Κινητήρας - Μπαταρία

    Κινητήρας - Μπαταρία

    Ο ηλεκτρικός κινητήρας του Tinbot RS1 είναι τοποθετημένος στο κέντρο και είναι 11.000 Watt με στιγμιαία απόδοση 35 kw και 90 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στον πίσω τροχό μέσω αυτόματου σασμάν καταλήγοντας σε οδοντωτή αλυσίδα (ιμαντοαλυσίδα) που πρόκειται για καινοτομία που φέρει το συγκεκριμένο μοντέλο. Προσφέρει 3 Riding Modes ECO/DRIVE/SPORT που διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού και την τελική τους ταχύτητα. 


    Το πρόγραμμα ECO του RS1 θέτει όριο ταχύτητας τα 50 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η απόκριση της απόδοσης, μειώνεται ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη οικονομία. Το πρόγραμμα DRIVE συνδυάζει επιδόσεις με εξοικονόμηση ενέργειας ενώ η λειτουργία Sport είναι αυτή που αποδίδει τα μέγιστα και επιτρέπει στο Tinbot RS1 να φτάσει μέχρι και το όριο της μέγιστης ταχύτητάς του που είναι τα 120 χιλιόμετρα.

    Η μη αποσπώμενη μπαταρία του Tinbot RS1 είναι 72 V/ 120 Ah 8.64 kw και σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει έως και 200 χιλιόμετρα αυτονομίας. Στις δοκιμές που κάναμε η αυτονομία του ξεπέρασε τα 150 χιλιόμετρα, με την χρήση του προγράμματος Sport ενώ στο ECO οι αριθμοί μαρτυρούν ότι το RS1 μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τα 200 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

    Διαθέτει ενσωματωμένο ταχυφορτιστή με δύο υποδοχές φόρτισης, μια υποδοχή τύπου 2, κατάλληλη για σταθμούς φόρτισης αυτοκινήτων και μια ακόμα συμβατή με οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Για να φτάσει την πλήρη φόρτιση δεν θα χρειαστούν περισσότερες από 5,5 ώρες. 

    Μια επιπλέον σημαντική τεχνολογία που διαθέτει είναι η ανάκτηση ενέργειας, φορτίζοντας την μπαταρία κάθε φορά που κλείνεις το γκάζι, ενώ στην οθόνη της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας προβάλλονται και τα Ah που ανακτώνται.
     

    Σελίδα 1TINBOT RS1 35 Kw – TEST
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Μπαταρία
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - Επιδόσεις