Πριν λίγες εβδομάδες αποκαλύφθηκε το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας που ετοιμάζει η Triumph για να μπει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross και τώρα είδαμε και τον κινητήρα. Θα τα καταφέρει η Τriumph σε αυτά τα "αχαρτογράφητα νερά";
Η Triumph θέλει να εισέλθει στην, μέχρι σήμερα, αχαρτογράφητη περιοχή του Enduro και του Motocross και ήδη πριν μερικές εβδομάδες είδαμε το πλαίσιο της motocross μοτοσυκλέτας που ετοιμάζει.
Τώρα, στις 15 Αυγούστου 2023 η Triumph παρουσίασε και τον μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα της motocross μοτοσυκλέτας της για πρώτη φορά. Δεν έχουμε ακόμα δεδομένα για τον κινητήρα, αλλά η Triumph σχεδιάζει σύμφωνα με τους κανονισμούς μια βερσιόν 250cc και μια βερσιόν 450cc.
"O κινητήρας έχει έναν ολόδικό του χαρακτήρα και είναι σχεδιασμένος για να επιτρέπει σε αναβάτες όλων των επιπέδων να μπορούν να οδηγήσουν τη μοτοσυκλέτα", εξηγεί ο Ricky Carmichael, θρύλος του αμερικανικού motocross, ο οποίος συνεργάζεται με την Triumph για την ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας. "Είναι ελαφρύς και η απόδοση της ισχύος είναι ιδανική για όλους τους αναβάτες".
Προετοιμαζόμενη για τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Motocross και Supermotocross του 2024, η Triumph υπέγραψε με τον Βέλγο Clement Desalle και τον Αμερικανό Ivan Tedesco. O Desalle έχει αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για 15 χρόνια, ενώ τερμάτισε δεύτερος 3 φορές. Από την πλευρά του, ο Tedesco έχει κατακτήσει το AMA 125cc West Coast Supercross δύο φορές, 3 φορές το Motocross of Nations με την ομάδα των Η.Π.Α. μια φορά το AMA 125cc National Motocross.
Ο ιδιοκτήτης της ομάδας θα είναι ο Thierry Chizat-Suzzoni και η ομάδα θα συμμετάσχει στην MX2 από το 2024. Εκεί θα αγωνιστούν με μοτοσυκλέτα Triumph 250cc, ενώ το επόμενο βήμα για την Triumph θα είναι το πέρασμα στην μεγάλη κατηγορία, την MXGP, με μοτοσυκλέτες 450cc.