Royal Enfield Himalayan: Νεορετρό Adv με κορυφαία κατανάλωση & φρένα
|

Το καλύτερο φρενάρισμα στην κατηγορία του με ακινητοποίηση στα 42 μέτρα
Ταξιδεύει με την κορυφαία κατανάλωση 3,8 L/100km και αυτονομία σχεδόν 450km
Κινητήρας 452cc και 40hp, ο πρώτος της Royal Enfield με υδρόψυξη και Riding Modes
Ξεκάθαρος adventure προσανατολισμός με τροχό 21”και διαδρομή 200mm
Το καλύτερο φρενάρισμα στην κατηγορία του με ακινητοποίηση στα 42 μέτρα
Το νέο επανασχεδιασμένο Royal Enfield Himalayan παρότι φέρει μονό δίσκο 320 mm με δαγκάνα διπλού εμβόλου εμπρός και μονό δίσκο 270 mm, επίσης με δαγκάνα διπλού εμβόλου στο πίσω μέρος, ενώ είναι εφοδιασμένο και με απενεργοποιούμενο -στον πίσω μόνο τροχό- σύστημα ABS. Καταφέρνει όχι απλά να ξεχωρίσει στο κομμάτι της πέδησης στην κατηγορία των μικρών Adventure 300-500cc αλλά με την απόσταση ακινητοποίησης (100-0 km/h) να περιορίζεται στα 42 μέτρα, τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας του και στέφεται το γρηγορότερο στα φρένα μικρό Adventure.
Ταξιδεύει με την κορυφαία κατανάλωση 3,8 L/100km και αυτονομία σχεδόν 450km
Τα νέο Himalayan καταφέρνει να αποσπάσει άλλη μια σημαντική πρώτη θέση στην κατηγορία των μικρών Adventure 300-500cc και συγκεκριμένα στο κομμάτι της κατανάλωσης. Συμφώνα με τις μετρήσεις μας ταξιδεύει με κατανάλωση 3,8 L/100km, γεγονός που σε συνδυασμό με το επαρκές ντεπόζιτο των 17L, του προσφέρει την εντυπωσιακή αυτονομία σχεδόν 450km. Τα ανωτέρω νούμερα κατανάλωσης και αυτονομίας κάνουν τις στάσεις ανεφοδιασμού σημαντικά αραιότερες και ενισχύουν έτσι τον συνολικό περιπετειώδη χαρακτήρα και τις ταξιδιωτικές δυνατότητες του νέου Royal Enfield Himalayan.
Κινητήρας 452cc και 40hp, ο πρώτος της Royal Enfield με υδρόψυξη και Riding Modes
Με ένα υπερτετράγωνο, μονοκύλινδρο, τετράχρονο και σύγχρονο μηχανικό σύνολο με δυο επικεφαλείς εκκεντροφόρους και για πρώτη φορά, από την Royal Enfield, με υδρόψυξη έρχεται το επανασχεδιασμένο Himalayan. Με την τροφοδοσία να αναλαμβάνει μονάδα ηλεκτρονικού ψεκασμού καταφέρνει από τα 452cc του, να αποδώσει την διαχειρίσιμη μέγιστη ισχύ των 40hp στις 8.000rpm και 40 Nm ροπής στις 5.500rpm. Ένα νέο –για την Royal Enfield- στοιχείο που εισάγεται με το νέο Himalayan είναι η χρήση Riding Modes. Υπάρχουν 2 προγράμματα Performance, το ένα έχει πλήρη λειτουργία ABS ενώ το δεύτερο περιορίζει την λειτουργία του ABS μόνο στον εμπρός τροχό και αντίστοιχα 2 προγράμματα Eco,ένα με πλήρη λειτουργία ABS και ένα με λειτουργία μπροστά.
Ξεκάθαρος adventure προσανατολισμός με τροχό 21”και διαδρομή 200mm
Δικαιώνοντας τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, το Himalayan είναι εξοπλισμένο με ακτινωτούς τροχούς 21-17” με σαμπρέλες για την στάνταρ έκδοση από τα μόλις 5.890 ευρώ. Η ανάρτηση είναι ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43mm, με διαδρομή 200mm μπροστά και μονό αμορτισέρ επίσης 200mm διαδρομής πίσω. Πολύ βοηθητική είναι και η στρογγυλή TFT οθόνη που διαθέτει συνδεσιμότητα για διαχείριση μουσικής, κλήσεων και μηνυμάτων από το τιμόνι, μέσω joystick. Πρωτοποριακή και ιδιαιτέρα χρηστική είναι η πλοήγηση πλήρους χάρτη που αναπτύχτηκε σε συνεργασία με την Google Maps. Τέλος διατίθεται σε 5 χρώματα: Hanle Black, Kamet White Slate poppy Blue, Slate Himalayan Salt και Kaza Brown.