Aλλαγές ταχυτήτων σε μόλις ένα 1/10 του δευτερολέπτου 0-100 σε 3,78δ. 0-160 σε 7,2δ. Πιο σπορ αλλά με χαμηλότερη κατανάλωση Χωρίς συμπλέκτη ή λεβιέ, ο αναβάτης γίνεται “ένα” με τη μοτοσυκλέτα
+: Απόδοση Y-AMT, Εργονομία αναβάτη -: Θέση συνεπιβάτη
Γίνεται όλο και πιο εμφανές ότι η μοτοσυκλέτα στρέφεται προς τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Όλοι οι κατασκευαστές αρχίζουν και βγάζουν τις δικές τους προτάσεις, που απομακρύνονται περισσότερο ή λιγότερο από τον “κλασικό” τρόπο που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Η Yamaha λοιπόν φέρνει σε αυτή την αρένα ανταγωνισμού ένα πολύ δυνατό σύστημα, το Υ-ΑΜΤ (Yamaha Automated Manual Transmission), το οποίο κάνει το ντεμπούτο στο MT-09, ενώ ήδη ανακοινώθηκε ότι θα συνεργαστεί με τον CP3 κινητήρα και στο νέο Tracer 9 του 2025 και σιγά σιγά θα μπει σχεδόν σε όλη τη γκάμα.
Το ΜΤ-09 ήταν ίσως η καλύτερη επιλογή από πλευράς της Yamaha για να μας συστήσει το νέο της κιβώτιο. Γιατί τί καλύτερο από το να έχεις ένα γυμνό μοντέλο, το οποίο έχει γράψει ιστορία τα τελευταία 10 χρόνια, με έναν κινητήρα που έχει αποσπάσει πολλά θετικά και διθυραμβικά σχόλια, ώστε να δείξεις τις δυνατότητες του νέου τεχνολογικού σου επιτεύγματος; Πάμε λοιπόν να δούμε πως είναι το νέο MT-09 και - κυρίως - τι καινούργιο φέρνει το Y-AMT.