Kymco CV3: Δεν κάνει μόνο για κατόχους αυτοκινήτων
- Στρίβει «διαολεμένα» και έχει τον πιο ισχυρό κινητήρα.
- Πολύ καλός εξοπλισμός με το NOODOE να ξεχωρίζει.
- Premium με πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής.
- Κάνει 13.890, αλλά και το ΑΚ550 11.000 έχει.
KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400
Στρίβει «διαολεμένα» και έχει τον πιο ισχυρό κινητήρα
Οι εποχές έχουν αλλάξει, ο μοτοσικλετιστικός κόσμος ολοένα και επιλέγει ένα δίκυκλο να τον μεταφέρει με άνεση, οικονομικά και με επιδόσεις. Η τάση των τρίκυκλων Mega Scooter γίνεται πιο ασφαλή για να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες και τις εξορμήσεις ενός τέτοιου αναβάτη, με Premium στοιχεία. Το Kymco CV3 έχει όλα αυτά τα στοιχεία φέροντας μία τελική ταχύτητα που θα ξεπεράσει τα 175 χλμ/ώρα και θα αγγίξει τα 182χλμ/ώρα. Ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος, G5 SC 8-βάλβιδος κινητήρας των 550κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους, αποδίδει 51 ίππους στις 7.500 στροφές ανά λεπτό και ροπή 51,9 Nm στις 5.750 στροφές ανά λεπτό, προσφέροντας οδηγική ηδονή στις υψηλές στροφές, καθώς σε αυτό συμβάλει και η crossplane διάταξη του στροφάλου στις 270ο μοίρες. Καθώς η κίνηση σε ρυθμούς πόλης απαιτεί συνεχείς αυξομειώσεις ανοίγματος του δεξί γκρίπ η λειτουργία του ψεκασμού γίνεται περίτεχνα και με άμεση επιτάχυνση. Οι κλίσεις που παίρνει στα ανοιχτά κομμάτια είναι μεγάλες και στρίβει μέχρι να βρει το κεντρικό σταντ. Η επίτευξη προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους, οφείλεται και στους κυλίνδρους οι οποίοι είναι τοποθετημένοι σε οριζόντια θέση. Τα νούμερα που καταφέρνει να κάνει στα 0-50χλμ/ώρα είναι στα 3,2 δευτερόλεπτα, τα 0-80 σε 6,1δλ, τα 0-100 σε 8,8δλ και οι ρεπρίζ των 50-100 έρχονται σε 5,7 δευτερόλεπτα. Επίσης, υπάρχει και το μαγικό κουμπί της ηλεκτρονικής σταθεροποίησης του όταν βρίσκεσαι σταματημένος, που μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι και τις 9ο κλίσης.
Πολύ καλός εξοπλισμός με το NOODOE να ξεχωρίζει
Η σιγουριά που σου προσφέρει το CV3 σε ανοιχτούς δρόμους εκτός πόλης το χρωστάει στο καλοζυγισμένο σύνολο του, με βάρος που ανέρχεται με πλήρες υγρά, στα 280 κιλά. Παρά τα γενναία κιλά που είναι αναπόφευκτο κομμάτι για τρίκυκλο Mega Scooter, χρειάστηκε να δοθεί έμφαση στο κομμάτι του διαιρούμενου πλαισίου το οποίο είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο. Εδώ καλείται να δώσουν το παρόν τους, τα εμπρός διπλά μπροστινά τηλεσκοπικά πιρούνια των 41 χιλιοστών φέροντας το σύστημα KALS (Kymco Advanced Leading Suspension), που μπορούν να υποστηρίξουν γωνίες κλίσης μέχρι και 40 μοίρες. Πίσω συναντάμε ένα διαιρούμενο αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ οριζόντιας τοποθέτησης. Οι διαθέσεις του να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς είναι έντονες, με αποτέλεσμα οι δύο μπροστινοί δίσκοι των 250 χιλιοστών και ο πίσω των 260 χιλιοστών, να χρειάζονται την σημαντική βοήθεια των τετραπίστονων δαγκάνων της Brembo ώστε να ακινητοποιήσουν από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα σε 44,7 μέτρα. Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS που φέρει, είναι της Bosch έχοντας και την υποστήριξη του συστήματος της συνδυασμένης πέδησης. Τέλος, οι τροχοί συνθέτουν έναν καμβά με παπούτσια Maxxis και με διαστάσεις τροχών 110/70/13 μπροστά και πίσω 160/60/15.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Premium με πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής
Η αισθητική που αποπνέει και τα ηλεκτρονικά καλούδια που απαρτίζουν το Kymco είναι κάτι που περιμένεις από το εν λόγω σύνολο, μιας και ο πλήρες ψηφιακός πίνακας οργάνων που αποτελείται από μία ρυθμιζόμενη έγχρωμη TFT οθόνη των 6 ιντσών, η οποία προσφέρει όλα τα απαραίτητα στοιχεία ενημέρωσης χρήσης. Οι ενδείξεις που συναντάμε είναι ταχύμετρο, στροφόμετρο, σύστημα διασύνδεσης Noodoe με πλήθος δυνατοτήτων ως προς την εξατομίκευση του, λυχνία κινητήρα, τσεκ ABS, GPS Navigator, χειρόφρενου, δείκτης καυσίμου, θερμαινόμενα γκρίπ, λαδιού, στροφόμετρου, καταναλώσεων, Cruise control, πίεσης ελαστικών, ρολόι, προγράμματος οδήγησης και επιλογή διαμόρφωσης background από το Noodoe Cloud. Από τις σύγχρονες προσθήκες δεν θα μπορούσε να λείπει και το σύστημα keyless τρίτης γενιάς με το κουμπί εκκίνησης να βρίσκεται στο κέντρο του τιμονιού και ακριβώς από κάτω συναντάμε το κομβίον του μενού, του ανοίγματος της σέλας, του μετρητή ταξιδίου και του κλειδώματος. Στο δεξί γκρίπ έχουμε ένα πλήθος χειριστηρίων που σου επιτρέπουν να επιλέξεις τις λειτουργίες που προσφέρονται καθώς αυτού του χειρόφρενου και από αριστερά διατίθεται ο χειρισμός του Cruise Control και του ηλεκτρονικού σταθεροποιητή.
Κάνει 13.890, αλλά και το ΑΚ550 11.000 έχει
Έρχεται η στιγμή που θα θελήσεις να κινηθείς χωρίς να ασχολείσαι ιδιαίτερα με το ανοιγόκλειμα του γκαζιού και εκεί ενεργοποιείς το Cruise Control επιλέγοντας μία ταχύτητα από τα 45 έως τα 130χλμ/ώρα για να πορεύεσαι ξεκούραστα. Τα χιλιόμετρα μαζεύουν δρόμο καταναλώνοντας 5,4λτ/100χλμ και έρχεται η ώρα του ανεφοδιασμού για το 15 λίτρων ρεζερβουάρ που έχει το CV3, όπου με ένα γέμισμα θα αγγίξεις κοντά στα 280 χιλιόμετρα αυτονομίας. Ένα τέτοιο σύνολο Scooter κρατάει σε ικανοποιητικά επίπεδα την απόσταση που το χωρίζει από το έδαφος και το ύψος της σέλας ανέρχεται 785 χιλιοστά. Τα 2 προγράμματα οδήγησης που διαθέτει έχουν διαφορετική χρωματική εμφάνιση και απόδοση, στο Power συναντάμε το πορτοκαλί με 51 ίππους και στο Rain το μπλε με πιο ήρεμη απόκριση διαχείρισης γκαζιού στους 40 ίππους. Είναι εξοπλισμένο με θερμαινόμενα γκρίπ τριών θέσεων, ρυθμιζόμενο μαξιλάρι θέσης οδηγού σε 3 θέσεις, ρυθμιζόμενες μανέτες 4 θέσεων, φωτιζόμενο χώρο αποθήκευσης επαρκή ως προς την αποθήκευση ενός Full face κράνους και Led φώτα.
Η τιμή του είναι στα 13.890 ευρώ.