
«Κολυμπώντας» στη λεωφόρο: ΒΓΑΛΕ ΦΛΑΣ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΩΡΙΔΑ
Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2025
- 700 ευρώ πρόστιμο, αφαίρεση διπλώματος και πόντοι ποινής.
- Περίπου οι μισοί παγκοσμίως δεν βγάζουν φλας για να αλλάξουν λωρίδα.
- 700 ευρώ πρόστιμο, αφαίρεση διπλώματος και πόντοι ποινής.
- Περίπου οι μισοί παγκοσμίως δεν βγάζουν φλας για να αλλάξουν λωρίδα.
Ο ανεφοδιασμός είναι μια διαδικασία ρουτίνας αλλά έχει τους δικούς του κανόνες, ώστε να μην έρθουμε αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις και πάμε σαν «πρόβατα στη σφαγή». Πάμε να τους δούμε!
Βλέπεις με καλό μάτι τα συστήματα παραμετροποίησης που διαθέτουν ολοένα και περισσότερα μοντέλα μοτοσικλετών ή είναι άλλο ένα κόλπο του μάρκετινγκ των εταιρειών χωρίς ουσία στην εφαρμογή τους;
- 700 ευρώ πρόστιμο, αφαίρεση διπλώματος για 60 μέρες και 9 βαθμοί ποινής.
-Αν σε πιάσουν 3 φορές σε 5 χρόνια έχεις αφαίρεση διπλώματος για 5 έτη.
- Στην Αμερική έχουν κατασκευαστεί οι πρώτοι δρόμοι που φορτίζουν ασύρματα τα οχήματα.
- Ένας πομπός τοποθετείται στο δρόμο και στέλνει ρεύμα στο δείκτη, που βρίσκεται στο όχημα.
Θεωρείτε πως η μοτοσυκλέτα που οδηγούμε είναι ενδεικτικό της ιδιοσυγκρασίας μας; Τελικά είσαι ό,τι οδηγείς ή μήπως οδηγείς ό,τι είσαι; Εσείς τι πιστεύετε;
Αυτό που μπορεί να σε βελτιώσει ως οδηγό είναι η εμπειρία και ενδεχομένως η οδήγηση σε περιβάλλον πίστας. Μήπως όμως οδηγώντας μοτοσυκλέτα γίνεσαι καλύτερος οδηγός γενικότερα;
Όταν μια μοτοσυκλέτα είναι Γερμανική, σημαίνει ότι κατασκευάζεται στην ίδια χώρα ή ότι απλά η εταιρία είναι γερμανικής προέλευσης; Τι έχει μεγαλύτερη σημασία για τον αναβάτη τελικά;
Τι κάνετε όταν αλλάζετε ελαστικά στο δίκυκλό σας; Τα αλλάζετε κανονικά, σε ζευγάρι, ή ένα-ένα; Τι πιστεύετε για αυτούς που κάνουν το αντίθετο;
Πληρώνεις το κράνος σου… χρυσό ή ψάχνεις για την καλύτερη ευκαιρία; Και τελικά, πόσα χρήματα αξίζει να δώσει κανείς, όταν αγοράζει κράνος;
Ψύχραιμα ή μήπως…όχι; Έστω ότι κάποιος οδηγός ή αναβάτης σου κάνει παρατήρηση ενώ οδηγείς. Πως θα αντιδρούσες;
Πως ορίζεται άραγε η μαγική συνταγή, που καθιστά μια μοτοσυκλέτα «τέλεια»; Αν ναι, ποια είναι αυτή; Υπάρχει σήμερα η τέλεια μοτοσυκλέτα;
Το brand name έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα και τον μεγαλύτερο ρόλο στην επιλογή μοτοσυκλέτας παίζουν άλλοι παράμετροι. Η μήπως όχι;
Είναι ένα ζήτημα που παραμένει φλέγον για την ελληνική οδική πραγματικότητα. Αν είσαι αναβάτης μοτοσυκλέτας και μάλιστα ιδιαίτερα ενεργός, θα ήθελες το παιδί σου, να γίνει ένας αναβάτης ακόμα η… φοβάσαι;
Η γενίκευση της λογικής πως το ακριβότερο είναι απαραίτητα και καλύτερο, μας έχει κάνει πολλάκις κορόιδα των διαφόρων επιτηδείων που υπερκοστολογούν και μας αρμέγουν κάνοντάς μας να πιστεύουν ότι η σαβούρα που μας πασάρουν είναι καλή αφού είναι ακριβή. Συμβαίνει κάτι τέτοιο και στην μοτοσυκλέτα;
Αραγε υπάρχουν πραγματικά καλοί οδηγοί, στη χώρα μας που χαρακτηρίζεται από την κυκλοφοριακή κόλαση; Και αν ναι… που στο καλό είναι;
- Χαμηλό κόστος απόκτησης και κόστος συντήρησης.
- Η κατανάλωση τα κάνει ιδανικά για Delivery.
Όταν έρχεται η ώρα να αγοράσεις καινούργια μοτοσικλέτα, αγοράζεις τελικά αυτό που θες ή ακολουθείς την πλειοψηφία και επιλέγεις αυτό που πουλάει περισσότερο;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr