Σε δημοπρασία το σπάνιο μοντέλο Norton F1R
Η πρώτη Norton F1R (P55) κατασκευάστηκε και πωλήθηκε το 1990
Η Norton F1 είχε πάρει μέρος στο Γερμανικό πρωτάθλημα “Battle of the Twins” (BotP)
Οι διαφορές όπου υπήρχαν ανάμεσα στο μοντέλο παραγωγής και την αγωνιστική μοτοσυκλέτα
Η εκτίμηση της Norton F1R κυμαίνεται μεταξύ 62.000 και 67.000 ευρώ
Η πρώτη Norton F1R (P55) κατασκευάστηκε και πωλήθηκε το 1990
Η πρώτη Norton F1R (P55) κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο του Shenstone, στη 1 Απριλίου 1990. Την ίδια χρονιά, η μοτοσυκλέτα πωλήθηκε στη δημοπρασία H&H. Προφανώς, αγοραστής ήταν αυτός που έκανε την μεγαλύτερη προσφορά, χωρίς να γνωρίζουμε περαιτέρω στοιχεία για την τιμή της μοτοσυκλέτας ή τον κάτοχο της. Ωστόσο, πρόκειται για ένα πρωτότυπο Norton F1R. Η αγορά αυτή πραγματοποιήθηκε μερικές εβδομάδες πριν από την επίσημη παράδοση του πρώτου μοντέλου που κατασκευάστηκε ποτέ.
Η Norton F1 είχε πάρει μέρος στο Γερμανικό πρωτάθλημα “Battle of the Twins” (BotP)
Η μοτοσυκλέτα Norton F1 είχε τρέξει σε αγώνες την εποχή εκείνη. Πιο συγκεκριμένα, είχε πάρει μέρος στο Γερμανικό πρωτάθλημα “Battle of the Twins” (BotP). Στο Γερμανικό πρωτάθλημα, μπορούσες να συμμετάσχεις και με μοτοσυκλέτες που δεν ήταν παραγωγής. Ωστόσο, η συμμετοχή της Norton στο πρωτάθλημα ήταν πολύ κοστοβόρα, καθώς οι αγώνες δεν μεταδίδονταν στην τηλεόραση και η εύρεση χορηγών για την κάλυψη των εξόδων ήταν σχεδόν αδύνατη. Οι πρώτες δύο σεζόν ήταν πολύ δύσκολες από οικονομικής απόψεως για την Αγγλική εταιρεία. Η Norton μπόρεσε να ανακάμψει από τις πωλήσεις των μοντέλων F1Sports το 1992.
Οι διαφορές όπου υπήρχαν ανάμεσα στο μοντέλο παραγωγής και την αγωνιστική μοτοσυκλέτα
Οι διαφορές όπου υπήρχαν ανάμεσα στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα και τη μοτοσυκλέτα παραγωγής το πρώτο έτος συμμετοχής στο Γερμανικό πρωτάθλημα ήταν το σύστημα εξάτμισης και η ζελατίνα. Τα επόμενα χρόνια, οι διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις ήταν το ψαλίδι, το μπροστινό σύστημα ανάρτησης, η εξάτμιση και κάποιες αλλαγές στη συμπίεση και την ανάφλεξη του κινητήρα. Η μοτοσυκλέτα της Norton αγωνίστηκε 5 σεζόν στο πρωτάθλημα , κερδίζοντας κάποιους αγώνες, αλλά χωρίς να κατακτήσει τον τίτλο του πρωταθλητή. Μετά την εποχή αγώνων, η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιήθηκε από τον Tim και τον Joe Seifert σε ορισμένα event , ενώ ο Richard Negus ανακατασκεύασε τον κινητήρα πριν από μερικά χρόνια, αντικαθιστώντας την εξάτμιση κάτω από τη σέλα.
Η εκτίμηση της Norton F1R κυμαίνεται μεταξύ 62.000 και 67.000 ευρώ
Οι μοτοσυκλέτες Norton F1 έγιναν πολύ γνωστές, κυρίως για τον περιστροφικό κινητήρα τους τύπου Wankel. Οι μοτοσυκλέτες είχαν πολύ μικρό βάρος και 2 ρότορες. Επιπλέον, η Norton F1 απέδιδε 95 ίππους στις 9.500 στροφές του κινητήρα από μόλις 588 κυβικά εκατοστά . Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει καρμπυρατέρ από την εταιρεία Mikuni και 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων δανεισμένο από το μοντέλο της Yamaha το FZR 750R (OW01). Η Norton F1R θα τεθεί σε δημοπρασία στο Εθνικού Μουσείου Μοτοσικλέτας στο Solihull της Αγγλίας. Στις 30 Οκτωβρίου , κάποιος πρόκειται να κάνει δικιά του τη μοτοσυκλέτα Norton F1R. Η εκτίμηση του συγκεκριμένου μοντέλου κυμαίνεται μεταξύ 62.000 και 67.000 ευρώ.