Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ
Το πιο φθηνό το Daytona Orama 125 στα 2.495 ευρώ

Το πιο φθηνό το Daytona Orama 125 στα 2.495 ευρώ

Το κομψό Like 125 της Kymco

Το κομψό Like 125 της Kymco

Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ
Το Yamaha D Elight 125 εν δράσει

Το Yamaha D Elight 125 εν δράσει

Με όμορφες διχρωμίες το DJango 125

Με όμορφες διχρωμίες το DJango 125

Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ
Ζωηρά χρώματα αποκτούν τα μοντέλα της Lambretta

Ζωηρά χρώματα αποκτούν τα μοντέλα της Lambretta

Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ
  • Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ
  • Το πιο φθηνό το Daytona Orama 125 στα 2.495 ευρώ
  • Το κομψό Like 125 της Kymco
  • Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ
  • Το Yamaha D Elight 125 εν δράσει
  • Με όμορφες διχρωμίες το DJango 125
  • Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ
  • Ζωηρά χρώματα αποκτούν τα μοντέλα της Lambretta
  • Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ

Retro Scooter στα 125cc με κάτω από 3.500 ευρώ

Το Daytona Orama το πιο ισχυρό με απόδοση 15 αλόγων
Επίσης το πιο φθηνό με τιμή στα 2.495 ευρώ
Το Yamaha το πιο ελαφρύ στα 101 κιλά μόλις
Καίνε λίγο και έχουν νοσταλγική εμφάνιση

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Το Daytona Orama το πιο ισχυρό με απόδοση 15 αλόγων

Είναι πλέον αδιαμφισβήτητο πως τα scooter στα 125cc αποτελούν τα πλέον ιδανικά μέσα μετακίνησης στους δύο τροχούς μέσα στον αστικλο κλοιό. Χάρη στην συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT) είναι πιο εύκολα στην οδήγηση και χαρίζουν άνετα χιλιόμετρα, αφού τα πόδια του αναβάτη δεν χειρίζονται κάποιο φρένο ή ταχύτητες. Ταυτόχρονα είναι πιο πρακτικά από παπιά και μοτοσυκλέτες, διότι έχουν αποθηκευτιούς χώρους, κάτω από τη σέλα και σε κάποιες περιπτώσεις ντουλαπάκια, στους οποιούς χωράνε από αδιάβροχα, μέχρι ψώνια του σούπερ μάρκετ ή ένα Jet κράνος. Τα 6 ρετρό scooter της λίστας εξοπλίζονται όλα με έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα 125 κυβικών εκατοστών, εκτός από το Daytona που διαθέτει υδρόψυκτο κινητήρα. Η απόδοσή του μάλιστα αγγίζει τα όρια της Α1 κατηγορίας αφού αποδίδει 15 ίππους και 12,5 Nm ροπής, πολύ "δυνατά" νούμερα στην κατηγορία του. Η ισχύς των υπολοίπων, κυμαίνεται από τα 8,4 έως και τα 11,2 άλογα τα οποία είναι και απολύτως επαρκή για τα μικρά αυτά scooter.


Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του Daytona Orama 125

Επίσης το πιο φθηνό με τιμή στα 2.495 ευρώ

Μάρκα Τιμή Τύπος Ψύξης Ισχύς Hp / Στροφές Ροπή Nm / Στροφές Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών)
DAYTONA ORAMA 125   Υ/Ψ 15 12,5 10 138
KYMCO LIKE 125   Α/Ψ 11,2 9,8 6,5 116
YAMAHA D ELIGHT 125   Α/Ψ 8,4 9,8 5,5 101
PEUGEOT DJANGO 125 STANDARD    A/Ψ 10,6 9,3 8,5 135
LAMBRETTA V SPECIAL 125 CBS   Α/Ψ 10,2 9,2 6,5 140
ROYAL ALLOY GP 125i LX CBS   Α/Ψ 9,6 9,2 10,5 140

Η τιμή αποτελεί πάντα έναν από τους πιο βασικούς παράγοντες στην επιλογή ενός δικύκλου και η Daytona το αναγνωρίζει αυτό φέρνοντας το Orama 125 στην προσιτή τιμή των 2.495 ευρώ. Ακολουθεί το Kymco Like 125 στα 2.695 ευρώ, το Yamaha D Elight στα 2.870 ευρώ, που διατηρεί πολύ καλά την μεταπωλητική του αξία χάρη στην αξιοπιστία της ιαπωνικής μάρκας, στα 3.190 ευρώ μπορείς να αποκτήσεις το Peugeot DJango 125 και τέλος στα 3.499 ευρώ κοστίζουν το V Special 125 της Lambretta και το GP 125i LX της Royal Alloy, που είναι τα δύο scooter με τον πιο αυθεντικό ρετρό σχεδιασμό που παραπέμπει σε μία άλλη εποχή. 


