Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Δοκιμασμένες λύσεις επιλέχθηκαν τόσο για το ατσάλινο πλαίσιο όσο και για το επίσης ατσάλινο ψαλίδι που προέρχονται αυτούσια από το CMX 500 Rebel, όχι όμως και για το υποπλαίσιο το οποίο σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες του CL500. Το βάρος του νέου μοντέλου ανέρχεται στα 192 κιλά με πλήρη υγρά, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ χωρίς ρυθμίσεις και δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις. Οι τροχοί φορούν τα ελαστικά μικτής χρήσης Trailmax Mixtour της Dunlop σε διαστάσεις 110/80-19 και 150/70-17 και παρότι κατασκευάζονται από χυτό αλουμίνιο διαθέτουν αρκετές ακτίνες για το απαραίτητο look, ενώ την πέδηση αναλαμβάνει η Nissin. Μπροστά συναντάμε έναν δίσκο 310χιλ με διπίστονη δαγκάνα και  πίσω έναν δίσκο 245χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα, χωρίς φυσικά να λείπει το δικάναλο ABS το οποίο δεν παρέχει δυνατότητα απενεργοποίησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Honda CL 500 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά