«Μεσαία»: Zontes E350, Honda Forza 350, Voge SR4, QJMOTOR Fort

    «Μεσαία»: Zontes E350, Honda Forza 350, Voge SR4, QJMOTOR Fort

    Ανεβαίνοντας πάνω από τα 300cc, βρίσκουμε νέες επιλογές και 4 πολύ ποιοτικά σύνολα, που κρατάνε ψηλά τον πήχη. To Honda Forza 350 αποτελεί ένα όνομα - σταθμό στην κατηγορία, με πάνω από 160.000 πωλήσεις στην Ευρώπη. Aπλετος χώρος κάτω από τη σέλα (αρκετός για 2 Full-Face), Traction Control και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα δίνουν το παρόν, ενώ στην έκδοση Smart Top Box περιλαμβάνεται κεντρική βαλίτσα 45 λίτρων, που αυξάνει τις τουριστικές δυνατότητες του Forza. Μπορεί να είναι ένα δοκιμασμένο, ποιοτικό σύνολο, όμως έχει να αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό από νέους παίκτες, που έχουν μπει δυνατά στην κατηγορία, όπως το Zontes E350. Συναντάμε και εδώ μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, άνετη σέλα, Traction Control και ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ενώ στον εξοπλισμό προστίθενται και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, θερμαινόμενα γκριπ, ρυθμιζόμενο τιμόνι και χειρόφρενο. Επίσης, στις μετρήσεις μας το E350 είχε τη χαμηλότερη κατανάλωση, στα 4 λίτρα ανά 100 χλμ. και το μεγαλύτερο ντεπόζιτο, στα 16,5 λίτρα. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Η Voge έφερε στην αρένα το SR4 στις αρχές του 2023, με όπλο του την επιτάχυνση (το κορυφαίο από τα 4 με το 0-100 σε 9,3”) και τον πλούσιο εξοπλισμό του. Δυνατότητα navigation, φώτα στροφής, Traction Control, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, σύστημα ειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ KYB στο πίσω μέρος. Ο χώρος κάτω από τη σέλα δέχεται 2 κράνη (ένα Full Face και ένα Jet), ενώ εξοπλίζεται και με χειρόφρενο.
    Η τελευταία προσθήκη είναι το Fort 350 της QJMOTOR, που στοχεύει να κερδίσει το απαιτητικό κοινό της κατηγορίας. Στη δοκιμή μας βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά το φρενάρισμα, απαιτώντας 43,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, ενώ οι αναρτήσεις του ακολουθούν την επώνυμη λύση της KYB, με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω. Η σέλα είναι άνετη, ενώ ο χώρος κάτω από αυτήν μπορεί να φιλοξενήσει ένα Jet και ένα Full Face κράνος. Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, αισθητήρας πίεσης ελαστικών και κλείδωμα/ξεκλείδωμα με τεχνολογία NFC συμπληρώνουν την εικόνα του Fort 350.

     
    Μοντέλο 0-100 100-0 Κατανάλωση Ντεπόζιτο Χώρος Σέλας Τιμή
    Zontes E350 9,8 45,5 4 16,5 lt. 2 Full Face 5.295
    Honda Forza 350 9,5 48 4,3 11,7 lt. 2 Full Face 6.790
    Voge SR4 9,3 46,6 4,4 12,8 lt. 1 Full Face, 1 Jet 6.195
    QJMOTOR Fort 350 9,7 43,1 4,2 14 lt. 1 Full Face, 1 Jet 5.795

    Σελίδα 1Scooter για ταξίδι: 3 κατηγορίες, από 4 διεκδικητές
    Σελίδα 2300άρια: Yamaha X-MAX Tech Max, Piaggio Beverly 300, Kymco X-Town, SYM Cruisym
    Σελίδα 3«Μεσαία»: Zontes E350, Honda Forza 350, Voge SR4, QJMOTOR Fort
    Σελίδα 4400άρια: SYM Maxsym 400, Kymco X-Citing, Piaggio Beverly 400, Suzuki Burgman 400