Ισχυρός και οικονομικός ο νέος κινητήρας!

    Κινητήρας

    Ο νέος iGET κινητήρας, που βασίζεται στο προηγούμενο σύνολο είναι ισχυτότερος και οικονομικότερος από τον προηγούμενο, σύμφωνα με την Piaggio, αφού έχουν μειωθεί και οι τριβές των μηχανικών του μερών. Νέος ψεκασμός με μπεκ 8 οπών, νέο φίλτρο αέρα και σύστημα εξαγωγής, αλλά και βαρύτερος κατά 24% στρόφαλος, για εξάλειψη των κραδασμών είναι οι σημαντικότερες αλλαγές. 

    Νέο είναι και το καπάκι του κινητήρα για να ακούγεται λιγότερο το μοτέρ, ενώ 70% πιο ήσυχη είναι και η μίζα. Ανασχεδιασμένος είναι και ο συμπλέκτης για να φτάνει η δύναμη στο δρόμο ακόμη πιο ομαλά. Σημαντικό στοιχείο για την ασφάλεια του αναβάτη είναι και το αυτόματο σβήσιμο του κινητήρα σε περίπτωση πτώσης αλλά και η διπλή ντίζα στο γκάζι που κλείνει και μηχανικά την πεταλούδα όταν ελευθερώνετε το γκριπ. 

    Το νέο μοτέρ αποδείχτηκε αρκούντως ζωηρό αλλά και πολιτισμένο σε λειτουργία, προσέφερε μια ασφαλή ταχύτητα για να κινηθείτε και στον αυτοκινητόδρομο, ενώ η μέση κατανάλωσή του ανέρχεται στα μόλις τρία λίτρα ανά 100 χλμ., μια πολύ καλή επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας.