Κινητήρας   Τύπος Ηλεκτροκινητήρας Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 11000W Μπαταρία Lithium 72V 120Ah Αυτονομία (χλμ.) 200 Χρόνος φόρτισης 5,5 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   Τύπος Aλουμινίου Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμένο πιρούνι / Ν Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ / Ν Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300 ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/240 ABS Τροχοί - Ελαστικά   Ελαστικό Ε 120/70-17 Ελαστικό Π 150/55-17 Διαστάσεις / Βάρος   Μήκος (χλστ.) 2130 Πλάτος (χλστ.) 850 Μεταξόνιο (χλστ.) 1549 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) Δ.Α Βάρος (κιλά) 183 Εξοπλισμός   ABS / Ρυθμ. N/O Τraction Control / Ρυθμ. Ο Immobilizer Ο Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Δείκτης θερμοκρασίας N Θερμοκρασία περιβάλλοντος N Ζελατίνα / Ρυθμ. O Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O Πλάγιο σταντ N Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα O / O Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π N / Ν &&&& &&&&
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 3,9
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 7,2
0 - 100(δευτερόλεπτα) 11,1
100 - 0 (μέτρα) 48,3


&&&& &&&&

Σελίδα 1TINBOT RS1 35 Kw – TEST
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Μπαταρία
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - Επιδόσεις