Το Tinbot RS1 έχει τοποθετημένη χαμηλά την μπαταρία του, αυτό κρατά χαμηλά και το κέντρο βάρους της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας και είναι από τα πρώτα πράγματα που αντιλαμβάνεται ο αναβάτης, προσφέροντας στιβαρή αίσθηση, ισορροπώντας εύκολα ακόμα και με μικρές ταχύτητες.
Το απότομο άνοιγμα του γκαζιού δεν γίνεται τρομακτικό, όμως σε σχέση με τις επιδόσεις του επιταχύνει γρήγορα και το βοηθά να απομακρύνεται από τα υπόλοιπα οχήματα εύκολα, όταν το φανάρι γίνει πράσινο. Το όριο της τελικής του ταχύτητας είναι τα 120 χιλιόμετρα όμως η μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να γράφει πολύ μεγαλύτερα νούμερα στο κοντέρ της χωρίς να επηρεάζεται η σταθερότητα της στον δρόμο. Η θέση οδήγησης στοχεύει την γρήγορη, επιθετική οδήγηση και παρόλο που τα μαρσπιέ είναι ψηλά τοποθετημένα, δεν είναι δύσκολο στο πλάγιασμα να ακουμπήσουν την άσφαλτο.
Μέσα στον αστικό ιστό η οδήγησή της είναι εύκολη επιτρέποντας τους γρήγορους ελιγμούς, ενώ το συνολικό της μέγεθος την κάνει να ελίσσεται ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, χωρίς κανένα πρόβλημα. Σε ανοιχτούς δρόμους με υψηλά όρια ταχύτητας περιορίζεται μόνο από την τελική της καθώς ο αεροδυναμικός σχεδιασμός της δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα ακόμα όταν προσπερνάς βαρέως τύπου οχήματα.
Οι αναρτήσεις συνεργάζονται πολύ καλά με το άριστο ζύγισμα της μοτοσυκλέτας, αν και το ανεστραμμένο πιρούνι βυθίζει περισσότερο από το επιθυμητό, όμως κρατά το μπροστινό μέρος χωρίς ταλαντώσεις. Το σύστημα της πέδησης λειτουργεί με ακρίβεια ενώ η επέμβαση του ABS είναι διακριτική και εύστοχη.
Συνοψίζοντας το Tinbot RS1 στηρίζει επάξια τον ρόλο του, κάνοντας γρήγορες, ξεκούραστες και οικονομικές τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ οδηγώντας το στα όρια, δεν χαλάει χατίρια, με τις δυνατότητές του να είναι αξιοζήλευτες.