Το νέο Beta RR 125 μπορεί να εισάγει τον αρχάριο στον μαγικό κόσμο του enduro και ταυτόχρονα να αποτελέσει το αγωνιστικό όπλο για κάποιον που αγωνίζεται στις μικρές κατηγορίες.
Για το 2018 το δίχρονο RR 125 έρχεται με πολλές και σημαντικές αλλαγές. Ο κινητήρας του χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και έχει κάρτερ από χυτό αλουμίνιο και έμβολο διαμέτρου 54 χιλιοστών, ενώ η εκκίνησή του γίνεται με ηλεκτρική μίζα. Το 6τάχυτο κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται μέσω πολύδισκου συμπλέκτη, έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για αυτόν τον κινητήρα. Η προσεκτικά σχεδιασμένη εξάτμιση βοηθάει στο να πληροί η μοτοσυκλέτα τις Euro4 προδιαγραφές.
Το πλαίσιο έχει δεχθεί ενισχύσεις που βελτιώνουν την ακαμψία και τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, ενώ νέες είναι και οι αναρτήσεις της Sachs με πιρούνι 48 χιλιοστών. Ο κινητήρας προστατεύεται από μια πλαστική ποδιά και το ρεζερβουάρ έχει μικρύνει λίγο, ώστε να μειωθεί το βάρος και ο όγκος της μοτοσυκλέτας. Τέλος, τα φρένα του προέρχονται από τη Nissin και είναι ίδια με αυτά που χρησιμοποιούν τα μεγαλύτερου κυβισμού μοντέλα της οικογένειας των RR.