Συνέχεια του Riding 1, το Riding 2 είναι μια αρκετά προχωρημένη σπουδή, η οποία απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν πραγματικά «το κάτι παραπάνω, από το κάτι παραπάνω». Στόχος του 2ου επιπέδου είναι ο αναβάτης να μάθει να «διαβάζει» το δρόμο με μία ματιά και να είναι έτοιμος για την αντιμετώπιση κάθε πιθανού σεναρίου σε αυτόν. Με απλά λόγια, καταργείται η έννοια «άγνωστη διαδρομή», αφού ο αναβάτης αποκτά τα όπλα για να είναι γρήγορος και απόλυτα ασφαλής, σε οποιοδήποτε δρόμο με στροφές και όχι μόνο. Ποια είναι λοιπόν αυτά τα «όπλα»;
1) Εναλλαγή κλίσης μοτοσυκλέτας μέσα στην στροφή: Κάντην ό,τι θες! Αναβάτης και μοτοσυκλέτα λειτουργούν σαν ένα σύνολο και το πρώτο μέρος του σχολείου έχει να κάνει με αυτό. Θα μάθετε πως να αλλάζετε την κλίση της μοτοσυκλέτας μέσα στην στροφή, χωρίς να αλλάζει η γραμμή σας, αλλά και πως η τοποθέτηση του σώματος αλλάζει την γραμμή σας χωρίς η μοτοσυκλέτα να αλλάξει καθόλου κλίση!
2) Τι είναι το Apex: Τέλος στην παραφιλολογία! Πετάξτε στα σκουπίδια τις γνώσεις της...καφετέριας και του καναπέ για το apex και την τέλεια στροφή. Το 2ο επίπεδο του Riding School εξηγεί μια για πάντα τι σημαίνει apex, πόση σημασία έχει για την στροφή και απαντά στο ερώτημα «πόσα apex έχει επιτέλους μια στροφή».
3) Πως βρίσκουμε τα apex σε άγνωστη διαδρομή: To μαγικό συστατικό. Ίσως και το πιο ενδιαφέρον σημείο του σχολείου, που σε πάει οδηγικά στο επόμενο επίπεδο και σε κάνει καλύτερο στην πράξη. Ο Θανάσης Χούντρας σου δίνει στο χέρι, το «μυστικό» που σου δείχνει το apex κάθε στροφής, ακόμη και αν την περνάς πρώτη φορά!
4) Αποφυγή εμποδίου μέσα στην στροφή: Σαν να το ήξερες! Κι όμως τόσο καλά σε εκπαιδεύει το δεύτερο σχολείο σε αυτό το σημείο! Ο κίνδυνος ατυχήματος μέσα στην στροφή από απρόβλεπτο εμπόδιο μειώνεται δραστικά και το 2ο επίπεδο σε εκπαιδεύει ακριβώς όπως πρέπει.
5) Αναγνώριση κλίσεων-ρύσεων του δρόμου: Θετική ή αρνητική; Μια ακόμη λεπτομέρεια που θα κάνει τον κάθε αναβάτη ακόμη πιο ασφαλή στο δρόμο. Μέσα από το 2ο σχολείο, μαθαίνεις πως να αναγνωρίζεις την κλίση που έχει ο δρόμος και να προσαρμόζεις ανάλογα την μοτοσυκλέτα του, για την μέγιστη δυνατή πρόσφυση.
6) Φρενάρισμα πανικού – αυτό που δεν ξέρει κανένας! Οι περισσότεροι αναβάτες, είτε λόγω φόβου, είτε απειρίας, δεν χρησιμοποιούν σωστά την δύναμη των φρένων τους. Το Riding 2 τακτοποιεί και αυτό το ζήτημα, μιας και μία από τις ασκήσεις του απαιτεί πολύ δυνατό φρενάρισμα σε μια ελάχιστη απόσταση.