Ηλεκτρικά scooter που αντικαθιστούν τα 125άρια

Ηλεκτρικά scooter που αντικαθιστούν τα 125άρια

Με 130 χλμ. / ώρα έχουν μεγαλύτερη τελική από τα 125άρια
Κάνεις μέχρι 300 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Δεν έχουν όλα αποσπώμενες μπαταρίες, αλλά φορτίζουν από συμβατική πρίζα σε 4 ώρες
Είναι ακριβότερα από ένα 125άρι, αλλά εξοικονομείς 1000 ευρώ το χρόνο.

ESF: Νέες επιλογές για αστική e-μετακίνηση

Με 130 χλμ. / ώρα έχουν μεγαλύτερη τελική από τα 125άρια

Με ηλεκτροκινητήρες που αγγίζουν τους 17 ίππους, η δύναμη ενός ηλεκτρικού scooter αυτής της κατηγορίας ξεπερνά τα βενζινοκίνητα των 125 κυβικών, ενώ αν στο παιχνίδι βάλουμε και τη ροπή, εκεί τα πράγματα διαφοροποιούνται πολύ. Ο συνδυασμός τους μεταφράζεται σε καλύτερες επιδόσεις, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, ενώ η τελική των 130 χλμ. / ώρα που έχουν κάποια ηλεκτρικά είναι σημαντικά υψηλότερη από ένα 125άρι.

Κάνεις μέχρι 300 χιλιόμετρα με μια φόρτιση

Οι κατασκευαστές έχουν εξασφαλίσει μεγάλη αυτονομία είτε χρησιμοποιώντας μεγάλης χωρητικότητας μπαταρίες, είτε εφοδιάζοντας τα τους με διπλές μπαταρίες. Το αποτέλεσμα είναι συχνά οι πραγματική αυτονομία να ξεπερνά τα 150 χιλιόμετρα, ενώ με τις κατάλληλες συνθήκες και κάποιο οικονομικό πρόγραμμα οδήγησης, μπορείς να πετύχεις ακόμα και 300 χιλιόμετρα.
 

Μάρκα Μοντέλο Τιμή Watt Αυτονομία Μέγιστη Ταχύτητα Μπαταρίες Αποσπώμενες μπαταρίες
ESF ER MAX 105 ERIDE   6000 160 130 1 ΟΧΙ
ESF ER MAX 130 ERIDE   6000 200 130 1 ΟΧΙ
ESF ER MAX 80 ERIDE   6000 120 130 1 ΟΧΙ
EMOOV JSM1 7000W   7000 170 130 1 ΟΧΙ
RAY ELECTRIC MOTOR 7.7 10.7 kw   10700 130 125 1 ΟΧΙ
NERVA EXE   9000 150 125 1 ΟΧΙ
ESF ER MAX M80 ERIDE   6000 180 120 1 ΟΧΙ
ESF EFUN PUSA 7000W   7000 150 105 1 ΝΑΙ
TINBOT F8 DUAL RANGE   6800 260 105 2 ΝΑΙ
ESF EFUN TIGER PRO 7000W   7000 300 105 1 ΟΧΙ
Ecooter E5 H.P   8000 200 103 2 ΝΑΙ
ZEEHO AE 8+   12500 120 100 2 ΝΑΙ
ESF EFUN LIPO 6000W   6000 150 100 1 ΝΑΙ

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δεν έχουν όλα αποσπώμενες μπαταρίες, αλλά φορτίζουν από συμβατική πρίζα σε 4 ώρες

Τις μεγαλύτερες αυτονομίες, τις συναντάμε σε scooter με μεγάλης χωρητικότητας μπαταρίες. Το τίμημα όμως που πληρώνεις σε αυτή την περίπτωση είναι το βάρος που καθιστά την μπαταρία μη αποσπώμενη. Έτσι πρέπει οπωσδήποτε να έχεις πρίζα στο γκαράζ σου, αν και βλέπουμε σταδιακά να εξοπλίζονται με υποδοχή φόρτισης Type 2 που επιτρέπει τη φόρτιση από δημόσιους σταθμούς. Στην περίπτωση των scooter με δύο μπαταρίες, αυτές μπορούν είτε να αφαιρεθούν και να φορτιστούν σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα, είτε να φορτίσουν ταυτόχρονα πάνω στο scooter. Οι χρόνοι φόρτισης έχουν μειωθεί σημαντικά τον τελευταίο καιρό και σπάνια χρειάζονται πάνω από 4 ώρες για τη φόρτιση μιας αποσπώμενης μπαταρίας.

Είναι ακριβότερα από ένα 125άρι, αλλά εξοικονομείς 1.000 ευρώ το χρόνο.

Μπορεί οι τιμές των ηλεκτρικών αυτής της κατηγορίας να είναι σημαντικά ακριβότερες σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο 125άρι, αλλά κάνεις γρήγορα απόσβεση και εξοικονομείς χρήματα. Αν υποθέσουμε ότι κάνεις 1.2000 χιλιόμετρα το χρόνο, με ένα 125άρι που καίει 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, θα χρειαστείς 720 ευρώ σε βενζίνες μέσα στη χρονιά. Από την άλλη η πλήρης φόρτιση μιας μπαταρίας ηλεκτρικού δεν κοστίζει πάνω από μισό ευρώ. Επίσης, δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και το κόστος του είναι αμελητέο αφού δεν υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης.