Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Τα πράγματα είναι απλά όταν ξεκινάς την πρώτη βόλτα με το CL500, αφού κατευθείαν νιώθεις άνετα μαζί του, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες μοτοσυκλέτες της Honda. Εκπληρώνοντας τις προσδοκίες, αποδεικνύεται ευέλικτο και εύκολο στην πόλη, με το σωστό του ζύγισμα και το χαμηλό του ύψος να βοηθούν ιδιαίτερα τους νεότερους αναβάτες. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός και το τιμόνι, χωρίς να είναι τόσο πλατύ ώστε να εμποδίζει, κόβει ικανοποιητικά με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα να έχει κύκλο στροφής 2,6 μέτρα, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στην πυκνή κίνηση. Σημαντική επίσης σε αυτές τις συνθήκες και όχι μόνο είναι και η λειτουργία του δικύλινδρου κινητήρα, ο οποίος αισθάνεται ιδιαίτερα άνετα όταν κινείται στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα στροφών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Ελαστικός και έτοιμος να επιταχύνει ομαλά τη μοτοσυκλέτα όποτε το ζητήσεις ακόμη και με μια ταχύτητα πάνω θα αντεπεξέλθει σε κάθε περιβάλλον με την απόκριση στο γκάζι να είναι ιδιαίτερα γλυκιά κάνοντας την απουσία tractioncontrolνα περνά απαρατήρητη. Παρά τα ελαστικά μικτής χρήσης ο πίσω τροχός ακόμη και στην ελληνική άσφαλτο θα γλιστρήσει μόνο αν το επιδιώξεις, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι είναι αργό. Οι 46 ίπποι του αρκούν για να επιταχύνει από τα 0-100χλμ/ώρα σε 6,1΄΄ αλλά και για να στείλει το κοντέρ πάνω από τα 170χλμ/ώρα, αποδεικνύοντας ότι μπορεί εύκολα να βγει έξω από τα τείχη της πόλης και να ταξιδεύει με ταχύτητες πάνω από τα 120χλμ/ώρα χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς, αλλά και χωρίς να ζητά απαγορευτικές ποσότητες βενζίνης. Παρότι το setup των αναρτήσεων είναι αρκετά μαλακό για να μπορείς να περνάς αναίμακτα πάνω από τις περισσότερες κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, το CL500 δεν θα δυσανασχετήσει ούτε όταν αντικρίσεις την πρώτη στροφή.



Αποδεικνύεται ευέλικτο και διασκεδαστικό, με κάποια κουνήματα να εμφανίζονται κυρίως από το πίσω μέρος όταν το πιέζεις στο όριο, χωρίς όμως ποτέ να σε τρομάζει. Φυσικά ο σκοπός ενός scrambler δεν είναι να σε προτρέπει να ξύνεις γόνατα στην άσφαλτο, αλλά να σε πηγαίνει παντού με ξεχωριστό στυλ. Και όταν λέμε παντού εννοούμε και στο χώμα, εκεί που θα πατήσει χωρίς κανένα πρόβλημα περνώντας πάνω από νεροφαγώματα και πέτρες (αρκεί να μη  ζητάς υπερβολές) μόνο και μόνο για να μη σου χαλάσει χατίρι, αποδεικνύοντας ότι η κατηγορία των scrambler δεν αφορά αποκλειστικά τους νοσταλγούς του παρελθόντος, αλλά και όσους ζητούν μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να προσφέρει στιγμές ξεγνοιασιάς κάθε στιγμή αλλά και σε κάθε περιβάλλον.

Σελίδα 1Honda CL 500 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά