Το πόσο καλή οδηγική συμπεριφορά έχει το Suzuki SV650 έχει γραφτεί χιλιάδες φορές, τόσο από ξένο τύπο όσο και από… εμάς. Μπαίνεις λοιπόν πίστα με το SV650; Αμέ… και αν είσαι μάλιστα σκληροπυρηνικός όπως ο Michele Fabbris, το τροποποιείς στα άκρα και δημιουργείς κάτι εντελώς νέο!
Ο Fabbris έχει «μπουχτίσει» από το εξωφρενικό κόστος κτήσης, μιας μοτοσυκλέτας για πίστα. Παρακολουθώντας τις τιμές που παίρνουν την ανιούσα και σκεφτόμενος, πόσο αλήθεια μπορείς να ευχαριστηθείς μια πανάκριβη μοντέρνα supersport, αποφάσισε να ακολουθήσει τον δικό του δρόμο. Έβαλε ως όριο εξόδων τα 10.000 ευρώ (ναι το ξέρουμε, και πάλι πολλά είναι…) και αποφάσισε να εργαστεί πάνω σε μία SV650. Μάλιστα, η μοτοσυκλέτα που τελικά απόκτησε ήταν τρακαρισμένη, και έτσι ο Fabbris μπόρεσε να την αποκτήσει μόνο με 400 ευρώ! Από εκεί και πέρα, ξεκίνησε ένα τρομερό εξοπλιστικό πρόγραμμα.
Αρχικά, κάθε τι περιττό αφαιρέθηκε, με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα να χάσει 40 ολόκληρα κιλά! Μέρος της δίαιτας ήταν και το ρεζερβουάρ, το οποίο έδωσε την θέση του σε ένα νέο από Fiberglass, με βάρος 3 κιλά μόνο. Όλο το υποπλαίσιο αφαιρέθηκε και τα ηλεκτρονικά της μοτό άλλαξαν θέση κάτω από το ρεζερβουάρ, ενώ η μπαταρία αφαιρέθηκε εντελώς…
Το μπροστινό σύστημα προέρχεται ολόκληρο από μια GSX-R600, τόσο οι αναρτήσεις όσο και τα φρένα των 310 χιλιοστών, ενώ νέα είναι και η ακτινική τρόμπα που χρησιμοποιήθηκε, από την Nissin. Πίσω, τοποθετήθηκε ένα εκπληκτικό αμορτισέρ Ohlins με ειδικό για την εφαρμογή ελατήριο, ενώ οι ζάντες είναι και αυτές από ένα GSX-R600.
Μία ολόσωμη εξάτμιση από την Arata τοποθετήθηκε στο μοντέλο και ο κινητήρας έχει χαρτογραφηθεί εκ νέου, αφού έχει δεχθεί αύξηση κυβισμού στα 693.5 κυβικά, με νέα σφυρήλατα έμβολα και κυλίνδρους από την Athena. Ένα νέο, πλήρως ψηφιακό όργανο από την Davinci τοποθετήθηκε, ενώ το μοντέλο εξοπλίστηκε με τα ελαστικά Dunlop D213, ειδικά σχεδιασμένα για πίστα. Με βάρος 150 κιλά και ισχύ 82 ίππους στον τροχό, η μοτοσυκλέτα αυτή θα είναι σίγουρα απολαυστική στην πίστα!