Τα απόλυτα νούμερα δύναμης εντυπωσιάζουν τους καταναλωτές και τους κάνουν να μιλούν για αυτά. Οι κατασκευαστές το γνωρίζουν και προσπαθούν τα ονόματά τους να ακούγονται στα πηγαδάκια των αναβατών.
Το κυνήγι της μέγιστης ιπποδύναμης έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Η πρόοδος της τεχνολογίας και των ηλεκτρονικών έχουν επιτρέψει στους κατασκευαστές να προσφέρουν κινητήρες με περισσότερους από 200 ίππους, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, κάνουν όλη αυτή τη δύναμη διατηρήσιμη σχεδόν από τον καθένα. Ας δούμε σε σειρά από την πιο ισχυρή έως την πιο «αδύναμη», ποιες είναι οι δυνατότερες μοτοσυκλέτες παραγωγής από 200 ίππους και πάνω, που μπορούν να κινηθούν νόμιμα σε δημόσιους δρόμους.
1. Ducati 1299 Superleggera: 215 ίπποι
Με τιμή κοντά στις 100.000 ευρώ, σίγουρα θα πρέπει κάποιος να έχει πολύ βαθιά τσέπη για να την αποκτήσει. Η 1299 Superleggera με τους 215 ίππους όμως, είναι η δυνατότερη μοτοσυκλέτα παραγωγής που μπορεί να οδηγηθεί σε δημόσιο δρόμο και μάλιστα, πληροί τις προδιαγραφές Euro4. Διαθέτει ένα μοναδικό πλαίσιο από ανθρακονήματα που δίνει άλλη έννοια στον όρο «εξοικονόμηση βάρους» και στην τιμή περιλαμβάνεται μια έξτρα εξάτμιση που ανεβάζει κι άλλο την απόδοση, αλλά προορίζεται για χρήση αποκλειστικά σε πίστα.
2: Ducati 1299 Panigale R Final Edition: 209.4 ίπποι
Η τελευταία της σειράς των Panigale είναι η R Final Edition, που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Οι προδιαγραφές του κινητήρα, είναι πολύ κοντά σε αυτές τις Superleggera και η Ducati ανακοινώνει απόδοση 209.4 ίππους. Ένα εντυπωσιακό νούμερο, όπως ακριβώς αρμόζει στην τελευταία δικύλινδρη supersport μοτοσυκλέτα της Ιταλικής εταιρείας.
3: Kawasaki Ninja H2: 205 ίπποι
Η Ninja H2 είναι εξοπλισμένη με έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 205 ίππων. Αν η ιπποδύναμη δεν είναι αρκετή για εσάς, η Kawasaki έχει στην γκάμα της και την εξωτική Ninja H2R με τους 310 ίππους, η οποία όμως μπορεί να οδηγηθεί μόνο σε πίστα, γι`αυτό και απουσιάζει από αυτή τη λίστα.
4: MV Agusta F4RC: 205 ίπποι
Μπορεί ο τετρακύλινδρος κινητήρας που χρησιμοποιεί η F4RC να μην είναι τόσο σύγχρονος, όσο των ανταγωνιστών του, αλλά καταφέρνει και αποδίδει 205 ίππους, καθώς έχει δεχθεί ιδιαίτερη περιποίηση από την MV Agusta.
5: Suzuki GSX-R1000/GSX-R1000R: 202 ίπποι
Φέτος η Suzuki παρουσίασε την ανανεωμένη GSX-R1000 και βρέθηκε μπροστά από τους άμεσους ανταγωνιστές της. Έχει υιοθετήσει ένα μοναδικό σύστημα μηχανικού μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων που έχει σαν αποτέλεσμα η μέγιστη δύναμη να είναι στους 202 ίππους.
6: Aprilia RSV4RF: 201 ίπποι
Παρά το γεγονός ότι όλοι συμφωνούν ότι η RSV4 είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα, δεν έχει κάνει τις αναμενόμενες πωλήσεις. Κανείς δεν μπορεί να πει ότι οι 201 ίπποι που αποδίδει ο V4 κινητήρας είναι λίγοι, αλλά αν δεν σας ακούγονται αρκετοί, η Aprilia έχει την έκδοση FW με τους 230 ίππους για χρήση αποκλειστικά σε πίστα.
7: Yamaha R1/R1M: 200 ίπποι
Η απόδοση του κινητήρα της τελευταίας γενιάς R1, βρίσκεται ακριβώς πάνω στο ψυχολογικό όριο των 200 ίππων. Η R1 είναι από τις πιο δημοφιλείς supersport και διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να συνεχίσει να βρίσκεται στις καρδιές των αναβατών.
8: Kawasaki ZX-10R/ZX-10RR: 200 ίπποι
Η Kawasaki ανακοινώνει ότι η τελευταία γενιά της ZX-10R αποδίδει 200 ίππους, αλλά ισχυρίζεται ότι με τη βοήθεια του συστήματος ram – air, όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με υψηλές ταχύτητες, η απόδοση σκαρφαλώνει στους 210 ίππους.
Εσείς ποια θα επιλέγατε και ποιες θα προσθέτατε στη λίστα μας;