Η Triumph αναγέννησε το Scrambler 1200 για το 2024, προσφέροντας τις εκδόσεις 1200 XE και 1200 X. Δείτε τι διαφορετικό και νέο φέρνουν σε σχέση με τους προκατόχους τους.
Και τα 2 μοντέλα φέρουν εμφανείς ομοιότητες εξωτερικά με τις μοτοσυκλέτες που αντικαθιστούν και ενώ υπάρχουν κάποιες διαφορές, πέρα από τα νέους χρωματισμούς και τα γραφικά, αυτές είναι δύσκολο να εντοπιστούν.
Το ρετρό στιλ παραμένει, με τους 21” και 17” τροχούς εμπρός και πίσω αντίστοιχα, τις ακτινωτές ζάντες, το 15λιτρο ντεπόζιτο (το οποίο όμως δίνει μεγαλύτερη αυτονομία χάρη στην πιο αποδοτική λειτουργία του κινητήρα) και την ψηλή τοποθέτηση των εξατμίσεων.
Για την έκδοση XE έχουμε νέες αναρτήσεις της Marzocchi, με πιρούνι 45mm μπροστά, αντικαθιστώντας το Showa μπροστινό και Ohlins πίσω σύστημα, με την πλήρη δυνατότητα ρύθμισης διαδρομή των 250mm να παραμένουν.
Στα φρένα η Τriumph εντάσσει την τελευταία γενιά των Brembo Stylema μονομπλόκ δαγκάνων μπροστά με δίσκους 320mm. Πίσω έχουμε διπίστονη δαγκάνα Nissin με δίσκο 255mm.
To αλουμινένιο διπλό ψαλίδι επίσης έχει μακρύνει κατά 32mm για να βοηθήσει με τη σταθερότητα εκτός δρόμου, ενώ η νέα Scrambler X ψηλώνει λίγο, τόσο στην απόσταση από το έδαφος όσο και στο ύψος της σέλας, το οποίο φτάνει στα 870mm.
Triumph Scrambler 1200 X
H έκδοση X, ενώ παραμένει πολύ κοντά στην XE, είναι πιο κατάλληλη για ανθρώπους που θα βγάλουν τo Scrambler τους λιγότερο στο μονοπάτι και θα ακολουθήσουν πιο καθημερινές διαδρομές.
Και εδώ έχουμε αναρτήσεις Marzocchi εμπρός και πίσω, όμως εδώ το πιρούνι είναι μη ρυθμιζόμενο, ενώ το διπλό αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση. Υπάρχει μια μείωση διαδρομής σε σχέση με το XC που αντικαθιστά, αν και παραμένει αρκετά ψηλά στα 170mm, και επιβεβαιώνει τη θέση της Scrambler X σαν μια μοτοσυκλέτα πιο στοχοπροσηλωμένη στο δρόμο και πιο εύκολη για την καθημερινότητα.
Η Nissin αναλαμβάνει στο σταμάτημα της μοτοσυκλέτας, με διπίστονες δαγκάνες να «κουμπώνουν» στους δύο δίσκους των 310mm μπροστά, με έναν μονό δίσκο 255mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα.
Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, το νέο Scrambler 1200 X έχει την ίδια IMU με την έκδοση XE, κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φορά η «βασική» έκδοση έχει Cornering AABS και Traction Control διαθέσιμο για δρόμο και για Off Road. Kαι τα δύο αυτά συστήματα μπορούν να απενεργοποιηθούν, για τους αναβάτες που θέλουν να βγουν στο μονοπάτι και να έχουν μια πιο άμεση σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα τους.
Αλλαγές στον κινητήρα και τιμή των νέων Scrambler
Οι αλλαγές στον κινητήρα αφορούν την εισαγωγή και ενώ στα χαρτιά οι επιδόσεις παραμένουν ίδιες, η Triumph υπόσχεται μια καλύτερη απόδοση της ροπής στις μεσαίες στροφές, δίνοντας 250 σ.α.λ. νωρίτερα τη μέγιστη ιπποδύναμη και ροπή.
Για τον έλεγχο του κινητήρα από άποψη ηλεκτρονικών, 5 διαφορετικά riding modes υπάρχουν στην έκδοση Χ (Sport, Rain, Off-Road και μια ρύθμιση που μπορεί να φτιάξει μόνος του ο αναβάτης), ενώ στην έκδοση XE υπάρχει ένα έξτρα, το Off-Road Pro που μειώνει στο ελάχιστο την επέμβαση των ηλεκτρονικών.
H έκδοση Χ ξεκινάει από τα 15.695 ευρώ, ενώ η έκδοση ΧΕ κοστίζει 17.295 ευρώ.