Το καθένα σκούτερ από την κατηγορία έχει τις δικές του «χάρες», οπότε η επιλογή έγκειται εν τέλει στον αγοραστή και στο που θέλει ο ίδιος να δώσει βάρος. Το X-MAX 300 TechMax της Yamaha είναι το τελευταίο που δέχτηκε ανανέωση – ήταν ένα ήδη ποιοτικότατο σύνολο – αποκτώντας μια TFTοθόνη 4,2”, που επιτρέπει τη δυνατότητα χρήσης GPS, μέσω εφαρμογής, ένα στοιχείο που βολεύει πολύ στα ταξίδια και ένα πεδίο που το σκούτερ της Yamaha ξεχωρίζει. Από την άλλη, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Mototriti, το SYMCruisyma300 είναι αυτό που έχει τον μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα, ενώ η σέλα του KymcoX-Townέχει κριθεί ως η πιο άνετη. Το Beverly 300 εκ πρώτης όψεως «ξενίζει» στη λίστα, όμως κατέχει 3 δυνατά χαρακτηριστικά που το κάνουν δυνατό υποψήφιο. Έχει την χαμηλότερη κατανάλωση στα 3,2 λίτρα ανά 100 χλμ.,τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας, καθώς ακινητοποιείται σε 43,8 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα και μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα. Δεν έχει όμως ανεμοκάλυψη, ένα πεδίο που καλύπτουν τα άλλα τρία σκούτερ με τις ζελατίνες τους, οι οποίες είναι ρυθμιζόμενες σε δύο θέσεις στο X-MAX 300 TechMaxκαι στο Cruisym.