Η Kymco κάνει πιο εύκολη την διαδικασία απόκτησης ενός scooter, καθώς προχωράει σε μείωση τιμών σε 3 δημοφιλή μοντέλα της γκάμας της. Συγκεκριμένα, οι νέες τιμές έχουν ως εξής (σε παρένθεση οι "παλιές" τιμές): Agility 16+ 125i νέα τιμή 2.345 ευρώ (από 2.595 ευρώ) και δώρο βαλίτσα Top Case Agility S 125i νέα τιμή 2.545 ευρώ (από 2.795 ευρώ) X-Town CT300i νέα τιμή 4.695 ευρώ (από 4.895 ευρώ)
Agility S και 16+: Ευκολία και οικονομία στα 125 κυβικά
Agility σημαίνει ευκινησία και ευελιξία και αυτά είναι χαρακτηριστικά, που οπωσδήποτε θέλεις από ένα αστικό scooter. Τα Agility 16+ και Agility S 125 είναι οι προτάσεις μεγάλου εμπρός τροχού της KYMCO – δηλαδή, 16 ιντσών για αυξημένη σταθερότητα στην οδήγηση, αλλά και καλύτερη συμπεριφορά στους κακοτράχαλους δρόμους. Το Agility 16+ 125i Top Case χαρακτηρίζεται από την κεντρική βαλίτσα πίσω στο στάνταρ εξοπλισμό του, εκτοξεύοντας την πρακτικότητα. Η εν λόγω βαλίτσα έχει χωρητικότητα 33 λίτρα και έρχεται στο χρώμα του scooter. Παράλληλα, το επίπεδο πάτωμα επιτρέπει την τοποθέτηση μεγαλύτερων αντικειμένων. Για όσους επιθυμούν μια πιο μοντέρνα εμφάνιση, το νέο Agility S είναι η λύση. Το μοντέλο φέρει φωτιστικά σώματα LED και ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά και δύο παροχές ρεύματος USB για τροφοδοσία ηλεκτρονικών συσκευών. Και τα δύο μοντέλα είναι εναρμονισμένα με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. O κινητήρας του Agility 16+ 125i αποδίδει 8,7 ίππους, ενώ το μοτέρ του νέου Agility S 125 είναι ισχυρότερος φτάνοντας τους 10,6 ίππους. Τα δύο αμορτισέρ πίσω είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση για να τα προσαρμόζεις στις ανάγκες φόρτωσης σου, ενώ και τα δύο μοντέλα προσφέρουν αρκετό χώρο αποθήκευσης κάτω από την σέλα.
X-Town CT: Με Επίπεδο πάτωμα και ανέσεις GT
Το επίπεδο πάτωμα είναι το σημείο-κλειδί που κάνει το CT να ξεχωρίζει ανάμεσα στα άλλα GT Scooters: Ξεκλειδώνει μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς αντικειμένων, αφού εκτός από τελείως επίπεδο, το πάτωμα είναι και αρκετά μεγάλο. Στα των αποθηκευτικών χώρων, κάτω από την σέλα, θα χωρέσει ένα κράνος full face μαζί με κάποια ακόμη αντικείμενα, ενώ ο αναβάτης έχει στην διάθεση του αφαιρούμενο διαχωριστικό. Το μοτέρ του X-Town CT300 είναι όμοιο με αυτό του «απλού» X-Town 300 και συνεπώς, τα δεδομένα απόδοσης είναι τα ίδια. Ο μονοκύλινδρος των 276 κ.εκ. αποδίδει 23 ίππους με την μέγιστη ροπή του να ανέρχεται στα 2,4 kgm. Αλλαγές δεν έγιναν ούτε και σε επίπεδο μετάδοσης, με το CVT να διατηρεί την ίδια ρύθμιση με το X-Town που αποδεικνύεται εξίσου λειτουργική και για το κατά 4 κιλά ελαφρύτερο, CT. Το επιμελώς κρυμμένο κάτω από τα πλαστικά, πλαίσιο του CT300, είναι μια ατσάλινη κατασκευή όπως και στο X-Town αλλά και τα περισσότερα scooters της κατηγορίας. Η ανάρτηση εμπρός αποτελείται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ τα δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους. Στα φρένα, συναντάμε δύο δίσκους, με δαγκάνες 3 και 2 εμβόλων εμπρός και πίσω, καθώς και σύστημα ABS.