Οδηγώντας το SYM VF185

Οδηγώντας το SYM VF185

Οδηγώντας το SYM VF185

Διπίστονη δαγκάνα, δισκόφρενο τύπου μαργαρίτα και σύστημα ABS. Ο κατάλληλος συνδυασμός για δυνατά φρεναρίσματα.

Το ισχυρότερο παπί της αγοράς! Οι 18 ίπποι απογειώνουν τις επιδόσεις του VF.

Το αναλογικό στροφόμετρο γεμίζει εύκολα, ειδκά με τις τέσσερις πρώτες σχέσεις στο σασμάν. Δεξιά, η ψηφιακή οθόνη παρέχει χρήσιμες πληροφορίες.

Sym VF185

Οδηγήσαμε το ισχυρότερο παπί στην Ελλάδα και ας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας. Πως είναι στο δρόμο; Μπορεί να κερδίσει τις καρδιές των αναβατών; Οι απαντήσεις, εδώ!

Τιμή: 2.695 ευρώ

Ας γνωριστούμε

Τα παπιά είναι μια κατηγορία που έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα στη χώρα μας. Το μαρτυρούν άλλωστε οι πωλήσεις όλα αυτά τα χρόνια, καθώς αποτελούν ένα οικονομικό μέσο μετακίνησης, με χαμηλή κατανάλωση, λογικό κόστος χρήσης και ιδιαίτερη ευχρηστία μέσα στην πόλη. Τα τελευταία χρόνια με τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro4 η διαθέσιμη γκάμα των παπιών συρρικνώθηκε, την ώρα που λαχταριστές εκδόσεις από χώρες της Ασίας, χορταίνουν τα μάτια αλλά ανοίγουν την όρεξη για να τα δούμε και εδώ.  Παπιά με μεγαλύτερο κυβισμό και επιδόσεις που βάζουν φωτιά στα όνειρα μικρών και μεγάλων. Τώρα το VF185 καλύπτει αυτό το κενό με εντυπωσιακό τρόπο, καθώς πρόκειται για το γρηγορότερο παπί που έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα!
 
Ο κινητήρας των 185 κυβικών όπως μαρτυράει και η ονομασία του, το καθιστά το ισχυρότερο παπί που έχει πατήσει ποτέ τις ρόδες του στην Ελλάδα. Το 4βάλβιδο υγρόψυκτο μοτέρ αποδίδει 18 ίππους και συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 6 σχέσεων! Ο δυναμικός σχεδιασμός περιλαμβάνει αιχμηρή μάσκα, ανασηκωμένη ουρά με επιθετικές χειρολαβές συνεπιβάτη και ενισχύεται από τον LED φωτισμό, στο εμπρός και πίσω φανάρι, καθώς και τα προειδοποιητικά φλάς.



Η σέλα δύο επιπέδων και ο πίνακας οργάνων που συνδυάζει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις αυξάνουν την εργονομία του αναβάτη. To VF185 κατασκευάστηκε για σπορ διαδρομές εντός πόλης και σε αυτό συνεισφέρουν το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι μαζί με το πίσω μονό αμορτισέρ. Έμφαση έχει δοθεί και στον τομέα της ασφάλειας, με τους δίσκους τύπου μαργαρίτα να συνεργάζονται με σύστημα ABS, να φροντίζουν για την διαδικασία της επιβράδυνσης. Επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει μέσα από τέσσερις ξεχωριστούς χρωματισμούς.

