Το τουριστικό μοντέλο της Honda επενδύει στην πολυχρηστικότητα με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις , βαλίτσες και σύστημα πολυμέσων, ενώ ο κινητήρας των 1100 κυβικών και 102 ίππων-σε χειροκίνητη ή DCΤ έκδοση- εξασφαλίζει γρήγορες και άνετες διαδρομές.
Καθαρόαιμο touring μοντέλο
Το Honda NT 1100 αρπάζει την ευκαιρία να ξεχωρίσει μέσα σε έναν χώρο που έχει γεμίσει adventure μοτοσυκλέτες. Απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν την άνεση, τις επιδόσεις, την τεχνολογία και την οδηγική συμπεριφορά, χωρίς απαραίτητα τις μεγάλες διαστάσεις και τον «όγκο» μιας adventure μοτοσυκλέτας. Το NT 1100 είναι ένα «παραδοσιακό» touring μοντέλο, αλλά με όλα τα καλά της σημερινής τεχνολογίας.
«Καθαρή» σχεδίαση, βαλίτσες και Bluetooth στον βασικό εξοπλισμό
Το Honda NT 1100 έχει σχεδιαστεί με στόχο την χρήση σε όλες τις συνθήκες, ακόμα και κάθε μέρα, με τις ρέουσες σχεδιαστικές του γραμμές να υποστηρίζουν την αεροδυναμική του απόδοση. Η «καθαρότητα» του design είναι στο πρώτο πλάνο καθώς το μοντέλο αποφεύγει να χρησιμοποιήσει έκδηλη επιθετικότητα, αναβαθμίζοντας το look και προδιαθέτοντας για τον premium οδηγικό χαρακτήρα του. Το μοντέλο φέρει, στον βασικό εξοπλισμό, εκτροπείς για την προστασία του αναβάτη από τον αέρα, αλλά και ζελατίνα ρυθμιζόμενη με ρύθμιση ύψους και γωνίας κλίσης σε 5 θέσεις. Το NT 1100 2022 φέρει στον βασικό εξοπλισμό, βαλίτσες 33 και 32 λίτρων αριστερά και δεξιά αντίστοιχα, θερμαινόμενα γκριπ και cruise control. Παράλληλα, εξοπλίζεται με TFT οθόνη αφής 6,5 ιντσώνμε δυνατότητα σύνδεσης με smartphone κινητό τηλέφωνο iPhone ή Android. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης θύρες παροχής ρεύματος, τύπου USB αλλά και 12V. Ο premium χαρακτήρας του ΝΤ ολοκληρώνεται με φώτα full LED με Φώτα Ημέρας Day Running Lights (DRL), φλας αυτόματης ακύρωσης (self-cancelling indicators) και σύστημα Emergency Stop Signals.
1.100 κυβικά με 102 άλογα και κιβώτιο DCT
O κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά, των 1.084 κ.εκ. που αποδίδει 102 ίππους και 10,6 kgm ροπής – ουσιαστικά, προέρχεται απευθείας από την Africa Twin 1100. Η Honda δηλώνει ότι η ρύθμιση του κινητήρα είναι διαφορετική στα δύο μοντέλα, τονίζοντας τους τουριστικούς ρόλους του NT 1100,ενώ η εξάτμιση έχει αλλαγές στο εσωτερικό της ώστε ο ήχος να είναι ευχάριστος για τον αναβάτη. Τα ηλεκτρονικά συστήματα του μοντέλου περιλαμβάνουν 3+2 riding modes (οι 2 πλήρως ρυθμιζόμενες), Traction Control 3 επιπέδων και Wheelie Control 3 επιπέδων, αλλά και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα. Στην έκδοση με το κιβώτιο DCT, ο αναβάτης μπορεί φυσικά να επιλέξει μεταξύ αυτόματης και χειροκίνητης λειτουργίας, με 3 επίπεδα «S» ή σπορ αυτόματης λειτουργίας.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa και τετραπίστονες δαγκάνες Nissin
Κάτω από το «κοστούμι», το NT1100 χτίζεται πάνω σε ένα ατσάλινο πλαίσιο «ημι-διπλής» ραχοκοκαλιάς με υποπλαίσιο αλουμινίου. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι της Showa, διαμέτρου 43 χιλιοστών προσφέρει διαδρομή 150 χιλιοστών και ρυθμίζεται στην προφόρτιση. Το πίσω αμορτισέρ είναι επίσης της Showa, με διαδρομή 150 χιλιοστών και υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου. Δύο ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin συνεργάζονται με δίσκους 310 χιλιοστών στο εμπρός μέρος. Ο πίσω δίσκος 256 χιλιοστών χρησιμοποιεί μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ το σύστημα πέδησης ελέγχεται από δικάναλο ABS. Οι ασφάλτινου προφίλ αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών φοράνε ελαστικά με διαστάσεις 120/70-17 μπροστά και 180/55-17 πίσω, με το βάρος του μοντέλου να ανακοινώνεται στα 238 κιλά (248 με το DCT).Η τιμή του νέου ΝΤ 1100 είναι στα 16.400 ευρώ, ενώ η έκδοση με το κιβώτιο DCT κοστίζει 17.800 ευρώ.
1.100 κυβικά με 102 άλογα και κιβώτιο DCT
Καθαρή σχεδίαση με στοιχεία από τα premium αυτοκίνητα.
Βαλίτσες και τουριστικές ανέσεις στον βασικό εξοπλισμό
Με ρυθμιζόμενο σύστημα αναρτήσεων
Είναι αυτό το αντι-Tracer της Honda;