Τις ευχαριστίες μας στον κ. Κ. Μπάκα από το TDM Hellas Club που μας παραχώρησε την μοτοσυκλέτα.

    Τι μας είπαν οι ιδιοκτήτες

    Οι προσωπικές απόψεις των ιδιοκτητών TDM και Tracer προσθέτουν και «το αλατοπίπερο» σε ένα θέμα-φόρο τιμής στις δύο αυτές μοτοσυκλέτες. Τι πιστεύουν οι χρήστες τους και τι κάνει τα μοντέλα αυτά ξεχωριστά για τους ίδιους;

    Όπως χαρακτηριστικά λέει ο ιδιοκτήτης αυτής της μαύρης TDM900, «το TDM έγινε τόσο αγαπητό στην Ελλάδα γιατί είχε προσιτή τιμή και προσέφερε αξιοπιστία και οικονομία. Μηχανή που δεν σπάει , δεν χαλάει, η μηχανή που τα κάνει όλα καλά: ταξίδια ,γρήγορη οδήγηση, χρήση στην πόλη, με μεγάλη ευκινησία και απίστευτη οικονομία. Είναι μια μοτοσυκλέτα που στέκεται σε υψηλό επίπεδο ακόμη και μετά 15 χρόνια παρουσίας χωρίς ιδιαίτερες ως καθόλου αλλαγές στο μοντέλο από την κατασκευάστρια εταιρία και που δεν έχει πολλά να ζηλέψει από σημερινά σύγχρονα μοντέλα φορτωμένα με πληθώρα ηλεκτρονικών. Αυτό επιβεβαιώνει και το πόσο μπροστά ήταν το TDM 900 για την εποχή του», ενώ μας επισημαίνει ότι «αν τηρούνται σχολαστικά τα service της, η TDM900 δεν θα βγάλει κανένα πρόβλημα» 

    Παρόμοια είναι και τα σχόλια που ένας ιδιοκτήτης Tracer 900 κάνει για την μοτοσυκλέτα του, όταν τον ρωτήσαμε σχετικά για ένα σχόλιο: «Αυτό που με εντυπωσίασε με το Tracer 900 ήταν το πόσο φιλικό και εύκολο στη χρήση είναι. Είχα μπροστά μου μια ικανοποιητικών διαστάσεων μοτοσυκλέτα και σε καμία περίπτωση δεν φανταζόμουν ότι θα ήταν πιο εύκολη από το γυμνό 600άρι που είχα στο παρελθόν, ενώ με μεγάλη χαρά διαπίστωσα ότι έκαιγε και ίδιες ποσότητες βενζίνης παρά τη διαφορά στα κυβικά και φυσικά τα άλογα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα στην πόλη και τα καταφέρνει περίφημα, ενώ οι επαρχιακοί δρόμοι είναι το στοιχείο του. Τα 115 άλογα δεν είναι λίγα ούτε πολλά ταυτόχρονα. Είναι ακριβώς όσα πρέπει δεδομένου του χαρακτήρα και της χρήσης για την οποία προορίζεται και για αυτό πιστεύω ότι έκανε τόσο μεγάλη επιτυχία». 


    Ευχαριστούμε πολύ το TDM Hellas Club και τον κ. Κων/νο Μπάκα, για την συνεργασία τους μαζί μας και την ευγενική παραχώρηση του TDM 900 για την πραγματοποίηση του θέματος. Το TDM Hellas Club ιδρύθηκε το 2004 και από τότε πραγματοποιεί δραστηριότητες σε όλη την Ελλάδα, στον τομέα του μηχανοκίνητου δίκυκλου τουρισμού, της περιήγησης, της ψυχαγωγίας και της χρήσης της μοτοσικλέτας γενικότερα. Προωθεί παράλληλα την ασφαλή οδήγησηκαι την ορθή οδική αγωγή, βασιζόμενο πάντα στην αμοιβαία και αρμονική συνεργασία και τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των μελών του.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • BBB

      Δε μ' αρέσει κανένα από τα 2. Σε εμφάνιση τα θεωρώ κάτω του μετρίου. Το TDM γνωστό για το κακό κέντρο βάρους του. Για το tracer δε γνωρίζω. Ό,τι και να λέμε το TDM είναι το στεφανωμένο μηχανάκι του κάγκουρα (ξεκινάει με παπί/ εξάτμιση Sebring να μας σπάει τα νεύρα με την κλανιά του, συνεχίζει με XT - πάλι με μπούκα -, και τέλος πάει στην πατάτα αυτή). Καλή συνέχεια!

        112
    • docnorth

      TDM900, η βασίλισσα της μπάντας. Ειδικά στην τραγική ελληνική άσφαλτο διπλώνεις την μηχανή στρίβοντας με τη 2α να ρετάρει στον κόφτη και με το αριστερό χέρι χαιρετάς κάποιον γνωστό ή το μπλόκο που σε κοιτάζει με απορία. Πέρα όμως από τη διασκέδαση, η μηχανή σε κάνει καλύτερο οδηγό ή τουλάχιστον έτσι νιώθεις. 1η μεγάλη διαδρομή για τριήμερο 25ης Μαρτίου (2005) έχοντας ως τότε σχεδόν 150.000 χλμ κυρίως με (ψευτο)εντούρο, και η γυναίκα μου με χτύπησε 4-5 φορές στους ώμους μετά από στροφές υψηλών ταχυτήτων φωνάζοντας "θα ακουμπήσουμε κάτω!". Είχε δίκιο, 1η φορά έβλεπα τον ορίζοντα με τέτοια κλίση εκτός πίστας, αλλά η μοτοσυκλέτα ήταν ακλόνητη. Και όταν φτάσαμε είδα με έκπληξη το πίσω λάστιχο και μάλιστα το μανίσιο σκληρό dunlop όχι μόνο να έχει τερματίσει, αλλά και με μισό εκατοστό φυτίλι εκατέρωθεν...

        75