Yamaha NMAX 125 :Εuro5+, νέα εμφάνιση και εισαγωγή στην οικογένεια Tech MAX
- Πιστό στην σχεδιαστική ταυτότητα MAX
- Έκδοση NMAX Tech MAX για τους πιο απαιτητικούς
- Ο κινητήρας έγινε Euro5+, κρατώντας όμως τις ίδια ισχύ
- Σύστημα Start&Stop και Traction Control
YAMAHA: ΧΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
Πιστό στην σχεδιαστική ταυτότητα MAX
Το NMAX 125 έρχεται ανανεωμένο για το 2025 με την εμφάνισή του να αλλάζει ριζικά. Οι προβολείς εμπρός και πίσω έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως και είναι τεχνολογίας LED, όπως επίσης και τα ενσωματωμένα φλας. Ο διπλός προβολέας εμπρός διαθέτει φώτα ημέρας και έρχεται πιο κοντά πλέον στην μορφή των μεγαλύτερων μοντέλων της οικογένειας MAX. Τα πλαστικά πάνελ είναι επίσης νέα και αποκτούν πιο έντονες γωνίες, ενώ φέρνουν την εμφάνιση του μοντέλου πιο κοντά σε αυτή των μεγαλύτερων X-MAX και T-MAX. Διαθέτει τροχούς 13 ιντσών με ελαστικά 110/70 εμπρός και 130/70 πίσω, που εξοπλίζονται με υδραυλικά δισκόφρενα 230χλστ και δικάναλη μονάδα ABS. Η απόσταση της σέλας έρχεται στα 770mm από το έδαφος και υπάρχει χώρος για ένα κράνος και μικροαντικείμενα από κάτω. Έχει 2 μπροστινές θήκες κάτω από το τιμόνι με την αριστερή να έχει θύρα USB-C και η δεξιά καλύπτεται με ένα αδιάβροχο καπάκι για τα πιο «ευαίσθητα» αντικείμενα. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι στα 100mm για το τηλεσκοπικό πιρούνι και 91mm για το διπλό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση (85χλστ για το μοντέλο του 2024).
Έκδοση NMAX Tech MAX για τους πιο απαιτητικούς
Το NMAX 125 κάνει το μεγάλο βήμα για το 2025 και εισέρχεται για πρώτη φορά στην οικογένεια Tech MAX, ολοκληρώνοντας την τριάδα. Σε αυτή την έκδοση η Yamaha τοποθέτησε μια TFT 4,2 ιντσών και πλοήγηση της Garmin στον στάνταρ εξοπλισμό. Η οθόνη αυτή είναι πλέον μια προέκταση του κινητού τηλεφώνου με τις κλήσεις, τα μηνύματα και τις ειδοποιήσεις, να απεικονίζονται αυτούσιες σε αυτήν. Η σέλα είναι διαφορετική ως προς το υλικό, χρώμα και φινίρισμα, αποκτώντας μία πιο premium εμφάνιση αλλά και αίσθηση ώστε να προσφέρει την μέγιστη άνεση στον αναβάτη.
Ο κινητήρας έγινε Euro5+, κρατώντας όμως τις ίδια ισχύ
Το νέο scooter της Yamaha παρά τις «πιέσεις» των Euro5+ προδιαγραφών, κατάφερε με τον Blue Core κινητήρα 125cc να κρατήσει τις επιδόσεις στα ίδια επίπεδα με πριν. Δηλαδή εξακολουθεί να έχει μέγιστη ισχύ 12,2 ίππων στις 8000σ.α.λ και μέγιστη ροπή 11,2Nm στις 6000σ.α.λ., μένει να δούμε εάν στις μετρήσεις μας θα τα πάει εξίσου καλά με τον προκάτοχό του. Παρά τις διαφοροποιήσεις στον κινητήρα για την μείωση των εκπομπών ρύπων, η εταιρεία ανακοινώνει την ίδια κατανάλωση, κάτι που επίσης θα ανακαλύψουμε στην δοκιμή του μοντέλου, ενώ η λειτουργία του είναι αθόρυβη και εξαιρετικά ομαλή. Αυτό άλλωστε το έχουμε διαπιστώσει ήδη, με την ποιότητα κύλισης του scooter να εξαιρετική όχι μόνο χάρη στις αναρτήσεις του, αλλά και στην απουσία κραδασμών και δονήσεων.
Σύστημα Start&Stop και Traction Control
Το νέο NMAX 125 εξοπλίζεται με μια πλούσια "ποικιλία" ηλεκτρονικών, για τα δεδομένα της κατηγορίας, όπως σύστημα Start&Stop, που απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν ακινητοποιείται το όχημα και τον επανεκκινεί όταν αφεθούν τα φρένα και ανοίξει το γκάζι. Η διαδικασία γίνεται αθόρυβα και σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο κάνοντας την οδήγηση πιο ευχάριστη εντός αστικού δικτύου. Έχει μια οθόνη LCD (η απλή έκδοση) και συνδεσιμότητα με smartphone, που σε ειδοποιεί για τις βασικές του λειτουργίες, όπως μηνύματα και κλήσεις, ενώ με το app της Yamaha, MyRide έχεις μεταξύ άλλων και τον εντοπισμό του scooter, εάν δεν θυμάσαι που έχεις σταθμεύσει. Διαθέτει Traction Control (TCS) ώστε να μην χάνεται η πρόσφυση του πίσω τροχού σε ολισθηρές συνθήκες αλλά και σύστημα Smart Key που δεν απαιτεί κλειδί και ενεργοποιεί το scooter μέσω πομπο.