KTM 690 RALLY: Κατασκοπεία με «άρωμα» Dakar και 74 ίππους
Μονοκύλινδρος κινητήρας 693κ.εκ. με βάση το 690 Enduro R
Ακόμα και με 3 ρεζερβουάρ καυσίμου, θα είναι μάλλον το ελαφρύτερο
Αναρτήσεις WP, πλήρως ρυθμιζόμενες, με αμορτισέρ 48mm
Πλαίσιο αλουμινίου για μειωμένο βάρος και «ντακαρίσιος» ανεμοθώρακας
KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ
Μονοκύλινδρος κινητήρας 693κ.εκ. με βάση το 690 Enduro R
Με μια πρώτη ματιά στα φωτογραφίες μπορούμε να δούμε ότι η 690 Rally θυμίζει αγωνιστικές μοτοσυκλέτες Dakar. Εξοπλισμένη με μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 693κ.εκ. και απόδοση περίπου 74 ίππων, ισχύ που πιθανότατα θα καλύψει την πλειοψηφία των αναβατών για πληθώρα off-road καταστάσεων. Η KTM 690 Rally έχει επίσης δανειστεί καθώς φαίνεται την επίπεδη σέλα για ευκολότερη μετατόπιση του σώματος του οδηγού, όταν και όποτε αυτό απαιτείται, για καλύτερο έλεγχο σε πιο απαιτητικά τερέν καθώς και το χωμάτινο μπροστινό φτερό, που προσδίδει πιο επιθετική εμφάνιση και πρακτικότητα στην χωμάτινη κυρίως οδήγηση.
Ακόμα και με 3 ρεζερβουάρ καυσίμου, θα είναι μάλλον το ελαφρύτερο
Ένα από τα πιο καινοτόμα χαρακτηριστικά της νέας Dakar-ίσιας ΚΤΜ είναι το σύστημα τριών δεξαμενών καυσίμου. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ένα κεντρικό ρεζερβουάρ και δύο επιπλέον κάτω από τη σέλα και το πλαίσιο με την τάπα βενζίνης να βρίσκεται στην ουρά. Αναμένεται να έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα καυσίμου και συνεπώς μεγαλύτερη κάλυψη χιλιομετρικά, γεγονός που θα συντελέσει στο να πάρει λίγο επιπλέον βάρος η μοτοσυκλέτα. Και πάλι όμως φαίνεται ότι θα αποτελεί μια από τις ελαφρύτερες Adventure μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Το τελικό της εξάτμισης φαίνεται πανομοιότυπο με αυτό του Enduro R.
Αναρτήσεις WP, πλήρως ρυθμιζόμενες, με αμορτισέρ 48mm
Η ΚΤΜ 690 Rally θα φέρει το ίδιο σύστημα μετάδοσης που χρησιμοποιείται και στο 690 Enduro R, το οποίο περιλαμβάνει 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Κοιτώντας τις αναρτήσεις το μάτι μας πέφτει στα διακριτικά WP, μια δοκιμασμένη συνταγή με αμορτισέρ 48mm στον εμπρόσθιο αλλά και στον πίσω τροχό. Οι αναρτήσεις θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, δίνοντας την ευκαιρία στον αναβάτη να τις προσαρμόσει όπως εκείνος προτιμά, ανάλογα πάντα και με το τερέν για το οποίο σχεδιάζεται να τρέξει.
Πλαίσιο αλουμινίου για μειωμένο βάρος και «ντακαρίσιος» ανεμοθώρακας
Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο που, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα υλικά υψηλής αντοχής, θα συντελέσει στην ανθεκτικότητα και στη μείωση του βάρους. Ο ανεμοθώρακας είναι πανομοιότυπος με αυτόν του KTM 450 Rally Replica με ξεκάθαρο Dakar DNA, για να μπορεί ο αναβάτης να αντιμετωπίσει όλες τις δύσκολες συνθήκες και θα του επιτρέπει την καλύτερη ορατότητα. Οι LED προβολείς επίσης συνδράμουν σε αυτό βελτιώνοντας την ασφάλεια κατά την διάρκεια της νύχτα ή σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας. Η KTM 690 Rally αναμένεται να κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά και ενδέχεται η έκδοση της να είναι περιορισμένης διαθεσιμότητας.