Royal Alloy TG300S: Μεταλλική “Vespa” 300κ.εκ
- Με 23,8 ίππους & μικρό πλάτος 620 χιλιοστών.
- Με το 80% κατασκευασμένη από μέταλλο.
- Ξεπερνώντας τα 300χλμ αυτονομίας.
- Με 2-πίστονη δαγκάνα & δικάναλο ABS.
Με 23,8 ίππους & μικρό πλάτος 620 χιλιοστών
Η Retro σχεδίαση που φέρει η Βρετανική Royal Alloy TG300S είναι σαφώς επηρεασμένη και εμπνευσμένη από την εποχή των Sixties, τότε που οι Mods (Αγγλικό κίνημα) κατέκλυσαν την Αγγλία με τις τροποποιημένες Ιταλικές Βέσπες. Εξοπλισμένη με τον 4-βάλβιδο, μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα των 278κ.εκ αποδίδοντας 23,8 ίππους στις 7.250σ.α.λ και με ροπή 22,5Nm στις 6.000σ.α.λ., όπως αυτοί που είναι τοποθετημένοι στις Ιταλικές 300άρες Vespa HPE (High Performance Engine). Η καθημερινή μετακίνηση στο κλεινόν άστυ είναι το ατού του, η λειτουργία γίνεται χωρίς κραδασμούς και με σπιρτάδα, ενώ τροφοδοτείται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και με συμπίεση 11:1. Οι ελιγμοί ανάμεσα από τα άλλα οχήματα που θα αποδειχθούν παιχνίδι, εκτός από τον σπιρτόζικο κινητήρα του, οφείλεται και στις διαστάσεις του, με μήκος 1.870 χιλιοστά, πλάτος 620 χιλιοστά και μεταξόνιο 1.390 χιλιοστών. Τα βάρος που καλείται να σηκώσει ο Βρετανικός «χαρακτήρας» του με αυτό το μωβοβυσσινί χρώμα είναι τα 152 κιλά άνευ υγρών. Με ένα ισχυρό τσαγανό θα μας προσφέρει την τελική ταχύτητα των 130 χιλιομέτρων την ώρα, παρόλα τα ευπρεπή κιλά που κουβαλάει το ατσάλινο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς όπου στο πίσω μέρος εξελίσσεται σε διπλή υποστηρίζοντας και τον κινητήρα.
Με το 80% κατασκευασμένη από μέταλλο
Αυτό που την ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι το Design της, το μπροστινό σύστημα πέδησης και η ποιοτική βαφή του χρώματος Burgundy Red, που σε οδηγεί να καταλάβεις ότι το 75% της κατασκευή της είναι από μέταλλο και το υπόλοιπο 25% είναι από πλαστικό και αλουμίνιο. Το μικρό ποσοστό αντιστοιχεί στο εμπρός φτερό, την γραβάτα, το ντουλαπάκι και το αλουμινένιο περίβλημα του τιμονιού. Καθώς βρίσκεσαι σε ανειλημμένες «υποχρεώσεις» το σχεδόν επίπεδο πάτωμα προσφέρει ικανοποιητικό χώρο για να μεταφέρεις πιο ογκώδες αντικείμενα και το ντουλαπάκι το οποίο βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος της ποδιάς, έχει την δυνατότητα να υποδεχθεί διάφορα μικροπράγματα. Μέσα σε αυτό θα μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε το κινητό μας, αφήνοντας το για όση ώρα χρειαστεί να φορτίσει, μέσω της θύρας USB που φέρει. Έξω και πάνω από το ντουλάπι θα βρούμε έναν γάντζο για την συγκράτηση κάποιας σακούλας ή τσάντας . Ενώ ψάχνεις πως θα ανοίξεις τη σέλα για τον ανεφοδιασμό της, όπου απλά την ανασηκώνεις αντικρίζοντας την τάπα του δοχείου καυσίμου. Μία τέτοια μποέμικη εμφάνιση χρειάζεται να κάνει και κάτι έντονο για να δείξει ότι «ζει» εν` έτη 