Με 8 κινητήρες, νέο πλαίσιο, αισθητικές αλλαγές και βελτιωμένα περιφερειακά, τα νέα enduro της Beta ανεβάζουν τον πήχη της κατηγορίας. Ας τα γνωρίσουμε.
Δεν μιλάμε για απλή ανανέωση αλλά για νέες μοτοσυκλέτες με τον υποψήφιο αγοραστή να μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 8 συνολικά κινητήρες, τέσσερις δίχρονους και άλλους τόσους τετράχρονους. Εντελώς νέα είναι η εμφάνιση και για αυτό φροντίζουν το εμπρός φτερό, ο προβολέας, τα πλαϊνά πλαστικά, η σέλα, η ουρά, η ποδιά του κινητήρα και τα όργανα.
Το πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί με νέα χαρακτηριστικά γεωμετρίας με στόχο την αυξημένη ακαμψία και τη βελτίωση της ευελιξίας μειώνοντας ταυτόχρονα το βάρος. Όλα τα τετράχρονα και το δίχρονο των 200 κυβικών έχουν μακρύτερο ψαλίδι και οι ρυθμίσεις του πιρουνιού είναι νέες. Καινούργιο είναι και το αμορτισέρ για βελτιωμένη συμπεριφορά. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα τετράχρονα έχει αυξηθεί στα 9,1 λίτρα με τις αλλαγές να συνεχίζονται σε μαρσπιέ, σύστημα ψύξης και εξάτμιση.
Στο κομμάτι των κινητήρων έχουμε τετράχρονους στα 350, 390, 430 και 480 κυβικά με βελτιωμένες χαρτογραφήσεις, ελαφρύτερο κάρτερ, νέα αντλία νερού, καθώς και επανασχεδιασμένο κύλινδρο, κεφαλή και σύστημα λίπανσης. Τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα είναι από μαγνήσιο για μικρότερο βάρος, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων έχει πιο κοντές σχέσεις και νέο αισθητήρα νεκράς. Στις δίχρονες εκδόσεις των 250 και 300 κυβικών συναντάμε επανασχεδιασμένη κεφαλή και νέο αντικραδασμικό άξονα, ενώ και το 125 έχει νέο κύλινδρο και αλλαγές στην εξαγωγή.