LIVE: κίνηση στους δρόμους
Suzuki GSX-8R - Test
Suzuki GSX-8R - Test
Suzuki GSX-8R - Test
Suzuki GSX-8R - Test
Suzuki GSX-8R - Test
Suzuki GSX-8R - Test
  • Suzuki GSX-8R - Test
  • Suzuki GSX-8R - Test
  • Suzuki GSX-8R - Test
  • Suzuki GSX-8R - Test
  • Suzuki GSX-8R - Test
  • Suzuki GSX-8R - Test

Suzuki GSX-8R - Test

- Δικύλινδρος 776 κυβικών με 83 ίππους και τρία riding modes
- Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης
- Quickshifter για αστραπιαία ανεβάσματα και κατεβάσματα
- Τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και αναρτήσεις της Showa

SUZUKI: Απέκτησε τώρα το VSTROM 800

Το άρωμα του νέου κινητήρα που ήδη έχει φορεθεί σε V-Strom και σε GSX-8S έχει αρχίσει να μυρίζει έντονα στο ελληνικό περιβάλλον, τραβώντας το ενδιαφέρον κάθε ηλικίας, μιας και τα 776κ.εκ έχουν ταιριάξει ιδανικά στις απαιτήσεις αρκετών αναβατών. O άμεσος ψεκασμός και η απόδοση της τραχιάς λειτουργίας του κινητήρα, όπου χτυπάνε τα μεταλλικά καρυκεύματα του 8αριού, προσφέρουν επιδόσεις μεγαλύτερης μοτοσικλέτας με compact σύνολο. Για αυτόν τον λόγο δεν άργησε να παρουσιαστεί και μια έκδοση με Street καταβολές βάζοντας τον αναβάτη σε μια πιο σκυφτή θέση οδήγησης. Η Suzuki, βλέπουμε τελευταία ότι αρχίζει να δίνει έμφαση πως θα γίνει η καθημερινότητα των οδηγών πιο «ενδιαφέρουσα» και οι μεγάλες οδηγικές περιπλανήσεις, να έχουν γνώμονα την άνετη θέση οδήγησης αλλά με έντονα τα σπορ γονίδια, προσφέροντάς τα κάθε στιγμή.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά