QJMOTOR SRV600V: Με κινητήρα V4 ευχόμαστε να το δούμε στην Ευρώπη
Μοναδικός στο είδος του κινητήρας V4 561 κ.εκ. με 68 ίππους και 54 Nm
Επιθετική εμφάνιση με οριζόντια οβάλ LED και διπλή εξάτμιση
Ανεστραμμένο Marzocchi, διπλά δισκόφρενα εμπρός και στρογγυλή TFT
Mε βάρος 219 κιλά και κάλυψη Euro5+, γιατί να μην το δούμε και στην Ευρώπη;
Μοναδικός στο είδος του κινητήρας V4 561 κ.εκ. με 68 ίππους και 54 Nm
Στην έκθεση Tokyo Motorcycle Show έκανε την εμφάνισή της μια νέα cruiser από την QJMOTOR. Το πιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό της QJMOTOR SRV600V είναι ο τετρακύλινδρος V4 κινητήρας της, κυβισμού 561 κ.εκ., με υγρόψυξη και διάταξη 90°. Η απόδοσή της φτάνει τους 68 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή είναι 54 Nm στις 8.000 σ.α.λ. Η αρχιτεκτονική V4, που συναντάται σπάνια σήμερα, παραπέμπει σε ιστορικά μοντέλα όπως το Honda Magna V45 και το Yamaha VMAX, ενισχύοντας τη μοναδικότητα της πρότασης. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που επιδιώκει να διαφοροποιηθεί ριζικά από την τυπική cruiser φιλοσοφία, ενσωματώνοντας σπορ επιρροές. Η ύπαρξη συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης υποδηλώνει έμφαση στη σταθερότητα και τον έλεγχο κατά το κατέβασμα ταχυτήτων, ενισχύοντας την οδηγική ευχέρεια. Ο συνδυασμός απόδοσης και τεχνολογίας καθιστά τον SRV600V τελείως ξεχωριστό στην κατηγορία του.
Επιθετική εμφάνιση με οριζόντια οβάλ LED και διπλή εξάτμιση
Η SRV600V διαθέτει σχεδίαση που συνδυάζει επιβλητικότητα και σύγχρονη αισθητική. Το οριζόντιο, οβάλ LED φανάρι στο εμπρός μέρος συνδυάζεται με χαμηλή σέλα και αιχμηρές γραμμές, δημιουργώντας μια ξεκάθαρα επιθετική εικόνα. Η σιλουέτα του μοντέλου θυμίζει σύγχρονα power cruisers, με διακριτά στοιχεία bobber χαρακτήρα. Η διπλή εξάτμιση έχει επανασχεδιαστεί σε σύγκριση με το μοντέλο Sen 600 της κινεζικής αγοράς, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη λεπτομέρεια και στην ακουστική απόδοση. Η χαμηλή θέση οδήγησης και η συμπαγής γεωμετρία συμβάλλουν στη δυναμική στάση του μοντέλου. Η συνολική του εμφάνιση επιδιώκει να συνδυάσει την αίσθηση του custom με τη σχεδιαστική καθαρότητα μιας σύγχρονης sport cruiser, προκαλώντας το ενδιαφέρον ευρύτερου κοινού.
Ανεστραμμένο Marzocchi, διπλά δισκόφρενα εμπρός και στρογγυλή TFT
Η SRV600V δεν περιορίζεται στην αισθητική, καθώς διαθέτει εξοπλισμό που προέρχεται από τον κόσμο των sport μοτοσυκλετών. Ξεχωρίζει η παρουσία ανεστραμμένου πιρουνιού Marzocchi μεγάλης διαμέτρου, στοιχείο που προσδίδει στιβαρότητα και ενισχυμένο έλεγχο του μπροστινού μέρους. Στο σύστημα πέδησης συναντώνται διπλοί δίσκοι εμπρός διαμέτρου 300 χιλ. με ακτινικές δαγκάνες, μια επιλογή που αποσκοπεί στην προσφορά ισχυρής και γραμμικής επιβράδυνσης. Η οθόνη οργάνων είναι TFT στρογγυλής μορφής, διαμέτρου 3,6 ιντσών, και περιλαμβάνει ενδείξεις για σχέση κιβωτίου, πίεση ελαστικών εμπρός και πίσω, καθώς και θύρα USB ―έστω και αν η θέση της κάτω από το ρεζερβουάρ δεν είναι συνηθισμένη. Ο εξοπλισμός αυτός τοποθετεί τη μοτοσυκλέτα σε υψηλότερη κατηγορία, πέρα από τα δεδομένα της σκηνής των cruiser μικρού κυβισμού.
Mε βάρος 219 κιλά και κάλυψη Euro5+, γιατί να μην το δούμε και στην Ευρώπη;
Η SRV600V ζυγίζει 219 κιλά και διαθέτει ύψος σέλας μόλις 720 χιλιοστά, χαρακτηριστικά που την καθιστούν προσιτή και εύχρηστη, παρά τη μυώδη της παρουσία. Η στάση οδήγησης είναι «απλωτή», με πλατύ τιμόνι και φλας ενσωματωμένα στα άκρα του, ενισχύοντας την custom ταυτότητα. Επιπλέον, πληροί τις προδιαγραφές Euro5+, γεγονός που υποδηλώνει ότι είναι τεχνικά έτοιμο για ευρωπαϊκή κυκλοφορία. Η παρουσίαση του μοντέλου στην Ιαπωνία και το αυξημένο ενδιαφέρον που προκάλεσε δείχνουν ότι η QJMOTOR εξετάζει την επέκταση σε διεθνείς αγορές. Με την ξεχωριστή μηχανολογική του ταυτότητα και τον εξοπλισμό ανώτερης κατηγορίας, η SRV600V θα μπορούσε να αποτελέσει μια εναλλακτική πρόταση στην ευρωπαϊκή cruiser σκηνή, η οποία παραμένει συχνά προσκολλημένη στο παρελθόν.