Το πιο φθηνό το Daytona Orama 125 στα 2.495 ευρώ

Το πιο φθηνό το Daytona Orama 125 στα 2.495 ευρώ

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το Yamaha το πιο ελαφρύ στα 101 κιλά μόλις

Τα μικρά αυτά scooter είναι προσβάσιμα για νέους αναβάτες και κάθε είδους αναστήματα, αφού η σέλα τους δεν βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από το έδαφος, ενώ το επίπεδο πάτωμα επιτρέπει στο πόδι να περνάει εύκολα κατά το "καβάλημα". Το επίπεδο πάτωμα είναι επίσης πρακτικό, αφού επιτρέπει την τοποθέτηση και μεταφορά μεγάλων αντικειμένων, ενώ το βάρος των έξι αυτών scooter δεν ξεπερνάει τα 140 κιλά. Στο Yamaha D Elight μάλιστα, το βάρος αποτελεί ένα από τα δυνατά "χαρτιά" του, αφού στα 101 κιλά μόλις, είναι ένα από τα πιο ελαφριά στην κατηγορία του. Το Kymco Like 125 ζυγίζει 116 κιλά, το Peugeot DJango 135 κιλά, το Daytona Orama 125 138 κιλά και τα Lambretta V Special 125 και Royal Alloy GP 125 ζυγίζουν και τα δύο 140 κιλά. Η εξόπλιση των scooter με τροχούς 12 ιντσών εμπρός και πίσω (εκτός από το D Elight που έχει τροχό 10 ιντσών πίσω), τα κάνει άκτως ευέλικτα, ενώ η σταθερότητα που προσφέρουν για την τελική των 100χλμ/ω που φτάνουν περίπου είναι επαρκέστατη


Το ελαφρύ Yamaha D Elight στα μόλις 101 κιλά

Καίνε λίγο και έχουν νοσταλγική εμφάνιση

Πρωταρχικός σκοπός ενός scooter στα 125 κυβικά είναι να καίει λίγο καύσιμο και στην συγκεκριμένη περίπτωση σε δεύτερο πλάνο έρχεται η αισθητική και ο κομψός σχεδιασμός. Τα scooter της λίστας καίνε λιγότερο από 3λ/100χλμ και έχουν χαμηλό κόστος χρήσης. Με το ρεζερβουάρ των Daytona Orama και Royal Alloy GP να φτάνει τα 10 λίτρα η αυτονομία τους ξεπερνάει εύκολα τα 300 χιλιόμετρα, ενώ με οικονομική οδήγηση ίσως να μπορεί να αγγίξει και τα 400, στοιχείο που θα εξοικονομεί αρκετό χρόνο από την καθημερινότητα του αναβάτη μακροχρόνια, με τις στάσεις στα πρατήρια καυσίμου να είναι αραιές. Τα Daytona, Kymco, Yamaha και Peugeot ακολουθούν μία πιο παραδοσιακή συνταγή θα λέγαμε στον σχεδιασμό των ρετρό scooter όπως αυτός έχει διαμορφωθεί στην σύγχρονη εποχή, με μεγάλα "φουσκώματα" στο πίσω μέρος, καμπυλωτά πλαστικά μέρη και στρογγυλεμένους προβολείς εμπρός. Αντίθετα τα Lambretta και Royal Alloy αποκτούν έναν πιο αυθεντικό Vintage σχεδιασμό με έντονες όμως γωνίες, λεπτές, κομψές γραμμές και στοιχεία όπως οι χαμηλά τοποθετημένες γρίλιες στο εμπρός μέρος της ποδιάς, που παραπέμπουν στην δεκαετία του 1960. Με τιμές κάτω από 3.499 ευρώ και μοντέρνα στοιχεία όσον αφορά τον κινητήρα άλλα και τον εξοπλισμό, τα 6 αυτά ρετρό scooter διεκδικούν ένα μερίδιο στην αγορά των 125cc


Το Royal Alloy GP125 LX

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA