Πως η Honda σκέφτεται να κρατήσει στην ζωή ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της; Δείτε τι ανακάλυψαν πηγές από την Ιαπωνία, όσον αφορά τα πλάνα της εταιρείας…
Το Honda RC30, γνωστό και ως VFR750R, αποτέλεσε ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της εταιρείας και έχει μείνει στην ιστορία από το 1987 μέχρι σήμερα. Μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε με στόχο την ομολογκασιόν και την συμμετοχή στους αγώνες WSBK, το RC30 φτιάχτηκε μόνο σε 3.000 κομμάτια για όλο τον κόσμο και πολλά από αυτά δεν κυκλοφορούν πια. Ωστόσο, τις τελευταίες ώρες κάποιες πληροφορίες από την Ιαπωνία προκάλεσαν διεθνή ανατριχίλα και ρίγος συγκίνησης: Ετοιμάζει η Honda νέα γραμμή «υποστήριξης» των κλασικών RC30;
Οι πληροφορίες, πιο συγκεκριμένα, λένε τα εξής: Η Honda θα δημιουργήσει μια νέα γραμμή παραγωγής που θα κατασκευάζει συγκεκριμένα ανταλλακτικά των RC30, που γίνονται όλο και σπανιότερα όσο περνάει ο καιρός. Το ποια ανταλλακτικά θα παραχθούν εκ νέου, θα εξαρτηθεί από τις απαιτήσεις των ιδιοκτητών RC30 αλλά και τις ανάγκες αντικατάστασης τμημάτων που φθείρονται με το πέρασμα του χρόνου.
Ακόμα, γίνεται λόγος για ειδικό πρόγραμμα «ανανέωσης» μοτοσυκλέτας όσον αφορά της RC30, το οποίο θα πραγματοποιείται ως εξής: Ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης, θα προσκομίζει την μοτοσυκλέτα του σε ένα ειδικό κέντρο εργασιών, όπου μηχανικοί θα αναλαμβάνουν το φρεσκάρισμα της και την επαναφορά της σε άριστη κατάσταση.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι, προς το παρόν, η είδηση αφορά μάλλον την αγορά της Ιαπωνίας και μόνο, αφού έχει δημοσιευθεί στην Ιαπωνική ιστοσελίδα της Honda. Όπως είναι λογικό, η Honda έχει καταλάβει ότι to RC30 είναι «κλασικό» εδώ και… χρόνια και θέλει να επισφραγίσει την κατάσταση αυτή, με εργοστασιακή υποστήριξη. Έτσι, τα μοντέλα που επιβίωσαν και αναπαλαιώθηκαν θα κρατήσουν την αξία τους ή θα κερδίσουν και άλλη, ενώ παράλληλα ο θρύλος τους παραμένει ζωντανός για ακόμα περισσότερα χρόνια.
Πως σας φαίνεται η ιδέα; Θα θέλατε το πρόγραμμα αυτό να ενεργοποιηθεί και σε ευρύτερη γεωγραφική κάλυψη;