Κάμερα ανίχνευσης αναπτύσσει η Yamaha
Οι εγκρίσεις τύπου αποκαλύπτουν τα σημεία τοποθέτησης, όχι την χρήση της
Πιθανώς να πρόκειται για κάμερα ελέγχου προβολέων
Διαθέτει ένα διάφανο κάλυμμα για προστασία
Ενδεχομένως να χρησιμοποιηθεί στα νέα Tracer ή Τenere
YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
Οι εγκρίσεις τύπου αποκαλύπτουν τα σημεία τοποθέτησης, όχι την χρήση της
Η Yamaha ετοιμάζεται να λανσάρει μια καινοτόμο μπροστινή κάμερα (dash-cam) στα νέα μοντέλα touring της. Πρόσφατες εγκρίσεις τύπου αποκαλύπτουν λεπτομέρειες της νέας κάμερας και των σημείων τοποθέτησής της. Η κάμερα θα μπορούσε να ενσωματωθεί στα επερχόμενα μοντέλα touring, πιθανώς συμπεριλαμβανομένων των αναθεωρημένων Tracer 9 GT+ και Ténéré 700. Στις εγκρίσεις τύπου φαίνεται να παρουσιάζονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα σημεία σύνδεσης της κάμερας πάνω στη μοτοσυκλέτα και στα εξαρτήματα της παρά στον σκοπό ή τις καινοτομίες της ίδιας της κάμερας.
Πιθανώς να πρόκειται για κάμερα ελέγχου προβολέων
Η κάμερα, που αναφέρεται ως "συσκευή ανίχνευσης", θα μπορούσε να είναι μέρος ενός συστήματος υποβοήθησης του αναβάτη. Πιθανές λειτουργίες περιλαμβάνουν παρακολούθηση λωρίδας ή προειδοποιήσεις πρόσκρουσης. Ωστόσο, είναι πιθανότερο να χρησιμοποιηθεί για τον αυτόματο έλεγχο των φώτων της μοτοσικλέτας. Η Kawasaki έχει ήδη υιοθετήσει αυτή την τεχνολογία στο μοντέλο H2 SX SE, όπου η κάμερα επιτρέπει τον έλεγχο AHB (Auto High Beam). Η τεχνολογία αυτή προσαρμόζει αυτόματα τα φώτα ανάλογα με την κίνηση των επερχόμενων οχημάτων και είναι διαθέσιμη σε πολλά αυτοκίνητα εδώ και αρκετά χρόνια. Λειτουργεί κυρίως με έναν φωτοηλεκτρικό αισθητήρα που “βλέπει“ τα επερχόμενα φώτα ή τις αλλαγές στη φωτεινότητα του περιβάλλοντος όπως πχ σε ένα τούνελ, και προσαρμόζει την φωτεινότητα των προβολέων. Ενώ είναι μια αρκετά συνηθισμένη τεχνολογία στα αυτοκίνητα, στις μοτοσυκλέτες την βλέπουμε πιο σπάνια.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Διαθέτει ένα διάφανο κάλυμμα για προστασία
Η νέα κάμερα θα τοποθετηθεί μεταξύ των διπλών προβολέων, εξασφαλίζοντας σταθερή στήριξη χωρίς την ανάγκη επιπλέον στηρίγματος. Ένα διαφανές κάλυμμα θα προστατεύει την κάμερα από τη βρωμιά και τα έντομα το οποίο μπορεί να αφαιρεθεί για καθαρισμό μέσω δύο βιδών ταχείας αποδέσμευσης. Για την προστασία από κλοπή, οι βίδες του καλύμματος είναι προσβάσιμες μόνο όταν η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα είναι σε ανυψωμένη θέση. Όταν η μοτοσικλέτα είναι παρκαρισμένη, η ζελατίνα κατεβαίνει, καλύπτοντας τις βίδες. Με αυτόν τον τρόπο η Yamaha λύνει το πρόβλημα της ασφάλειας από ενδεχόμενη κλοπή της κάμερας και διασφαλιστεί ότι η κάμερα είναι προστατευμένη από ζημιές.
Ενδεχομένως να χρησιμοποιηθεί στα νέα Tracer ή Τenere
Πρωτότυπα μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει από κατασκοπικές φωτογραφίες δείχνουν κάποια στοιχεία που συμβαδίζουν με την νέα κάμερα που ετοιμάζει η ιαπωνική εταιρεία. Το επερχόμενο νέο μοντέλο θα διαθέτει αποθηκευτικό χώρο στη δεξιά πλευρά του φέρινγκ, ακριβώς κάτω από τα χερούλια, στο σημείο όπου η μύτη συνδέεται με το ρεζερβουάρ, αλλά καμία από τις μέχρι τώρα εικόνες δεν αποκαλύπτει πλήρως τη μοτοσικλέτα, αφήνοντας ανοιχτό το ερώτημα αν πρόκειται για εξέλιξη της σειράς Tracer ή ένα νέο μοντέλο Ténéré. Ένα αναβαθμισμένο Ténéré 700 αναμένεται το 2025, με το νέο μοντέλο να έχει εντοπιστεί σε δοκιμές ανασχεδιασμένο με νέο προβολέα και ρυθμιζόμενη ζελατίνα που ταιριάζουν με τα χαρακτηριστικά της νέας κάμερας. Υπάρχουν διάφορα σενάρια για την χρήση της νέας κάμερας που ετοιμάζει η Yamaha, αλλά με τα έως τώρα στοιχεία όλα δείχνουν ότι πρόκειται για άλλη μια τεχνολογία που προστίθεται στις μοτοσυκλέτες για την διευκόλυνση του αναβάτη.