MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
• Περιορισμένη έκδοση σε συνεργασία με το Lewis Hamilton
• Ακόμα ελαφρύτερη χάρη στα ανθρακονήματα και στο τιμόνι με κλιπόν
• Χωρίς το διάσημο «κενό» κάτω από τη σέλα αλλά κόκκινη σε πλαίσιο και αναρτήσεις
Περιορισμένη έκδοση σε συνεργασία με το Lewis Hamilton
Η MV Agusta χρησιμοποίησε ως βάση τη Dragster 800 RR και δημιούργησε την έκδοση LH44, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον επτάκις πρωταθλητή της Formula 1, Lewis Hamilton. Παρουσιάστηκε ως περιορισμένη σειρά, όχι 44, αλλά 244 αντιτύπων, αριθμός που αντανακλά τη μοναδικότητα του μοντέλου. Το συγκεκριμένο όχημα ενσωματώνει σχεδιαστικά στοιχεία εμπνευσμένα από το κράνος, τις αγωνιστικές φόρμες και τον αριθμό αγώνων του Hamilton, προσδίδοντας έναν έντονα αγωνιστικό χαρακτήρα. Η ειδική έκδοση συνοδεύεται από την υπογραφή του οδηγού, καθώς και από αξεσουάρ όπως βάση paddock, καλύμματα και πλήρες σετ εγχειριδίων, προσφέροντας στους συλλέκτες ένα μεγάλο και ολοκληρωμένο πακέτο.
Ακόμα ελαφρύτερη χάρη στα ανθρακονήματα και στο τιμόνι με κλιπόν
Δεν υπάρχουν μηχανικές ή ηλεκτρονικές αλλαγές στον κινητήρα, ο οποίος συνεχίζει να είναι ο τρικύλινδρος 798 κ.εκ. με απόδοση 140 ίππων στις 12.300 σ.α.λ. και 8,9 kgm ροπής στις 10.250 σ.α.λ. Χάρη όμως στα αξεσουάρ από ανθρακονήματα που συνοδεύουν τη σπάνια αυτή έκδοση, το βάρος έχει πέσει από τα 175 στα 168 κιλά (χωρίς υγρά). Το μόνο ουσιαστικό που έχει αλλάξει πάνω της είναι το τιμόνι που έχει αντικατασταθεί από κλιπ-ον και έτσι αναμένεται να έχει αρκετά πιο άμεση και επιθετική απόκριση στις αλλαγές κατευθύνσεων, αλλά και μεγαλύτερη νευρικότητα στις ευθείες. Παρόλα αυτά ―ας είμαστε ειλικρινείς― πρόκειται για ένα μοντέλο που θα περάσει το χρόνο του σε γκαράζ, προσωπικές εκθέσεις και στην καλύτερη περίπτωση σε μερικά track days, άρα η απόδοση στις ευθείες δεν είναι κάτι που θα ενδιαφέρει τους κατόχους.
Χωρίς το διάσημο «κενό» κάτω από τη σέλα αλλά κόκκινη σε πλαίσιο και αναρτήσεις
To πλαίσιο παραμένει ατσάλινο τύπου χωροδικτύωμα και ξεχωρίζει σε κόκκινο χρώμα, ενώ χάρη στη μετατροπή της σέλας (ή εξαιτίας της, θα έλεγαν κάποιοι) το υποπλαίσιο έχει χάσει το χαρακτηριστικό κενό που υπήρχε κάτω από τη σέλα και έκανε την τελευταία να φαίνεται ότι αιωρείται. Σε κάθε περίπτωση τo μπροστινό ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι παραμένει Marzocchi με διάμετρο 43 mm ―παρόλα αυτά για την περίσταση έχει βαφτεί κόκκινο― και το πίσω Sachs, με διαδρομές 125 mm και 130 mm μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες σε δύο δίσκους 320 mm μπροστά και διπίστονη σε δίσκο 220 mm πίσω, φυσικά Brembo.