Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!
Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!
Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!
Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!
Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!
  • Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!
  • Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!
  • Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!
  • Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!
  • Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!

Suzuki V-Strom 800 DE: Ο νέος είναι ωραίος!

Η νέα γενιά V-Strom διατηρεί το όνομα του θρυλικού μοντέλου της κι ας έχει πλέον τοποθετημένο δικύλινδρο κινητήρα (εν σειρά) 270 μοιρών. Θα καταφέρει να πετύχει την γεμάτη λειτουργία του V2 κινητήρα;

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Επιδόσεις: Με 83,1 ίππους και 78 Nm ροπής.

Το Suzuki V-Strom 800 DE είναι εξοπλισμένο με υγρόψυκτο κινητήρα DOHC διάταξης και στροφαλοφόρο άξονα με χρονισμό ανάφλεξης 270 μοιρών και χωρητικότητα 776 κ. εκ. Εφοδιάζεται με δύο άξονες που μειώνουν τους κραδασμούς της λειτουργίας του και με Low RPM Assist. Αποδίδει 83,1 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 78 Nm ροπή στις 6.800 σ.α.λ.  ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού πετυχαίνει μέση κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις των δοκιμών μας 5,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 20 λίτρων η αυτονομία του ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα. Επιπλέον προσφέρει οδήγηση μέσω Ride by wire δίνοντας έτσι τον έλεγχο της ολίσθησης του πίσω τροχού στο Traction Control 4 επιπέδων και στα τέσσερα διαφορετικά Riding Modes: Active, Basic, Comfort που ολοκληρώνονται μέσω της επιλογής Gravel για οδήγηση εκτός δρόμου. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων με συμπλέκτη SCAS Assist Clutch και δεν επιτρέπει το «κλείδωμα» του πίσω τροχού ενώ στον standard εξοπλισμό του βρίσκεται και το Quick Shifter Up/Down.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »