KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
  • KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
  • KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
  • KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
  • KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
  • KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
  • KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
  • KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό
  • KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό

KTM 390 Duke: Ολική ανανέωση για το αυστριακό γυμνό

Αυξημένος κυβισμός στα 398cc και ισχύς 44 αλόγων
Στα μόλις 165 κιλά κενό, με καινούριο πλαίσιο και ψαλίδι
Μεγάλοι δίσκοι με ABS της Bosch και αναρτήσεις WP
Με νέα TFT οθόνη 5 ιντσών στα 6.680 ευρώ

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Αυξημένος κυβισμός στα 398cc και ισχύς 44 αλόγων

Το 390 Duke της KTM, θεωρείται από πολλούς ως μία από τις καλύτερες επιλογές πρώτης μοτοσυκλέτας στην Α2 κατηγορία, αφού είναι προσιτή και φιλική προς νέους αναβάτες, αλλά έχει και αρκετή δύναμη ώστε να καλύπτει τις ανάγκες και ενός πιο έμπειρου αναβάτη. Για το 2024 δέχεται ολοκληρωτικές αλλαγές, που δεν μένουν μόνο στην εμφάνιση, αλλά και στον κινητήρα, το πλαίσιο και ολόκληρο το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, αφού αποκτά ένα νέο ψαλίδι. Ο ανανεωμένος μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος LC4c κινητήρας, διατηρεί την ίδια διάμετρο εμβόλου στα 89 χλστ, ενώ η διαδρομή του έχει αυξηθεί κατά 4 χλστ και φτάνει πλέον τα 64, με αποτέλεσμα τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα να διαμορφώνονται πλέον στα 398,7 σε αντίθεση με τα 373cc της προηγούμενης γενιάς. Η ισχύς του αγγίζει πλέον τα 44,3 άλογα ενώ η ροπή τα 39 Nm, με το συνολικό βάρος του κινητήρα να έχει μειωθεί μάλιστα παρά την λίγο αυξημένη χωρητικότητα.

Στα μόλις 165 κιλά κενό, με καινούριο πλαίσιο και ψαλίδι

Οι βελτιώσεις δεν μένουν μόνο στον κινητήρα, αφού το μοντέλο του 2024 αποκτά ένα ολοκαίνουριο πλαίσιο αλλά και καμπυλωτό ψαλίδι το οποίο "δίνει χώρο" και για την επίσης νέα εξάτμιση. Το νέο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα συνδυάζεται με ένα υποπλαίσιο από χυτό αλουμίνιο, ενώ στο καμπυλωτό αλουμινένιο ψαλίδι, το monoshock αμορτισέρ είναι παράκεντρα τοποθετημένο (στην δεξιά πλευρά) και δεν εδράζεται σε μοχλικό, συνδέεται απευθείας στο πλαίσιο. Το σύνολο αυτό έρχεται στα μόλις 165 κιλά στεγνό, ένα νούμερο που σε συνδυασμό με την ισχύ του κινητήρα του προσδίδουν αξιοζήλευτες επιδόσεις. Η μετατροπή του συστήματος αμορτισέρ-ψαλιδιού, επιτρέπει στην τοποθέτηση ενός μεγαλύτερου φίλτρου αέρος αλλά και στην μείωση της απόστασης της σέλας από το έδαφος, η οποία έρχεται πλέον στα 800 ή 820 χλστ. Παράλληλα αναβαθμίζει και αισθητικά το μοντέλο, αφού σαν σωστό γυμνό, το πλαίσιο είναι εκτεθειμένο στο μάτι και ξεχωρίζει με το έντονο πορτοκαλί, "ΚΤΜ" χρώμα του, ενώ αυξάνεται και η στροφική ακαμψία του, βελτιώνοντας και την δυναμική οδήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μεγάλοι δίσκοι με ABS της Bosch και αναρτήσεις WP

Τα υψηλής ποιότητας περιφερειακά του 390 Duke αποτελούν επίσης δείκτη της προσοχής στην λεπτομέρεια που δίνεται από τους μηχανικούς της KTM, σε όλα τα μοντέλα της και όχι μόνο στα "μεγάλα". Στο σύστημα πέδησης, συναντάμε έναν μεγάλο δίσκο 320 χλστ εμπρός που βιδώνεται στον τροχό (όπως και πίσω), με μία ακτινικά τοποθετημένη τετραπίστονη δαγκάνα, ενώ πίσω, τον δίσκο 240 χλστ "μαγκώνει" μία διπίστονη δαγκάνα. Η δικάναλη μονάδα ABS με λειτουργία Cornering που επενεργεί στο σύστημα, είναι η τελευταίας γενιάς 9.3 MP της Bosch, που αποκτά και λειτουργία Supermoto απενεργοποιώντας το στον πίσω τροχό. Οι αναρτήσεις είναι της σειράς APEX της WP και έχουν διαδρομή 150 χλστ εμπρός και πίσω, με το ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ να ρυθμίζεται ως προς την συμπίεση και την επαναφορά, ενώ το αμορτισέρ με 60 χλστ διαδρομή εμβόλου, έχει ρυθμιζόμενη επαναφορά και προφόρτιση 5 επιπέδων. Στους ελαφριούς αλουμινένιους τροχούς, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα νέα Power 6 της Michelin με εξαιρετικό κράτημα και διάρκεια ζωής, με τα τελευταίας τεχνολογίας μίγματα της γαλλικής εταιρείας και οι διαστάσεις τους είναι 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω.
 

Με νέα TFT οθόνη 5 ιντσών στα 6.680 ευρώ

Η εργονομία του νέου 390 Duke επιτρέπει σε άνετες καθημερινές μετακινήσεις, ενώ ο χαρακτηρισμός του από την KTM ως "Corner Rocket" έχει δοθεί δικαίως, αφού τα μαρσπιέ (που έχουν κατασκευαστεί με μέθοδο CNC) έχουν τοποθετηθεί λίγο πιο ψηλά και προς τα πίσω τοποθετώντας τον αναβάτη σε μία πιο σπορ και επιθετική θέση οδήγησης, ρίχνοντας λίγο περισσότερο βάρος στους καρπούς. Αυτό, ίσως να κουράσει λίγο τον αναβάτη σε εκτεταμένα διαστήματα οδήγησης, αλλά οι συχνές στάσεις καταπολεμούν τα "πιασίματα". Η νέα έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών έχει ένα πολύ εύχρηστο μενού, στο οποίο μπορεί ο αναβάτης να πλοηγηθεί ανάμεσα στα Riding Modes χρησιμοποιώντας τους φωτιζόμενους διακόπτες στο αριστερό τμήμα του τιμονιού, ενώ υπάρχει επίσης το Track Mode που αλλάζει την διάταξη των ενδείξεων, διογκώνοντας το στροφόμετρο, μικραίνοντας την ένδειξη της ταχύτητας και εμφανίζοντας ένα χρονόμετρο γύρου. Παράλληλα, στο Track Mode μπορείς να ενεργοποιήσεις και το Launch Control που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό και περιορίζει τις στροφές του κινητήρα στις 7.000 σαλ με το γκάζι τελείως ανοιχτό, αναμένοντας την αποσύμπλεξη από τον αναβάτη. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι φυσικά τεχνολογίας LED, με τον εμπρός προβολέα να δέχεται σχεδιαστικές μετατροπές, που του προσδίδουν πιο έντονες γωνίες και μία τετράδα DRLs στις άκρες του. Η τιμή του νέου ανταγωνιστή-φόβητρο για τα γυμνά της Α2 κατηγορίας, είναι στα 6.680 ευρώ και είναι πολύ πορτοκαλί.