσέξτε τους δύο σωλήνες υψηλής πίεσης, που πηγαίνουν στην πλήμνη του εμπρός τροχού, στην οποία υπάρχει υδραυλικός κινητήρας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »