Οδηγοί αυτοκινήτου, είναι τώρα η ευκαιρία για μετάβαση στη μοτοσυκλέτα;
- Δεν αντέχεται η κίνηση, πλέον κοιτάνε την λύση του scooter.
- Το κοινό που έρχεται είναι νέοι και 40άρηδες.
- Οι νέοι μπορούν να οδηγηθούν σε μεγαλύτερα οχήματα αργότερα.
- Τα προστατευτικά αξεσουάρ θα προστατέψουν τους νέους αναβάτες.
Δεν αντέχεται η κίνηση, πλέον κοιτάνε την λύση του scooter
Έχει καταντήσει κουραστικό να μιλάμε για τα οφέλη των δικύκλων. Στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη η κίνηση μπορεί να σας προσθέσει ως και 2 ώρες χαμένο χρόνο τη μέρα σε σχέση με ένα δίκυκλο. Σε αυτό προσθέστε τώρα τον χαμένο χρόνο για να βρείτε για να παρκάρετε και έχετε όλη την εικόνα. Το μεγάλο βήμα έγινε με την εξισορρόπηση των διπλωμάτων, μπορείς πλέον να οδηγήσεις Scooter 125cc (ή άλλο δίκυκλο) με δίπλωμα αυτοκίνητου αρκεί αυτό να το έχεις τουλάχιστον 6 χρόνια και να είσαι τουλάχιστον 27 ετών. Αυτό έχει ωθήσει ένα μεγάλο κύμα από τους αυτοκινητιστές να περάσουν στο δίκυκλο και το πιο εύκολο δίκυκλο είναι τα Scooter, για πολλούς λόγους αλλά κυρίως για το ότι είναι αυτόματα. Χαμός γίνεται με τις εταιρείες που φέρνουν όλο και περισσότερο Scooter125cc με στόχο αποκλειστικά αυτό το κοινό. Σε αυτό το κοινό έχουν απήχηση και τα ηλεκτρικά, τα οποία όμως προτιμώνται κυρίως για μικρότερες μετακινήσεις δηλαδή και έτσι μεσουρανεί η κατηγορία αυτών που έχουν τελική 25-45 χλμ/ώρα. Τα Scooter λοιπόν είναι η εύκολη λύση για κάποιον που θέλει να παρατήσει το αυτοκίνητο και να αλλάξει δραστικά την ποιότητα ζωής του.
Το κοινό που έρχεται είναι νέοι και 40άρηδες
Αν και θα περίμενε κάποιος το δίπλωμα των 6ετών τουλάχιστον να είναι αποτρεπτικό στους νέους, δεν ισχύει. Οι γονείς βγάζουν στα παιδιά τους δίπλωμα σχεδόν στα 18, άρα όταν φτάνουν στα 27 έχουν ήδη συμπληρώσει τα χρόνια που χρειάζεται για να μπορούν να οδηγήσει Scooter (ας ορίσουμε τα Scooter ως σημείο αναφοράς, μπορεί και μοτοσυκλέτα και παπί). Και η αγορά ενός μικρού Scooter ξεκινάει από 1.800 ευρώ, πράγμα που όπως καταλαβαίνετε διευκολύνει πολύ την μετάβαση. Ένας ακόμα λόγος, ίσως ο μεγαλύτερος, είναι πως οι νέοι από την φύση τους είναι πιο τολμηροί, πολύ εύκολα θα πάρουν το θάρρος να κάνουν μία τέτοια κίνηση.
Από την άλλη έχουμε τους 40άρηδες, οι οποίοι γνωρίζουν τους έξτρα κινδύνους που περιλαμβάνει το δίκυκλο, αλλά είναι διατεθειμένοι με τον σωστό εξοπλισμό ασφαλείας να κάνουν την μετάβαση (να θυμάστε δεν υπάρχουν επικίνδυνα οχήματα, επικίνδυνοι οδηγοί υπάρχουν, αυτούς πρέπει να προσέχετε). Έτσι, ξεκινούν δειλά δειλά να οδηγούν, προσέχοντας την ασφάλεια τους και γρήγορα ,είναι η αλήθεια, «ξεψαρώνουν» λόγω της εμπειρίας τους από το αυτοκίνητο, οδηγώντας όλο και πιο άνετα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι νέοι μπορούν να οδηγηθούν σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες αργότερα
Δεν ξεχνάμε φυσικά ότι και οι άνθρωποι άνω των 40 ετών μπορούν μετά να μεταβούν σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες - άλλωστε για αυτούς είναι πιο εύκολο λόγω της, λογικά, καλύτερης οικονομικής κατάστασής τους - να αγοράσουν ένα μεγαλύτερο όχημα ή να κάνουν την μετάβαση σε μοτοσυκλέτα. Όμως σίγουρα οι νέοι ως 30 χρονών, είναι πιο εύκολο να αρχίσουν να χρησιμοποιούν το νέο τους δίκυκλο και για άλλους λόγους πέρα από την απλή μετακίνηση, όπως η προσωπική ευχαρίστηση και εκεί εμπλέκεται ο όρος «μοτοσικλετισμός». Που επί της ουσίας είναι το μικρόβιο που κολλάμε όλοι αυτοί που αγαπάμε το δίκυκλο και θέλουμε να έχουμε την καλύτερη (και ασφαλέστερη μοτοσυκλέτα), να κάνουμε ταξίδια και γενικά να την χρησιμοποιούμε όσο το δυνατόν περισσότερο, όχι μόνο ως μέσο μετακίνησης αλλά ως έκφραση ζωής.
Ο εξοπλισμός προστασίας απαραίτητος για όλους (ειδικά για τους νέους)
Ο φόβος της πτώσης, είναι και ο πιο αποτρεπτικός παράγοντας για όσους θέλουν να επιλέξουν ένα Scooter για την καθημερινότητα τους. Να επαναλάβουμε πως το πρόβλημα έγκειται στους οδηγούς που δεν προσέχουν και όχι στα οχήματα τα οποία έχουν, ειδικά στην Ευρώπη, όλα τα συστήματα ασφαλείας. Από ABS και Traction Control ως και ενδείξεις πίεσης ελαστικών, που πολλά αυτοκίνητα που οδηγούμε δεν έχουν καν.
Πέρα από όλα αυτά, ο σωστός εξοπλισμός μειώνει, όχι απλά σημαντικά τον κίνδυνο τραυματισμού, αλλά σχεδόν τον εξαλείφει σε μικρές ταχύτητες. Όμως εξοπλισμός δεν είναι μόνο το κράνος, πρέπει να έχετε οπωσδήποτε ένα μπουφάν με «κόκκαλα» (προστατευτικά στα σημεία που έρχεστε σε επαφή με το έδαφος σε περίπτωση πτώσης), τα γάντια και ένα παντελόνι διαπνεόμενο αν είναι καλοκαίρι ώστε να είστε ασφαλής. Πρόσφατα δοκιμάσαμε στο Moto Τρίτη ένα προστατευτικό γιλέκο από την Furygan με αερόσακο, το οποίο σε περίπτωση πτώσης φουσκώνει και προστατεύει όλα τα ζωτικά σας μέρη στο θώρακα, σε εξαιρετική τιμή. Ένα τέτοιο προϊόν είναι επένδυση …ζωής για όλους όχι μόνο για τους νέους αναβάτες. Βέβαια το πιο σημαντικό είναι να οδηγείτε και να είστε προετοιμασμένοι για κάποια απρόοπτή κίνηση οχήματος, όπως ακριβώς κάνετε και με το αυτοκίνητο, αυτό θα σας γλυτώσει από πολλούς μπελάδες.