Στο δρόμο
Βάζω τα κλειδιά στη μίζα και περιτριγυρίζω το VF όπως οι πεινασμένοι ιθαγενείς το υποψήφιο θύμα τους. Μου φαίνεται απίστευτο πως χωρούν 185 κυβικά κάτω από μια τόσο μικρή περιβολή. Μα αν το καλοσκεφτείς αυτό είναι το ωραίο, ότι πρόκειται για  ένα παπί με αναβολικά στα σωθικά του. Η θέση οδήγησης σπάει σχετικά γρήγορα τα όρια της οικειότητας μαζί σου και σε προδιαθέτει για συμμετοχικό παιχνίδι. Αυτό δεν αφαιρεί το στοιχειό της άνεσης από τα χαρακτηριστικά του. Υπάρχει αρκετός χώρος για να βολέψεις τα πόδια σου, με τα γόνατα να έχουν ξεκούραστες γωνίες. Από τα πρώτα μέτρα σε συνοδεύει μια συνολική αίσθηση στιβαρότητας, ένα δεμένο σύνολο που δείχνει ικανό να ανταποκριθεί σε δύσκολες απαιτήσεις. Το VF διαβάζει κάθε σπιθαμή του οδοστρώματος, φιλτράρει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες και ακόμα και στις μεγαλύτερες λακκούβες, δεν κοπανάει ούτε τρίζει στο ελάχιστο. Μερίδιο ευθύνης σε αυτό, έχουν και τα φαρδιά ελαστικά. Οι αναρτήσεις συμπεριφέρονται υποδειγματικά, με το πίσω μονό αμορτισέρ να θυμίζει περισσότερο μοτοσικλέτα, παρά παπί.



Το VF δεν τρομάζει και σε κάθε ευκαιρία θα υπενθυμίσει στον οδηγό του την σπορ πλευρά του. Τα φρένα δίνουν επιπλέον εμπιστοσύνη, με το ABS να σε προστατεύει από το χαρακτηριστικό τσαλάκωμα του τιμονιού σε φρενάρισμα πανικού, που εμφανίζουν τα παπιά. Έχουν καλό αρχικό δάγκωμα και αρκετή δύναμη, με το πίσω φρένο να δείχνει μια μικρή πτώση απόδοσης στις συνεχόμενες επιβραδύνσεις. Ας περάσουμε και στο καυτό θέμα, αυτό του κινητήρα. Η δύναμη είναι απλωμένη σε όλο το φάσμα, ώστε να διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις. Τραβάει από χαμηλά ευχάριστα και χωρίς κομπιάσματα και αν αλλάζεις σχέσεις γύρω στις 5.500 με 6.000 σ.α.λ, αποκτάς σχετικά εύκολα ροή και χιλιόμετρα. Στο τέρμα γκάζι ο μονοκύλινδρος των 18 ίππων δείχνει τα δόντια του. Από τις 6.000  μέχρι τον κόφτη στις 9.500 σ.α.λ επιταχύνει δυνατά.



Με την 4η ψηλά το VF 100αρίζει. Δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά αυτή την στιγμή. Κανένα παπί δεν μπορεί να κάτσει δίπλα του, ενώ με σύμμαχο το χαμηλό βάρος θα στεναχωρήσει και κατόχους scooter έως και 250 κυβικών. Ο μαλακός συμπλέκτης δεν θα κουράσει το αριστερό χέρι, ούτε μετά από αλλεπάλληλες αλλαγές στο απαιτητικό αστικό εργασιακό περιβάλλον. Το σασμάν χαρακτηρίζεται από σαφήνεια και οι σχέσεις του γεμίζουν εύκολα και γρήγορα χάρη στην κοντή κλιμάκωση του 6-τάχυτου(!) κιβωτίου. Ναι καλά διαβάσατε. Το παπί Γολιάθ εξοπλίζεται με 6άρι σασμάν. Τι ζούμε;! Η ώρα που είχα στη διάθεση μου δεν ήταν αρκετή, ώστε να έχω μια  ολοκληρωμένη άποψη. Εντούτοις, μπόρεσα με σαφήνεια να αποκομίσω μερικά χρήσιμα συμπεράσματα. Το VF είναι ένα σύγχρονο παπί που διατηρεί την ευκολία μετακίνησης που χαρακτηρίζει την κατηγορία και σε αυτό προσθέτει έναν ισχυρό κινητήρα, τον δυνατότερο μέχρι σήμερα, παράλληλα με μια σπορ συμπεριφορά που παραπέμπει σε μικρή μοτοσικλέτα. Εν αναμονή της πλήρους δοκιμής και μετά από την πρώτη επαφή, το σίγουρο είναι ότι το VF ήρθε για να μείνει..!

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA