MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro: Hand-crafted και Συλλεκτική
Η MV Agusta παρουσίασε την νέα Superveloce 1000 Serie Oro
Ο ρετρό σχεδιασμός της είναι εμπνευσμένος από τα λαμπερά μοντέλα του παρελθόντος
Κινητήρας 998cc, 205 ίπποι, κόφτης στις 14.000 σ.α.λ με custom εξάτμιση Acrapovic
8 Riding Modes, quick shifter, cornering ABS, cruise control και ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa
Η MV Agusta παρουσίασε την νέα Superveloce 1000 Serie Oro
H MV Agusta αποκάλυψε μια νέα ρετρό super sport μοτοσυκλέτα με τετρακύλινδρο κινητήρα 205 ίππων, περιορισμένης παραγωγής σε μόνο 500 κομμάτια, ονομαζόμενη Superveloce 1000 Serie Oro. Η άφιξη της μοτοσυκλέτας αναμενόταν εδώ και καιρό, με ένα πρωτότυπο που είχε πρωτοεμφανιστεί σε μια αποκλειστική εκδήλωση αντιπροσώπων στο Μιλάνο το 2022 και μια πιο λεπτομερής έκδοση πρωτοτύπου που εκτέθηκε στην τελευταία έκθεση Eicma τον περασμένο Νοέμβριο. Δεν είναι γνωστό ακόμη αν θα ακολουθήσει μια έκδοση πιο μαζικής παραγωγής αν και θεωρείται αρκετά πιθανό.
Ο ρετρό σχεδιασμός της είναι εμπνευσμένος από τα λαμπερά μοντέλα του παρελθόντος
Η Serie Oro διατηρεί τη λαμπερή αισθητική των προηγούμενων ειδικών εκδόσεων, που ξεκίνησαν με την superbike F4 750 ΤΟ 1997, διατηρώντας την βαφή και τις πολυτελείς λεπτομέρειες σε ένα σύγχρονο πλαίσιο. Ο σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος από την αγωνιστική μοτοσυκλέτα Grand Prix 500 του 1972 της εταιρείας και παρά την εξαγορά της εταιρείας από την Pierer Mobility, η οποία κατέχει πλέον το 50.1% της ιταλικής μάρκας, ο σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας παραμένει εσωτερική υπόθεση της MV Agusta, αντίθετα με άλλα μοντέλα του ομίλου KTM που συχνά ανατίθενται σε εξωτερικούς σχεδιαστές όπως η Kiska.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Κινητήρας 998cc, 205 ίπποι, κόφτης στις 14.000 σ.α.λ με custom εξάτμιση Acrapovic
Η πιο πρόσφατη έκδοση της Superveloce χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τετρακύλινδρου 998cc κινητήρα που υπάρχει στην Brutale 1000RR super naked. Αυτή η μοτοσυκλέτα παράγει 205.2 ίππους στις 13,000 στροφές ανά λεπτό, διαθέτοντας συνδέσμους από τιτάνιο, καμπάνες με επικάλυψη DLC, βαλβίδες τιτανίου και έναν αντικραδασμικό άξονα όπως αυτός της Brutale, για να μειώσει τους κραδασμούς βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση και την άνεση της οδήγησης. Ο κόφτης βρίσκεται στις 14.000 σ.α.λ. Η τετραπλή εξάτμιση βρίσκεται κάτω από την σέλα, εμπνευσμένη από την F4 κατασκευασμένη από τιτάνιο και carbon fibre (ανθρακόνημα) επιτυγχάνοντας υψηλή αντοχή στη θερμότητα. Η εξάτμιση του νέου Superveloce αναπτύχθηκε αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο από την Akrapovic.
8 Riding Modes, quick shifter, cornering ABS, cruise control και ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa
Η Superveloce είναι εξοπλισμένη με μια σειρά από ηλεκτρονικά βοηθήματα, δύο λειτουργίες για βρεγμένο οδόστρωμα, τρείς για κανονική οδήγηση και τρεις για χρήση σε πίστα, συνολικά δηλαδή 8 riding modes. Επιπλέον διαθέτει quick shifter, cornering ABS, cruise control και δυνατότητα σύνδεσης με την έγχρωμη TFT οθόνη 5,5 ιντσών. Προσφέρεται επίσης δωρεάν συνδρομή για δορυφορικό συναγερμό για ένα έτος. το σασί του οχήματος περιλαμβάνει προηγμένα εξαρτήματα όπως πιρούνια Öhlins 43mm με διαδρομή 120mm και ηλεκτρονική ρύθμιση συμπίεσης και απόσβεσης (χειροκίνητο). Αυτά συνδυάζονται με ένα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού Öhlins και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ηλεκτρονικό πίσω αμορτισέρ 36mm επίσης από την Öhlins. Τα ελαστικά είναι Pirelli Diablo Supercorsa SP V4 που διαθέτουν αποκλειστικές κόκκινες λεπτομέρειες ακριβώς για αυτή τη μοτοσυκλέτα. Η κάθε μοτοσυκλέτα θα συνοδεύεται φυσικά από ένα πιστοποιητικό γνησιότητας και το δικό της κάλυμμα καθώς και ένα κουτί με limited edition αξεσουάρ αναβάτη από δέρμα.