Πιο δυνατό, πιο άνετο και σαφώς πιο δυναμικό σχεδιαστικά από το προηγούμενο, το ανανεωμένο Crossrunner παρουσιάζει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα που συνδυάζεται με την χαρακτηριστική ταυτότητα των VFR. Το Crossrunner είναι μοντέρνο και σοβαρό έχοντας παράλληλα στη σχεδίασή του όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα VFR, τα οποία το κάνουν ταυτόχρονα να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Είναι πιο “μυώδες” και δυναμικό από το προηγούμενο, ενώ ταυτόχρονα είναι και πιο εκλεπτυσμένο στις λεπτομέρειές του. Υψηλή ποιότητα βαφής, χαρακτηριστική των μεγάλων μοτοσικλετών της Honda, όπως και η συναρμογή των πλαστικών, ενώ οι τριγμοί είναι άγνωστη λέξη για το Crossrunner.
Η σέλα αυτή καθαυτή είναι ποιοτική και άνετη, ενώ ρυθμίζεται και σε ύψος. Φαρδιά στο πίσω μέρος της, πιο στενή μπροστά για να φτάνετε κάτω με ασφάλεια. Ο συνεπιβάτης δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα στο δικό του ξεχωριστό μερίδιο της σέλας που του αναλογεί. Το αφρώδες είναι πλούσιο και ποιοτικό, τα πόδια του πέφτουν φυσικά στα μαρσπιέ, ενώ έχει στη διάθεσή του και χειρολαβές. O 16βάλβιδος V4 κινητήρας του Crossrunner, με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων στις 90 μοίρες και το σύστημα VTEC της Honda, αποδίδει 105 ίππους στις 10.250 σ.α.λ. και 7,65 kg-m ροπής στις 8.500 σ.α.λ. με το VTEC να θέτει σε λειτουργία και το δεύτερο ζεύγος βαλβίδων εισαγωγής-εξαγωγής, σε κάθε κύλινδρο, όταν το μοτέρ ξεπεράσει τις 6.500σ.α.λ.
Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο δύο δοκών, ενώ το μονόμπρατσο ψαλίδι έχει σχεδιαστεί από την αρχή και έχει γίνει ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο. Το Crossrunner φέρει συμβατικό πιρούνι της Showa με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου αλλά και την απόσβεση επαναφοράς. Το ίδιο ισχύει και για το αμορτισέρ που φέρει εξωτερική και εύκολα προσβάσιμη ρύθμιση για την προφόρτιση. Οι δίσκοι των 310 χλστ. συνδυάζονται με τετραπίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Tokico. Πίσω ο δίσκος των 256 χλστ. συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ το νέο ABS περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.