QJMOTOR SRT700SX: Αδιαμφισβήτητη VFM επιλογή στην κατηγορία
|

Με TFT οθόνη, κάγκελα, TPMS, θερμαινόμενα γκριπ/σέλα και σχάρα στάνταρ
Δικύλινδρος κινητήρας με 70 ίππους και 70Nm ροπής
Αναρτήσεις της Marzocchi, δαγκάνες Brembo και ηλεκτρονικά της Bosch
All Inclusive έκδοση με τριβάλιτσο αλουμινίου κι έφυγες για ταξίδι
Με TFT οθόνη, κάγκελα, TPMS, θερμαινόμενα γκριπ/σέλα και σχάρα στάνταρ
O ανταγωνισμός φαίνεται να φουντώνει μεταξύ των κατασκευαστών και για το αγοραστικό κοινό αυτό είναι είναι ευχάριστο καθώς λίγα χρόνια πίσω δεν υπήρχε καμία μοτοσυκλέτα με τέτοια επίπεδα εξοπλισμού, πόσο μάλλον στάνταρ. Το QJMOTOR SRT700SX έρχεται πάνοπλο, με έγχρωμη TFT οθόνη 7" με συνδεσιμότητα Bluetooth και WiFi, Full Led προβολείς με φώτα ημέρας DRL, αισθητήρες πίεσης ελαστικών TPMS, θερμαινόμενα Grips και σέλα, θύρα φόρτισης USB, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και κεντρικό σταντ, ενώ επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν τόσο η κεντρική σχάρα, όσο και προστατευτικά κάγκελα κινητήρα, σίτα ψυγείου και χουφτες με μεταλλικές βάσεις.
Δικύλινδρος κινητήρας με 70 ίππους και 70Nm ροπής
O υδρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο αποδίδει 70 hp στις 8.000 rpm και 70 Nm στις 6.000rpm με τροφοδοσία να έρχεται από μονάδα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch. Με μέση κατανάλωση 5,5L/100km σύμφωνα με τις μετρήσεις μας -το αισιόδοξο νούμερο που ανακοινώνει η εταιρεία είναι 4.6L/100km- και ένα μεγάλο ντεπόζιτο καυσίμου, στα 19,5L φτάνει σε αυτονομία τα 355km, αρκετά για να μην προβληματίσουν τα διαστήματα ανεφοδιασμού και τους πιο απαιτητικούς χιλιομετροφάγους
Αναρτήσεις της Marzocchi, δαγκάνες Brembo και ηλεκτρονικά της Bosch
Εντυπωσιακό είναι και το πακέτο περιφερειακών του QJMOTOR STR700SX με τις αναρτήσεις να είναι ενα ανεστράμενο ρυθμιζόμενο πιρούνι 43mm από την ιταλική Marzocchi για το εμπρός μέρος και ένα μονό, επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω. Στον τομέα της πέδησης μπροστά υπάρχουν διπλοί δίσκοι 320mm που συνδυάζονται με τετραπίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες από την Brembo, ενώ πίσω ο δίσκος είναι 260mm με το ABS να έρχεται επίσης από την Bosch, και συγκεκριμένα η μονάδα 9,1ΜΒ. Ρυθμιζόμενες είναι και οι μανέτες ενώ στους ακτινωτούς τροχούς 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, είναι τοποθετημένα σαν πρώτη επιλογή tubeless ελαστικά της Metzeler.
All Inclusive έκδοση με τριβάλιτσο αλουμινίου κι έφυγες για ταξίδι
Για να "τερματίσει" το ζήτημα εξοπλισμού η QJMOTOR προσφέρει και μια "All Inclusive" έκδοση του SRT700SX η οποία έρχεται με προεγκατεστημένες τις βάσεις των πλαϊνών βαλιτσών (που ανήκουν στον πρόσθετο εξοπλισμό) και πλήρες τριβάλιτσο αλουμινίου, εκτοξεύοντας τις ταξιδιωτικές δυνατότητες του μοντέλου, καθιστώντας το έτοιμο να ταξιδέψει οπουδήποτε, χωρίς να του λείπει τίποτα, όπως έρχεται από την αντιπροσωπεία, στην εντυπωσιακά χαμηλή τιμή των 6.995 ευρώ. Κατατάσσεται έτσι χάρη στον εξοπλισμό και στις επιδόσεις της στις κορυφαίες επιλογές της μεσαίας κατηγορίας adventure μοτοσυκλετών, προσφέροντας μια πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής παρέχοντας πλούσιο εξοπλισμό που συνήθως συναντάται σε ακριβότερα μοντέλα.