Δύο εμβληματικά μοντέλα για την χώρα μας. Τι τα έκανε τόσο πετυχημένα; Οδηγούμε την θρυλική TDM 900 και αναζητούμε τα σημεία συνάντησης της με την Tracer 900, αλλά και την συνταγή της επιτυχίας των δύο μοντέλων.
Η Yamaha Tracer 900 είναι, σήμερα, η πιο επιτυχημένη μοτοσυκλέτα της εταιρείας στην Ελλάδα. Με την πρώτη της εμφάνιση το 2015, η μοτοσυκλέτα σάρωσε σαν… τσουνάμι την αγορά μοτοσυκλέτας και αναρριχήθηκε στην κορυφή των ταξινομήσεων, αποκτώντας φανατικούς οπαδούς. Πέρα όμως και από της γενικές «αρετές» της νέας Tracer 900, μερίδιο στην επιτυχία της κατέχει και η σύνδεσή της, με μια παλαιότερη μοτοσυκλέτα της Yamaha, της ίδιας κατηγορίας, που είχε κατακτήσει την αγορά μας: Πρόκειται για το Yamaha TDM 900.
Να λοιπόν μια ωραία ευκαιρία να αναφερθούμε στις δύο μοτοσυκλέτες αυτές και «παραλληλίσαμε» το 2019 με το… 2002, οδηγώντας τις δύο μοτοσυκλέτες εκ νέου και αναζητώντας τους λόγους που τις έκαναν τόσο επιτυχημένες, ποια είναι τα στοιχεία που συνδέουν την μία με την άλλη και γιατί το Tracer 900 θεωρείται ο «διάδοχος» του TDM 900.
Δε μ' αρέσει κανένα από τα 2.
Σε εμφάνιση τα θεωρώ κάτω του μετρίου.
Το TDM γνωστό για το κακό κέντρο βάρους του. Για το tracer δε γνωρίζω.
Ό,τι και να λέμε το TDM είναι το στεφανωμένο μηχανάκι του κάγκουρα (ξεκινάει με παπί/ εξάτμιση Sebring να μας σπάει τα νεύρα με την κλανιά του, συνεχίζει με XT - πάλι με μπούκα -, και τέλος πάει στην πατάτα αυτή).
Καλή συνέχεια!
TDM900, η βασίλισσα της μπάντας. Ειδικά στην τραγική ελληνική άσφαλτο διπλώνεις την μηχανή στρίβοντας με τη 2α να ρετάρει στον κόφτη και με το αριστερό χέρι χαιρετάς κάποιον γνωστό ή το μπλόκο που σε κοιτάζει με απορία. Πέρα όμως από τη διασκέδαση, η μηχανή σε κάνει καλύτερο οδηγό ή τουλάχιστον έτσι νιώθεις. 1η μεγάλη διαδρομή για τριήμερο 25ης Μαρτίου (2005) έχοντας ως τότε σχεδόν 150.000 χλμ κυρίως με (ψευτο)εντούρο, και η γυναίκα μου με χτύπησε 4-5 φορές στους ώμους μετά από στροφές υψηλών ταχυτήτων φωνάζοντας "θα ακουμπήσουμε κάτω!". Είχε δίκιο, 1η φορά έβλεπα τον ορίζοντα με τέτοια κλίση εκτός πίστας, αλλά η μοτοσυκλέτα ήταν ακλόνητη. Και όταν φτάσαμε είδα με έκπληξη το πίσω λάστιχο και μάλιστα το μανίσιο σκληρό dunlop όχι μόνο να έχει τερματίσει, αλλά και με μισό εκατοστό φυτίλι εκατέρωθεν...
Δε μ' αρέσει κανένα από τα 2. Σε εμφάνιση τα θεωρώ κάτω του μετρίου. Το TDM γνωστό για το κακό κέντρο βάρους του. Για το tracer δε γνωρίζω. Ό,τι και να λέμε το TDM είναι το στεφανωμένο μηχανάκι του κάγκουρα (ξεκινάει με παπί/ εξάτμιση Sebring να μας σπάει τα νεύρα με την κλανιά του, συνεχίζει με XT - πάλι με μπούκα -, και τέλος πάει στην πατάτα αυτή). Καλή συνέχεια!
TDM900, η βασίλισσα της μπάντας. Ειδικά στην τραγική ελληνική άσφαλτο διπλώνεις την μηχανή στρίβοντας με τη 2α να ρετάρει στον κόφτη και με το αριστερό χέρι χαιρετάς κάποιον γνωστό ή το μπλόκο που σε κοιτάζει με απορία. Πέρα όμως από τη διασκέδαση, η μηχανή σε κάνει καλύτερο οδηγό ή τουλάχιστον έτσι νιώθεις. 1η μεγάλη διαδρομή για τριήμερο 25ης Μαρτίου (2005) έχοντας ως τότε σχεδόν 150.000 χλμ κυρίως με (ψευτο)εντούρο, και η γυναίκα μου με χτύπησε 4-5 φορές στους ώμους μετά από στροφές υψηλών ταχυτήτων φωνάζοντας "θα ακουμπήσουμε κάτω!". Είχε δίκιο, 1η φορά έβλεπα τον ορίζοντα με τέτοια κλίση εκτός πίστας, αλλά η μοτοσυκλέτα ήταν ακλόνητη. Και όταν φτάσαμε είδα με έκπληξη το πίσω λάστιχο και μάλιστα το μανίσιο σκληρό dunlop όχι μόνο να έχει τερματίσει, αλλά και με μισό εκατοστό φυτίλι εκατέρωθεν...