Το Super Adventure είναι όντως Super. Το μοτέρ είναι το πρώτο πράγμα που θα πλημμυρίσει κυριολεκτικά τις αισθήσεις του αναβάτη κυριαρχώντας έναντι των υπόλοιπων τομέων της αυστριακής μοτοσικλέτας. Σε γενικές γραμμές οι επιδόσεις που προσφέρει είναι εξωπραγματικές για μοτοσικλέτα της κατηγορίας και ο τρόπος που μαζεύει χιλιόμετρα από τα 140 έως τα 250 είναι κάτι που πρέπει να ζήσετε για να το πιστέψετε. Εντυπωσιακός είναι, επίσης, και ο τρόπος που μεταμορφώνεται το μοτέρ ανάλογα με την επιλεγμένη χαρτογράφηση. Έτσι, από ψηλό superbike μπορείτε να το μετατρέψετε εν κινήσει σε φιλικότατο on-off έτοιμο να στρίψει στον πρώτο χωματόδρομο.
Τα ηλεκτρονικά όχι μόνο δεν θα απασχολήσουν τον αναβάτη αλλά θα τον βοηθήσουν να οδηγήσει το αυστριακό τέρας με αυτοπεποίθηση και ταχύτητα. Το Traction Control κρατά πάντα τις ορέξεις του κινητήρα υπό έλεγχο, ενώ το cornering ABS λειτουργεί υποδειγματικά. Το ίδιο κάνουν και οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις. Το γενικότερο set up τους είναι ελαφρώς σφιχτό έναντι άλλων προτάσεων, προσφέρουν, ωστόσο, άνεση υψηλού επιπέδου. Μόνο κοντά στη τελική ταχύτητα θα νιώσετε ένα ελαφρό κοσκίνισμα από το Super Adventure, το οποίο είναι λογικό για τόσο ψηλή μοτοσικλέτα με διαδρομές αναρτήσεων στα 200 χλστ. Σε αυτές τις ταχύτητες η βενζίνη εξαφανίζεται από το ρεζερβουάρ με ρυθμό ανάλογο των 1.301 κ.εκ. Στα 150-160 χλμ./ώρα, όμως, θα δείτε ακόμη και κάτω από έξι λίτρα στα 100 χλμ.!