2024. Οπότε τι άλλο θα μπορούσε να φωτίσει τα μάτια μας, από μία έγχρωμη TFT οθόνη απεικονίζοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που διαθέτει, οι οποίες είναι το στροφόμετρο, ταχύμετρο, ένδειξη στάθμης καυσίμου, θερμοκρασία κινητήρα, ολικό χιλιομετρητή, μερικό χιλιομετρητή, διανυθέντα ώρα οδήγησης, ρολόι, εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος, Bluetooth διασύνδεση και διάφορες προειδοποιητικές λυχνίες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ξεπερνώντας τα 300χλμ αυτονομίας
Η επιτομή του ξεχνάω να βάλω βενζίνη, μας προσφέρει το 11 λίτρων ρεζερβουάρ της φινετσάτης TG300S. Αυτό μας εξασφαλίζει να διανύουμε τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη για μέρες, ξεχνώντας την εικόνα των τετράγωνων, κατά τα άλλα συμπαθητικών, κουτιών που διοχετεύουν καύσιμο μέσω μίας μάνικας στο δίκυκλο μας. Βέβαια αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει, αν η κατανάλωση δεν κυμαινόταν στα 3,6 λτ/100χλμ, όπου με ένα γέμισμα προσφέρει κοντά στα 300 χιλιόμετρα αυτονομίας. Ως όντως μιας ορεξάτης διάθεσης που έχει, στις μετρήσεις που έχουμε πραγματοποιήσει, βλέπουμε ότι ανοίγοντας γενναία το γκάζι, τα 0-50 έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 13 δευτερόλεπτα και οι ρεπρίζ που μας δίνει από τα 40 στα 80 χιλιόμετρα, τα πιάνει σε 4,8 δευτερόλεπτα. Οι τροχοί των 12 ιντσών με διαστάσεις ελαστικών 110/70 μπροστά και 120/70 πίσω, θα ρολάρουν σε αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας, με ιδιαίτερη ωραία κύλιση, σε ταχύτητες των 110-120χλμ/ώρα με πολύ καλή προστασία από τον αέρα, από μεριάς αεροδυναμικής των μεταλλικών επιφανειών και της ζελατίνας. Αυτό το χρώμα της Tigara Grande είναι πραγματικά πανέμορφο, αποπνέοντας κάτι το πολύ Premium στο πέρασμα της.
Με 2-πίστονη δαγκάνα & δικάναλο ABS
Από όποια μεριά και να την κοιτάξεις διακρίνεις, φινιρίσματα, μεταλλικά στοιχεία και ξεχωριστά συστήματα όπως αυτό του μπροστινού «πιρουνιού», που αποτελείται από 2 υστερούντες βραχίονες με δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, κάτι πρωτοποριακό για τα δεδομένα της Royal Alloy. Πίσω συναντάμε 2 μονά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Η χρησιμότητα του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS θα αποδειχθεί σωτήρια σε απότομο φρενάρισμα, αφού η επέμβαση του έρχεται την κατάλληλη στιγμή. Η υποστήριξη για την άμεση απεμπλοκή-εμπλοκή των τροχών, γίνεται με τη βοήθεια των διπίστονων δαγκάνων και του κυματοειδή δίσκου των 220 χιλιοστών εμπρός και του συμβατικής πίσω δισκόπλακας, επίσης των 220 χιλιοστών. Μιας και μιλάμε για ισχυρή πέδηση, επιβάλλεται να γίνει αναφορά για τα πόσα μέτρα θα χρειαστεί ως προς την πλήρη ακινητοποίηση του από τα 80 χιλιόμετρα στα 0 και αυτό επιτυγχάνεται σε 33,6.
Η τιμή του είναι στα 5.999 ευρώ