LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδηγώντας το Malaguti Spectre GP 125

Οδηγώντας το Malaguti Spectre GP 125

Οδηγώντας το Malaguti Spectre GP 125

Οδηγώντας το Malaguti Spectre GP 125

  • Οδηγώντας το Malaguti Spectre GP 125
  • Οδηγώντας το Malaguti Spectre GP 125

Στο δρόμο

Το παπί, ως είδος, είναι συνυφασμένο με την καθημερινότητα και, αν θέλετε, με την… αγγαρεία της εκτέλεσης διαδρομών εργασίας ή ρουτίνας. Είναι ωραίο, λοιπόν, όταν οδηγούμε μοντέλα που προσφέρουν το δικό τους «αλατοπίπερο» στην οδηγική εμπειρία. Για το Spectre GP, αυτό το κάνει ο κινητήρας του. Με απόκριση στο γκάζι που θυμίζει κάτι από καρμπυρατέρ και «μεστό», βαθύ ήχο από το φιλτροκούτι, το μοτέρ παρουσιάζει ελαστικότητα και ζωηρότητα και σε κάνει να ψάχνεις για… αφορμές να ανοίξεις το γκάζι τέρμα. Το κοντά κλιμακωμένο σασμάν των 5 σχέσεων παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό, ενώ με την τελική ταχύτητα φτάνει να αγγίζει τα  105 χλμ/ώρα στο κοντέρ, το μοντέλο μπορεί να κινηθεί άνετα και στην εθνική. Εντός πόλης, φυσικά, η τελική δεν έχει καμία σημασία και, αν συνηθίσεις να αλλάζεις ταχύτητες λίγο πιο συχνά λόγω 5ης, το Spectre «πετάει» από σημείο σε σημείο.


Οδηγώντας το Malaguti Spectre GP 125

Οδηγώντας το Malaguti Spectre GP 125

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στα χαρακτηριστικά οδηγικής συμπεριφοράς του Spectre, παίζουν τον ρόλο τους τα φαρδύτερα ελαστικά τύπου μοτοσυκλέτας, αλλά και η επιλογή της monoshock πίσω ανάρτησης. Η ποιότητα κύλισης είναι σε υψηλό επίπεδο, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης προσφέρουν αξιοπρεπή αίσθηση και πρόσφυση για ένα παπί. Οι αναρτήσεις έχουν ελατήρια «προς το σκληρό» και σχετικά μαλακές υδραυλικές αποσβέσεις, ένας συνδυασμός που απέδειξε ότι λειτουργεί ικανοποιητικά στην απορρόφηση των κακοτεχνιών του δρόμου, χωρίς να προκαλεί νευρικότητα. Στις αλλαγές κατευθύνσεων, το Spectre παρουσιάζει ακρίβεια και ευελιξία και, σε συνδυασμό με το πρόθυμο μοτέρ που περιγράψαμε παραπάνω, προσφέρει το μπρίο στο αστικό περιβάλλον. Φρενάροντας, την δράση αναλαμβάνει το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, το οποίο  λειτουργεί εύκολα ακόμα και αν πατάτε μόνο το πεντάλ φρένου. Η κατανομή της δύναμης μεταξύ εμπρός και πίσω δίσκου από το σύστημα αγγίζει το ιδανικό και επιτρέπει έντονη πέδηση. Ιδανικά, θα θέλαμε μικρότερη διαδρομή στην μανέτα του εμπρός φρένου, η οποία «κλέβει» έναν βαθμό αίσθησης από τα δάχτυλα του αναβάτη.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »