Όπως η Piaggio επισημαίνει, στόχος της νέας σχεδίασης είναι να τονιστεί η δυναμική πλευρά του Beverly αλλά και του αναβάτη του, με το μοντέλο να ενσωματώνει στοιχεία από μοτοσυκλέτες σε βαθμό μεγαλύτερο από ποτέ. Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από έναν ολοκαίνουργιο LED προβολέα και νέο κατακόρυφο στοιχείο με άνοιγμα σχήματος V και κυψελοειδή γρίλια στην ποδιά. Στην ουρά, τα δύο ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα με ξεκάθαρη απόσταση μεταξύ τους, είναι τύπου LED και φέρουν λεπτομέρειες με κυψελοειδείς γρίλιες. Νέα είναι επίσης η σχεδίαση των τροχών, η κατασκευή της σέλας και το καπάκι της εξάτμισης.
Το νέο μοτέρ HPE 400 κυβικών συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5 και φέρει κεφαλή 4 βαλβίδων. Αντικαθιστά αυτό των 350 κυβικών, φέροντας κορυφαία τεχνολογία μηχανικής και θερμοδυναμικής απόδοσης. Η Piaggio δηλώνει ότι ο κινητήρας των 400 κυβικών είναι ακόμα καλύτερος στους τομείς αυτούς, σε σχέση με το μοτέρ των 350 κυβικών, με την νέα μονάδα να αποδίδει 35,4 ίππους στις 7.500 στροφές και 3,8 kgm ροπής στις 5.500 στροφές.
Το πλαίσιο είναι τύπου διπλής ραχοκοκαλιάς από σωλήνες ατσαλιού και πρεσαριστά τμήματα, ενώ ολοκαίνουργιες είναι οι αναρτήσεις: Το πιρούνι είναι της Showa με διάμετρο 35 χιλιοστών, ενώ τα αμορτισέρ πίσω είναι επίσης νέα και της Showa, διπλής δράσης και ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση ελατηρίου (σε 5 επίπεδα). Οι τροχοί παραμένουν 16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω, με φαρδιά ελαστικά 120/70 και 150/70 αντίστοιχα, για ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες.
Το Piaggio Beverly 400 εξοπλίζεται επίσης με σύστημα Keyless, που αντικαθιστά το κλειδί με ασύρματο πομπό που δεν χρειάζεται ο αναβάτης να βγάλει ποτέ από την τσέπη του. Νέα είναι η οθόνη LCD 5.5 ιντσών που αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα, όπως και το σύστημα συνδεσιμότητας Piaggio ΜΙΑ. Μέσω Bluetooth, ο αναβάτης συνδέει το κινητό του τηλέφωνο με το scooter διευρύνοντας τις δυνατότητες του.
Το Beverly 400 είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις «απλή» και S, με την πρώτη να υποστηρίζει το κλασικό και premium στυλ του μοντέλου σε μπλε, λευκό και γκρίζο με «θερμές» αποχρώσεις στο φινίρισμα και ανοιχτό γκρι στους τροχούς και την έκδοση S να τονίζει την σπορ πλευρά του σε ματ αποχρώσεις του ασημί, του μαύρου και μια γυαλιστερή πορτοκαλί, με μαύρη σέλα και σκούρο γκρι στους τροχούς.
Κλείσε τώρα εύκολα και γρήγορα ένα test ride στη ΜΟΤΟ ΤΣΑΡΑΜΙΑΔΗΣ και οδήγησε το νέο Beverly 400
Μέσω της πλατφόρμας Piaggio
Μέσω της σελίδας του στο Facebook και στο Instagram