Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
  • Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα

Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα

Naked A2: Ιδανικά για πρώτη μοτοσυκλέτα
Το MT-03 με το καλύτερο φρενάρισμα στα 42,5 μέτρα
Μονοκύλινδροι και δικύλινδροι κινητήρες μέχρι 450cc
Το πιο φθηνό το 300R της Voge στα 3.640 ευρώ

QJMOTOR: SVT 650X Μοναδικός V2 κινητήρας

QJMOTOR: Υπεροχή παντού

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Naked A2: Ιδανικά για πρώτη μοτοσυκλέτα

Τα μοντέλα της A2 κτηγορίας είναι πλέον κοινώς, αποδεκτά ως τα ιδανικά για να μπει ένας αναβάτης στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Υπάρχουν μάλιστα όλα τα είδη μοτοσυκλετών σε αυτή την κατηγορία από scooter, μέχρι adventure, cruiser, retro, γυμνά και supersport, δίνοντας στον αγοραστή την δυνατότητα να επιλέξει αυτό που ικανοποιεί τις ανάγκες του και τις αισθητικές του προτιμήσεις. Τα Naked είναι μοτοσυκλέτες ιδανικές για καθημερινές μετακινήσεις, αλλά με την σπορ γεωμετρία τους και την εντυπωσιακή εμφάνιση, μπορούν να εκπληρώσουν την επιθυμία του αναβάτη και για γρήγορη οδήγηση, ενώ ανταποκρίνονται και αξιοπρεπέστατα σε ένα track day. Η πέδηση αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά μίας μοτοσυκλέτας και με βάση την ικανότητα των δικύκλων να ακινητοποιούνται από τα 100χλμ/ω, έχουμε κατατάξει τα 10 γυμνά μοντέλα της Α2 κατηγορίας.

Το MT-03 με το καλύτερο φρενάρισμα στα 42,5 μέτρα

Μάρκα Τιμή Κυβικά Αρ. Κυλίνδρων Ισχύς Hp 100-0 Km/h (Μέτρα) Μέση Κατανάλωση
YAMAHA MT-03 5.600 321 2 42 42,5 4
ZONTES GK 350 4.785 350 1 39,5 42,8 4,5
KAWASAKI Z 400 6.895 399 2 45 42,9 3,9
KTM 390 DUKE (ΜΥ23) 6.290 373 1 44 43 4,2
BAJAJ DOMINAR 400 TOUR 4.980 373 1 40 44 3,9
TRIUMPH SPEED 400 5.690 398 1 40 44 4,1
CFMOTO 450 NK 5.490 449 2 46 44,2 4,9
HUSQVARNA SVARTPILEN 401 6.680 398,6 1 44,8 44,3 3,9
QJMOTOR SRK 400 4.995 400 2 41,5 44,5 4,2
VOGE 300 R 3.640 292,4 1 29 44,8 3,6
Εδώ να σημειωθεί πως τα μοντέλα κατατάσσονται βάσει μετρήσεων που έχει πραγματοποιήσει το Moto Τρίτη κατά την διάρκεια δοκιμών. Το πιο σημαντικό ίσως σύστημα επάνω στην μοτοσυκλέτα σου, είναι αυτό της πέδησης, το οποίο μάλιστα πρέπει να συνεργάζεται σωστά με τις αναρτήσεις για να αποδίδει αποτελεσματικά και είναι η μεγαλύτερη δικλείδα ασφαλείας για τον αναβάτη, στον οποίο μπορεί να εμφανιστεί ένα εμπόδιο ξαφνικά, αναγκάζοντάς τον να φρενάρει απότομα. Το MT-03 της Yamaha καταφέρνει να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ/ω σε 42,5 μόλις μέτρα, μία επίδοση πολύ καλή που το τοποθετεί στην πρώτη θέση μεταξύ των naked της Α2 κατηγορίας που έχουμε μετρήσει. Στην δεύτερη θέση με 42,8 έρχεται το Zontes GK 350, στην τρίτη θέση με 42,9 μέτρα το Kawasaki Z400, στην τέταρη θέση έχουμε το KTM 390 Duke (του 2023)  που φρενάρει στα 43 μέτρα και στην πέμπτη θέση έχουμε μία ισοπαλία στα 44 μέτρα, μεταξύ του και του Dominar 400 Tour της Bajaj και του νέου Speed 400 της Triumph. Στα 44,2 μέτρα φρενάρει το 450NK της CFMOTO, στα 44,3 το ολοκαίνουριο για το 2024 Svartpilen 401 της Husqvarna, στα 44,5 μέτρα το SRK 400 της QJMOTOR και τέλος με διαφορά μικρότερη από τα 2,5 μέτρα από την πρώτη θέση, το 300R της Voge φρενάρει ικανοποιητικά στα 44,8 μέτρα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μονοκύλινδροι και δικύλινδροι κινητήρες μέχρι 450cc

Τα "παιχνιδιάρικα" αυτά γυμνά εξοπλίζονται είτε με μονοκύλινδρους κινητήρες ή με δικύλινδρους σε σειρά και είναι από 292 (Voge), έως και 449cc για το δικύλινδρο CFMOTO που αποδίδει και την υψηλότερη ιπποδύναμη στα 46 άλογα, το 95,8% δηλαδή της μέγιστης επιτρεπόμενης ισχύος για την Α2 κατηγορία. Στην ροπή, παρά τον μικρότερο κυβισμό του στα 398cc, το νέο Husqvarna Svartpilen 401 (373cc στην προηγούμενη έκδοσή του) καταφέρνει με τον μονοκύλινδρο κινητήρα του, να ισοφαρίσει το CFMOTO με 39 Nm. Η ιπποδύναμη των μοτοσυκλετών αυτών είναι ιδανική για νέους αναβάτες που μπορεί να μην είναι εξοικειωμένοι με την διαχείρηση του γκαζιού, ενώ η επιτάχυνση τους στα 100χλμ/ω από στάση κάθε άλλο είναι από αργή, αφού κυμαίνεται στα 6 με 7 δευτερόλεπτα για αυτά τα μοντέλα. Δεν θα χάσουν εύκολα πρόσφυση σε απότομα ανοίγματα του γκαζιού, ενώ πολλά από αυτά εξοπλίζονται και με Traction Control που αποτρέπει την απώλεια πρόσφυσης, ακόμα και σε ολισθηρές συνθήκες. 

Το πιο φθηνό το 300R της Voge στα 3.640 ευρώ

Τα 10 γυμνά της λίστας, είναι προσεγγίσιμα εκτός από την οδήγηση και στην τιμή με το πιο προσιτό από όλα με διαφορά να είναι το 300R της Voge, στα 3.640 ευρώ μόλις, ενώ είναι παράλληλα και το πιο μικρό στα 292cc. Με το νούμερο 4 πρώτο στην τιμή έρχονται κατά σειρά τα: GK 350, Dominar 400 Tour και SRK 400 στα 4.785, 4.980 και 4.995 ευρώ αντίστοιχα, με τις τιμές να σταματούν στα 6.895 ευρώ, τα οποία θα χρειαστεί να διαθέσεις για το κομψό Z400 της Kawasaki. Με καταναλώσεις γύρω στα 4λ/100χλμ και χαμηλό βάρος αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι ιδανικές ως commuters και έχουν σχετικά χαμηλό κόστος χρήσης. Η εργονομία τους, τοποθετεί τον αναβάτη σε μία σχετικά όρθια θέση οδήγησης, που δεν φορτίζει ιδιαίτερα τους καρπούς και την μέση, ενώ εάν αυτός θέλει να κινηθεί με γρήγορούς ρυθμούς, μπορεί σκύβοντας και τοποθετώντας το σώμα του κοντά στον εμπρός τροχό, να έρθει σε μία πιο σπορ θέση οδήγησης. Η έλλειψη ανεμοκάλυψης δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα, καθώς οι μοτοσυκλέτες αυτές δεν είναι σχεδιασμένες να "κρατούν" πολύ υψηλές ταχύτητες, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι κάποιες από αυτές όπως το Svartpilen 401 για παράδειγμα, δεν μπορούν να φτάσουν τα 180χλμ/ω, ενώ και στην εθνική δεν θα έχουν πρόβλημα να κινηθούν με 120χλμ/ω. Εσείς τσεκάρετε τις επιδόσεις στην πέδηση πριν πάρετε την απόφαση να αγοράσετε μία μοτοσυκλέτα;


Το πιο φθηνό της αγοράς το Voge 300R με διαφορά