Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
  • Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
  • Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
  • Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
  • Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
  • Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
  • Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
  • Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
  • Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure
  • Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure

Kove 800X Pro: Θηρευτής μεσαίων Adventure

Δικύλινδρος κινητήρας 799cc με απόδοση 95 αλόγων
Το ελαφρύτερο της κατηγορίας του, μόλις 191 κιλά γεμάτο
TFT οθόνη, αλουμινένια κάγκελα, ποδιά και σχάρα
Στα 8.395 ευρώ θα ταρακουνήσει τον ανταγωνισμό

Δικύλινδρος κινητήρας 799cc με απόδοση 95 αλόγων

Η Kove είναι μία εταιρεία που όσο περνάει ο καιρός δεν θα χρειάζεται συστάσεις, αφού τα νέα διαδίδονται από στόμα σε στόμα και ο συνδυασμός επιδόσεων και τιμής που προσφέρει σε καμία περίπτωση δεν περνάει απαρατήρητος. Εξοπλίζεται με έναν ισχυρό, δικύλινδρο κινητήρα 799cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και σχέση συμπίεσης 13:1, που αποδίδει 95 άλογα στις 9.000 σαλ και 79 Nm ροπής στις 7.500 σαλ. Η ισχύς του είναι αρκετά υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και το τοποθετεί πολύ υψηλά στην κατάταξη των ονομαστικών ιπποδυνάμεων σε συνάρτηση με το συνολικό βάρος των Adventure μοντέλων. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής του Μότο Τρίτη, σημείωσε μέση κατανάλωση της τάξης των 5,5λ/100χλμ κάτι που σημαίνει ότι σε συνδυασμό με το μεγάλο και "στρατηγικά" τοποθετημένο ρεζερβουάρ 19 λίτρων, βγάζει με ευκολία αυτονομία 340 χιλιομέτρων, ένα πολύ καλό νούμερο. Αναφερόμαστε στην τοποθέτηση του ρεζερβουάρ ως "στρατηγική", καθώς με μεγάλο μέρος του να εκτείνεται κάτω από την σέλα, επιτυγχάνεται μεγάλη χωρητικότητα, ο περιορισμός των διαστάσεών του και η συγκέντρωση μεγάλου μέρους της μάζας όσο πιο κεντρικά γίνεται στην μοτοσυκλέτα.

Το ελαφρύτερο της κατηγορίας του, μόλις 191 κιλά γεμάτο

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία στις Adventure μοτοσυκλέτες αποτελεί το βάρος, καθώς όσο πιο χαμηλό είναι τόσο πιο εύκολος είναι ο χειρισμός τους στην χωμάτινη οδήγηση. Ομολογουμένως στην εκτός δρόμου οδήγηση οι πτώσεις είναι αρκετά πιο συχνές, αλλά και πιο ανώδυνες συνήθως, οπότε το χαμηλότερο βάρος συνδράμει και στο εύκολο σήκωμα της μοτοσυκλέτας από το έδαφος, ενώ μειώνονται σε ένα βαθμό και οι ζημιές που πιθανώς να προκληθούν από την πτώση. Η Kove 800X Pro αποκτά το χαμηλότερο βάρος στην κατηγορία των μεσαίων Adventure στα 191 κιλά γεμάτη, αλλά και την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο. Για να μην στέκεται εμπόδιο τίποτα στο διάβα της, διαθέτει KYB αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές στα 240 χλστ εμπρός και πίσω, με το ανεστραμμένο πιρούνι αλλά και το αμορτισέρ να είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε δύο δίσκους 310 χλστ εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες της Taisco και έναν δίσκο πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Η μονάδα ABS που εποπτεύεται το φρενάρισμα, μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό ή και ολοκληρωτικά, εξυπηρετώντας τους πιο έμπειρους στην χωμάτινη οδήγηση αναβάτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

TFT οθόνη, αλουμινένια κάγκελα, ποδιά και σχάρα

Κοιτώντας στον πίνακα οργάνων, θα βρούμε μία κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη με πλήθος πληροφοριών, όπως trip master, πίεση και θερμοκρασία των ελαστικών με 2 interfaces. Η κάθετη τοποθέτηση παραπέμπει στα όργανα των Rally μοτοσυκλετών και διευκολύνει τον αναβάτη στην όρθια θέση οδήγησης. Στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας βρίσκονται προστατευτικά πλαϊνά κάγκελα, μία σχάρα και προστατευτική ποδιά κινητήρα, όλα από αλουμίνιο το οποίο εκτός από ανθεκτικό είναι και αρκετά ελαφρύ. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι επίσης από αλουμίνιο και είναι τέτοιου μήκους ώστε να προσφέρει μεγάλο μοχλό για τον εύκολο χειρισμό της μοτοσυκλέτας (ιδιαίτερα στο χώμα), χωρίς όμως να δυσκολεύει την διήθηση στην αστική οδήγηση. Οι διακόπτες του είναι ποιοτικοί και λειτουργούν άριστα και το μενού της οθόνης είναι εύκολο στον χειρισμό. Σημαντική προσθήκη του στάνταρ εξοπλισμού της μοτοσυκλέτας αποτελεί το σταμπιλιζατέρ τιμονιού που σταθεροποιεί την μοτοσυκλέτα σε υψηλές ταχύτητες.

Στα 8.395 ευρώ θα ταρακουνήσει τον ανταγωνισμό

Τα φωτιστικά σώματα της Kove 800X Pro είναι τεχνολογίας LED, ενώ παρά το μικρό μέγεθος των προβολέων της, αυτοί παρέχουν μία αρκετά ισχυρή δέσμη. Φυσικά και οι τροχοί της είναι διαμέτρου 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω λόγω του χωμάτινου προσανατολισμού της και είναι φυσικά ακτινωτοί, ενώ τα ελαστικά της είναι διαστάσεων 90/90 εμπρός και 150/70 πίσω. Τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της που από μόνα τους την τοποθετούν ανάμεσα στα κορυφαία Adventure μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας, συνοδεύονται και από την εντυπωσιακά χαμηλή τιμή των 8.395 ευρώ. Το σύνολο αυτό σημαίνει πως το Kove 800X Pro θα αποτελέσει έναν σκληρό ανταγωνιστή για τις άλλες εταιρείες, ενώ σημειώνει ήδη αρκετές πωλήσεις.