400άρια: SYM Maxsym 400, Kymco X-Citing, Piaggio Beverly 400, Suzuki Burgman 400

    400άρια: SYM Maxsym 400, Kymco X-Citing, Piaggio Beverly 400, Suzuki Burgman 400

    Η κορυφή. Τα σκούτερ που μπορούν με άνεση και στιλ να σε συνοδεύσουν σε ακόμα μεγαλύτερα ταξίδια. Εδώ έχουμε γνωστά ονόματα που έχουν αντέξει στο πέρασμα του χρόνου, όπως το Suzuki Burgman 400, του οποίου η διαχρονικότητα δίνει τα διαπιστευτήρια και όσον αφορά την ποιότητά του. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι αρκετός για 2 κράνη (ένα Full Face και ένα Jet), η σέλα χωρίζεται σε δύο μέρη, με μαξιλαράκι στην πλάτη του αναβάτη, ενώ η ανεμοκάλυψη που προσφέρει η ζελατίνα θα καλύψει τους περισσότερους. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    To Kymco XCiting ανανεώθηκε το 2023, γινόμενο XCiting VS 400i και απέκτησε ρυθμιζόμενη ζελατίνα 5 θέσεων και νέα, πιο άνετη σέλα για πολύωρη οδήγηση. Μια νέα TFT οθόνη αναλαμβάνει την ενημέρωση του αναβάτη, ενώ το παρόν δίνουν το Traction Control, το χειρόφρενο και το ABS της Bosch. O χώρος κάτω από τη σέλα είναι αρκετά περιορισμένος, με τη δυνατότητα να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος, αλλά υπάρχουν δύο ντουλαπάκια στην ποδιά, με το ένα να φιλοξενεί και θύρα USB.
    Στις μετρήσεις μας, το Kymco XCiting πέτυχε την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα, σταματώντας  σε 39,9 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα.
    Το Maxsym 400 της SYM διαθέτει μεγάλη, ψηλή ζελατίνα, η οποία ρυθμίζεται σε 2 θέσεις, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει δύο Full Face κράνη, έχοντας έτσι τον μεγαλύτερο χώρο από τα υπόλοιπα. Εδώ το χειρόφρενο είναι αυτόματο, με το που κατεβαίνει το πλαϊνό σταντ, ενώ διαθέτει και Traction Control και σύστημα Emergency brake light system (EBL) που αναβοσβήνει τα οπίσθια φλας σε περίπτωση απότομης πέδησης. Στις μετρήσεις μας, το Maxsym πέτυχε την καλύτερη επιτάχυνση από τα άλλα 400άρια, καθώς χρειάστηκε 8,8” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση.
    H Piaggio φέρνει ένα best-seller στην κατηγορία, το Beverly 400 HPE, το οποίο σε αντίθεση με το μικρότερο αδερφάκι του εξοπλίζεται με ζελατίνα, δίνοντάς του έτσι την βασική ανεμοκάλυψη που χρειάζεται για ταξίδια. Ένα ακόμα βασικό του χαρακτηριστικό είναι η χαμηλή του κατανάλωση, καθώς θα «κάψει» 4,1 λίτρα ανά 100 χλμ., η κορυφαία επίδοση στα 400άρια. O χώρος κάτω από τη σέλα είναι επαρκής, φιλοξενόντας 2 Jet κράνη και η ίδια η σέλα κινείται σε υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ τα διπλά αμορτισέρ της Showa μπορούν να ρυθμιστούν σε 5 θέσεις.

     
    Μοντέλο 0-100 100-0 Κατανάλωση Ντεπόζιτο Χώρος Σέλας Τιμή
    SYM Maxsym 400 8,8 41,4 4,5 13 lt. 2 Full Face 5.895
    Kymco XCiting 9,6 39,9 5 12,5 lt. 1 Full Face 6.990
    Piaggio Beverly 400  9,8 43 4,1 12 lt. 2 Jet 6.119
    Suzuki Burgman 400 10,8 42,8 4,5 13,5 lt. 1 Full Face, 1 Jet 8.295

    Σελίδα 1Scooter για ταξίδι: 3 κατηγορίες, από 4 διεκδικητές
    Σελίδα 2300άρια: Yamaha X-MAX Tech Max, Piaggio Beverly 300, Kymco X-Town, SYM Cruisym
    Σελίδα 3«Μεσαία»: Zontes E350, Honda Forza 350, Voge SR4, QJMOTOR Fort
    Σελίδα 4400άρια: SYM Maxsym 400, Kymco X-Citing, Piaggio Beverly 400, Suzuki Burgman 400